3170
Sök

Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

56 Inlägg
27 juni 2010
Heavymetalvan skrev:
ja för fan kom till rudskogen de tycker ja eller menar du svenska som är nu till helgen

Blir Rudskogen i så fall!! Brukar vara sånt jävla ös där!!!

335 Inlägg
28 juni 2010
Aa skippar nog mantorp och drar till rudskogen helgen efter, så jävla värt de (:

744 Inlägg
2 juli 2010
snurre skrev:
Heavymetalvan skrev:
ja för fan kom till rudskogen de tycker ja eller menar du svenska som är nu till helgen

Blir Rudskogen i så fall!! Brukar vara sånt jävla ös där!!!

hött mos ja drar dit på fredagen  efter jobbet tongue men ja är ju bara några mil bort hehe

www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=114490
Jag stödjer LOADED BMW i satsningen på 24h på Nordschleife. Gör det du med, och sätt DITT namn på Loaded här!
http://volvocustomclub.forum24.se/volvocustomclub.html

744 Inlägg
3 juli 2010
ni som ska till gatebil i norge kan ju pma mej så ser ja hur många som kommer  ja är där hela helgen

www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=114490
Jag stödjer LOADED BMW i satsningen på 24h på Nordschleife. Gör det du med, och sätt DITT namn på Loaded här!
http://volvocustomclub.forum24.se/volvocustomclub.html

829 Inlägg
4 juli 2010
Vem är ljushuvudet som tänt eld på en höbal på taket av en bil?

Känns trist att folk ska hålla på såhär på mässan som egentligen är en central mötespunkt för oss bilnördar.
Vågar knappt röra mig där inne bland allt glas,ölburkar,fulla fjortisar etc längre.

127 Inlägg
4 juli 2010
Scoore skrev:

Känns trist att folk ska hålla på såhär på mässan som egentligen är en central mötespunkt för oss bilnördar.
Vågar knappt röra mig där inne bland allt glas,ölburkar,fulla fjortisar etc längre.

åkte förbi där idag och såg det låg massa hö överallt. jävligt omoget av den som tände på sad

829 Inlägg
4 juli 2010
Lazurblau_Metallic skrev:
Scoore skrev:

åkte förbi där idag och såg det låg massa hö överallt. jävligt omoget av den som tände på sad

Håller med dig.. Tänk lite på oss andra som har mässan som en mötespunkt för liksinnade,och ta era lekbehov till annat ställe så ni inte drabbar oss istället.

156 Inlägg
5 juli 2010
Scoore skrev:

Finns fina bilder på
http://www.utryckning.se/index.php/2010 … pa-massan/

829 Inlägg
5 juli 2010
In-Sports skrev:
Scoore skrev:

Finns fina bilder på
http://www.utryckning.se/index.php/2010 … pa-massan/

Jo tack jag vet. Därav att jag brakade ut ett inlägg här,då jag inte var på mässan vid tillfället detta hände.

"Unloaded"
1 557 Inlägg
5 juli 2010
Då ser man ju klart och tydligt iaf vilken bil man ska hålla sig undan ifrån med gott jävla avstånd. Debila mongolider i min mening. Var säkert jättekul för brandkåren att rycka ut på något så pinsamt och onödigt som det där, säkert billigt och kul också för de. Polisen var nog också mycket road av detta.

"When innovation meets passion!"

Volvoskadad
6 017 Inlägg
5 juli 2010
Fyfan vilket drägg! Tur man är i ett land långt därifrån just nu!

Jonas

156 Inlägg
5 juli 2010
Mechanimal skrev:
Då ser man ju klart och tydligt iaf vilken bil man ska hålla sig undan ifrån med gott jävla avstånd. Debila mongolider i min mening. Var säkert jättekul för brandkåren att rycka ut på något så pinsamt och onödigt som det där, säkert billigt och kul också för de. Polisen var nog också mycket road av detta.

Instämmer, sånt jävla slöseri med resurser.

107 Inlägg
6 juli 2010
"örebroare" smile

132 Inlägg
6 juli 2010
Såg de där om eldandet .. Jag är sällan på mässan längre.. Och precis sådana saker som gjort att jag inte vill vara där.. Men det tycks bara bli värre och värre... Äckligt slöseri med tid och pengar för den utryckningen!

Och när vi endå kastar sten så tycker jag det är vidrigt vad folk FORTFARANDE grisar ner på mässan.. Dom som känner sig träffade kan stanna hemma i sin egen svinstia istället för att tro att mässan är just detta.
Senast redigerat av toelli (6 juli 2010)

156 Inlägg
Meister
6 763 Inlägg
6 juli 2010
Flandrs skrev:
Spela roll de e så tattigt i örebro så man skäms fan när man åker till örebro, epa raggare överallt folk som skräpar ner osv.. ser förjävligt ut.

om Örebro är så tattigt så behöver man inte åka hit... Visst svinas det men det gör det överallt annars åxo

593 Inlägg
6 juli 2010
Då svarar jag med att om örebro INTE hade varit så tattigt så hade desto flera faktiskt ÅKT DIT!.. Billivet i örebro är ju ett skämt nu jämfört med på "den gamla goda tiden" när vi kunde hållas vid ikea osv.. Nu är det ju mer "svineri på 4 hjul" än bilträff..

593 Inlägg
6 juli 2010
Håller med Flandrs, jag brukar vara på mässan nästan varje helg i hopp om att det en dag ska vara lite bättre nivå på det men.. Det verkar hopplöst och jag har slutat åka in till stan om kvällarna, för man vet ju hur jäkla ruttet det brukar vara..

Förhoppningsvis blir träffen nu den 17e något riktigt bra, om det inte krockar med något annat förstås, för då åker jag nog hellre dit ändå.......
Senast redigerat av Jerk-R (6 juli 2010)

Sök