David är ju en mes ju.. vem fasen går o lägger sig kl 21
Är ju helt död på jobbet om jag inte ligger vid 22
Men om du skippar att ligga så kan du ju vara vaken längre.
Då är jag en supermes som går och lägger mig vid 18-tiden på kvällen. Sen att man börjar jobbet 01:30 kanske har något med det att göra också. Ursäkta OT =P
Det är ganska duktigt att rulla med en bil på en parkering, jag undrar vad de slog i...
Ja det stod ju tyvärr inget om vad det var för bil i fråga, samt ej någon bild på parkeringen/olycksplatsen =/ Jag gissar iaf på en Mercedes A-klass-rullarunt-varianten i 160 blås och tvärkryckryck ;D
inlagt via Mats Griffin Jakobsson dom som gjorde inbrott i garaget ligger riktigt illa till när vi får tag på dom! 16 spridare 2 soppa pumpar grenrör insug spjällhus topp ms-sprutbox msd tändförstärkare och spolar k-sportbromsar ett antal mätare verktyg osv saknas. om nån hör eller ser någe så hör av er! om du vet någe som kan leda oss rätt så finns de en stor summa pengar att tjäna!
inlagt via Mats Griffin Jakobsson dom som gjorde inbrott i garaget ligger riktigt illa till när vi får tag på dom! 16 spridare 2 soppa pumpar grenrör insug spjällhus topp ms-sprutbox msd tändförstärkare och spolar k-sportbromsar ett antal mätare verktyg osv saknas. om nån hör eller ser någe så hör av er! om du vet någe som kan leda oss rätt så finns de en stor summa pengar att tjäna!
Jävla idioter som inte kan låta andras grejer vara! Hoppas ni får tag i den/dom som gjorde det! Håller ögon & öron öppna!