2798
Sök

Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

"Unloaded"
1 557 Inlägg
24 april 2010
Sers skrev:
händer de nå kul ikv:)?

Självklart, jag kallar det för; däcksåtervinning. Alltså, I'm returning the components of the rubber to mother earth! big_smile

"When innovation meets passion!"

251 Inlägg
24 april 2010
Mechanimal skrev:
Sers skrev:

Självklart, jag kallar det för; däcksåtervinning. Alltså, I'm returning the components of the rubber to mother earth! big_smile

Fan va gött nån som tänker på miljön big_smile

"Unloaded"
1 557 Inlägg
24 april 2010
Sers skrev:
Mechanimal skrev:
Sers skrev:

Eller hur! Jag tycker det är dags att vi börjar bry oss om miljön lite mer på det viset, gummit(eller snarare dess beståndsdelar) har ju kommit från någonting som grundar sig i moder jord, rent logiskt! big_smile Jag älskar mitt miljötänk, avgaser = same thing! Något i det är något som någon gång kommit från jorden ;D

"When innovation meets passion!"

Mr.M
11 Inlägg
24 april 2010
Mechanimal skrev:
Sers skrev:
Mechanimal skrev:

Eller hur! Jag tycker det är dags att vi börjar bry oss om miljön lite mer på det viset, gummit(eller snarare dess beståndsdelar) har ju kommit från någonting som grundar sig i moder jord, rent logiskt! big_smile Jag älskar mitt miljötänk, avgaser = same thing! Något i det är något som någon gång kommit från jorden ;D

fan om alla tänkte som dig så skulle det vara lugnt med ozonskiktet (nada)  if you se what i mean=)  ses på brottsplatsen din  skrutt:)cool

836 Inlägg
24 april 2010
Folk som ska till Köping ikväll eller? tonguebig_smile

Mr.M
11 Inlägg
24 april 2010
kenny_crx skrev:
Folk som ska till Köping ikväll eller? tonguebig_smile

varför just köping?tongue

Bärgarinnan!
81 Inlägg
25 april 2010
GAAH. Det är fan fruktansvärt mycket fjortisar som hänger på mässan nu för tiden. Det är ju helt sjukt! fan igår åkte nån runt med nån jäkla brud liggandes på huven o fjanta!

Vart har alla seriöst bilintresserade tagit vägen??

744 Inlägg
25 april 2010
F_Miller skrev:
GAAH. Det är fan fruktansvärt mycket fjortisar som hänger på mässan nu för tiden. Det är ju helt sjukt! fan igår åkte nån runt med nån jäkla brud liggandes på huven o fjanta!

Vart har alla seriöst bilintresserade tagit vägen??

jag du ja undrar med vart de seriösa folket tog vägen  vi får hitta en ny plats där vi kan hänga å snacka bil  utan att vara stupful å göra bortsej

www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=114490
Jag stödjer LOADED BMW i satsningen på 24h på Nordschleife. Gör det du med, och sätt DITT namn på Loaded här!
http://volvocustomclub.forum24.se/volvocustomclub.html

Volvoskadad
6 017 Inlägg
25 april 2010
Ja jag håller med, mässan är ingen höjdare längre. Alldeles för mycket fulla drägg som inte kan uppföra sig och alla driftkungar som envisas att kasta runt bilarna överallt där det står bilar och folk. Bara en tidsfråga innan det händer nått allvarligt där.
Senast redigerat av Volvo_Mannen (25 april 2010)

Jonas

Inte bá killar som kan, vi tjejer kan oxå
324 Inlägg
25 april 2010
Håller med de andra mässan är ingen höjdare snart med alla fulla drägg som slänger flasker hit och dit och inte alls kan uppföra sig. Som sagt tidfrågan är ju när de kommer hända någe allvarligt.
Får hitta oss en ny plats.

Inte bara ni killar som kan, vi tjejer kan vi med :)

744 Inlägg
25 april 2010
jupp  en ny plats där vi som vuxit upp kan hänka å umgås som folk

Jag stödjer LOADED BMW i satsningen på 24h på Nordschleife. Gör det du med, och sätt DITT namn på Loaded här!

324 Inlägg
25 april 2010
Precis umgås och snacka utan förstörelser hela tiden med nerskräppning och folk som kör som idioter ibland

44 Inlägg
25 april 2010
mitt emot poolmedia på aspholmen har det vart bra att stå smile men det pissia är ju att mässan ligger väldigt nära så folket vid mässan kommer väll säkert dit med hmm

Bärgarinnan!
81 Inlägg
25 april 2010
No-Mercy skrev:
mitt emot poolmedia på aspholmen har det vart bra att stå smile men det pissia är ju att mässan ligger väldigt nära så folket vid mässan kommer väll säkert dit med hmm

aa precis. en lite mindre "sladd och börn vänlig" parkering skulle det ju vara. Så kan dom hållas med att bränna däck på mässan, och vi som inte vill få bilarna blästrade med grus eller få intryckta skärmar kan få stå i lugnt o ro smile

324 Inlägg
25 april 2010
F_Miller skrev:
No-Mercy skrev:

aa precis. en lite mindre "sladd och börn vänlig" parkering skulle det ju vara. Så kan dom hållas med att bränna däck på mässan, och vi som inte vill få bilarna blästrade med grus eller få intryckta skärmar kan få stå i lugnt o ro smile

Håller med smile Kan iallafall testat smile

744 Inlägg
25 april 2010
nere vid wurt store å  rosalis eller va de heter hehe de  vid rondelen vid vägen den är liten å ej slad vänlig om ni är med på vad ja snackar om

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
25 april 2010
Problemet som jag ser oavsett plats och folk är att det inte dröjer lång tid innan det ser ut som atleverket..
Senast redigerat av J-P-R (25 april 2010)

Meister
6 763 Inlägg
25 april 2010
Vad är de för jävla pack som åker runt i den där Capricen?! Var jävligt sugen på att ramma dom. Kastar glasflaskor och vrålar. Och vad är grejen med att ha en megafon och spela någon jävla dynga?! Men lite däck eldande har väll ingen dött av?

44 Inlägg
25 april 2010
jjempa skrev:
F_Miller skrev:
No-Mercy skrev:

Håller med smile Kan iallafall testat smile

jo om någon får för sig att börja sladda på den lilla parkerig så kan man fråga sig hur den människan tänker.. om folk nästan blir på körda på mässan så kan man tänka sig hur det blir på den lilla parkering hmm
men det är nog värt att testa smile annars får vi lösa det på nått annat sätt:)

3 390 Inlägg
25 april 2010
Det är väl bara testa rosalis. Om det bara är en infart till den parkeringen (den från lilla rondellen) så får vi väl ställa oss nära utfarten så man kan stoppa bilarna som isf får för sig att sladda.

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Sök