2816
Sök

Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

Fotograf/Ljudbyggare
781 Inlägg
8 april 2010
Heavymetalvan skrev:
brunettich skrev:
Tja!

Äre nån som har mer koll än jag på när de brukar vara träff borta vid svampen typ (Gamla DHL, lastbilsgrejen där) ? smile

den träffen var en engångs grej  kan  ja ju då berätta för dej

Ja, tyvärr så blev det så.... men hoppas på att man ska kunna dra igång någon träff till sommaren trots allt...

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
8 april 2010
Vad är det för slags träff folk vill ha i Örebro? Uppstyrt med bilutställning eller typ som MoM i Norrköping?

Fotograf/Ljudbyggare
781 Inlägg
8 april 2010
ja, något i den stilen skulle vara bra!

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
8 april 2010
Jag antar du syftade på att du vill ha som MoM. Någon sådan träff är absolut inga problem att ordna, bara att skapa en tråd med tid, datum och plats.

251 Inlägg
8 april 2010
mom låter bra:)

132 Inlägg
9 april 2010
Tror en MoM liknande skulle funka bra i örebro smile .. förresten någon som åker ut någe ikväll?

Fotograf/Ljudbyggare
781 Inlägg
9 april 2010
J-P-R skrev:
Jag antar du syftade på att du vill ha som MoM. Någon sådan träff är absolut inga problem att ordna, bara att skapa en tråd med tid, datum och plats.

Ja, alldeles riktigt... vore lysande med MoM i Örebro. När kan första träffen äga rum tro?
Och var?

Streetracer
80 Inlägg
9 april 2010
hej alla Örebroare.någon som vet hur det blir med rejs i sommar?
Jag är jättesugen att köra ifrån lite folk....

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
9 april 2010
Skagersten skrev:

Ta det när du träffar folk ute. Garaget.org vill inte ha samröre med illegala race och stänger tråden om vi diskuterar det. smile

132 Inlägg
9 april 2010
sirmiro skrev:
Skagersten skrev:

Ta det när du träffar folk ute. Garaget.org vill inte ha samröre med illegala race och stänger tråden om vi diskuterar det. smile

Förstår vad du menar.. men och andra sidan så behöver han inte mena illegalt streetrace? ... det intryck jag får när man kollar hans bilder fick iallafall mig att tolka det som han menade annordnat race, alltså ej illegalt?

251 Inlägg
9 april 2010
jag ska ut ikväll... tror jag

Streetracer
80 Inlägg
9 april 2010
ok. .Jag är ganska ny på detta forum och jag vill inte att tråden ska stängas eller att någon tar illa upp.
Tar en sväng med Volvon ikväll och ser om jag hittar någon att snacka med.
nvh Stefan.

107 Inlägg
9 april 2010
åker ut imorgon, ikväll kan det slinka ner ett par öl smile

Foto/Bilnörd
1 541 Inlägg
9 april 2010
segar hemma ikväll.. men glider väl ute imorron. börjar ju bli riktigt varmt ute numera smile

Turbo-konverterad miata. Busbil :) --> http://www.garaget.org/?car=247712

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
9 april 2010
Får fortsätta vänta på nya fälgar till Passaten och vet inte om jag är så sugen på att rulla runt på tråkiga 16". Dessutom är bilen smutsig, det funkar ju inte..

1 270 Inlägg
9 april 2010
Ingen lyckad kväll för mig idag sad Rasa växellådan när jag va ute åå åkte tongue

409 Inlägg
9 april 2010
J_Erixzzon skrev:
Ingen lyckad kväll för mig idag sad Rasa växellådan när jag va ute åå åkte tongue

aj fan det var inte bra...

En Saab utan turbo är som en räkmacka utan räkor..

"Unloaded"
1 557 Inlägg
10 april 2010
Ikväll får vi hoppas blir en lådrasefri sådan och att det blir even bättre väder än igår. Och gärna lite mer värme. Har stenugn i skuffen på pizzaracern så bara komma fram och handla broschhhhszzzaan eller hur man säger ;P I wish anyhow.

"When innovation meets passion!"

Rylander
10 april 2010
Mechanimal skrev:
Ikväll får vi hoppas blir en lådrasefri sådan och att det blir even bättre väder än igår. Och gärna lite mer värme. Har stenugn i skuffen på pizzaracern så bara komma fram och handla broschhhhszzzaan eller hur man säger ;P I wish anyhow.

Kan inte komma ut ikväll sad kopplingen small senare på kvällen när jag stallde upp laddet lite sad sisådär 1kg extra roll

"Unloaded"
1 557 Inlägg
10 april 2010
Rylander skrev:
Mechanimal skrev:

Kan inte komma ut ikväll sad kopplingen small senare på kvällen när jag stallde upp laddet lite sad sisådär 1kg extra roll

Ajfan! ;( Men hehe, förstår att kopplingen fick ont av 1 kg extra i ladd big_smile Men åk ut med din polares S40 då smile

"When innovation meets passion!"

Sök