2313
Sök

Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

Das Auto
455 Inlägg
8 februari 2012
Jag och en polare ska ut och mäta på Hjälmaren idag om någon timma! Där är det fin kärnis och ca 5cm snö på. I Torsdags (2a Feb) så var det mellan 22-25cm. Skulle gissa på 30cm nu men jag återkommer! smile

692 Inlägg
8 februari 2012
st4hl skrev:
Jag och en polare ska ut och mäta på Hjälmaren idag om någon timma! Där är det fin kärnis och ca 5cm snö på. I Torsdags (2a Feb) så var det mellan 22-25cm. Skulle gissa på 30cm nu men jag återkommer! smile

Tyvär fick har inte tag i någon borr till östansjö. sad men hur är det på. Söderhavet?

kör så de ryker:D om det inte ryker gasa lite till då:D:P

Sierrafreaket
56 Inlägg
8 februari 2012
gtjim skrev:
st4hl skrev:

Tyvär fick har inte tag i någon borr till östansjö. sad men hur är det på. Söderhavet?

tror de flesta sjöar ligger på runt 30cm nu, men får man inte tag på isborr kan man alltid ta en vanlig borr med långt skaft och köra med en batteridriven skruvdragare!

driving my sierra sideways like its supposed to!

829 Inlägg
8 februari 2012
Någon som kan kika Tripphult tro? Tänkte dra dit ikväll och är ju segt om man behöver gå runt i mörkret och borra smile

692 Inlägg
8 februari 2012
Scoore skrev:
Någon som kan kika Tripphult tro? Tänkte dra dit ikväll och är ju segt om man behöver gå runt i mörkret och borra smile

får hoppas det är bra is:) men tycker faktiskt att tripphult banan är riktigt tråkig:( men  det borde vell gå att snäva till den lite  lite mer kurver så det blir lite match går vell använda mitten lite mer?

829 Inlägg
8 februari 2012
gtjim skrev:
Scoore skrev:

får hoppas det är bra is:) men tycker faktiskt att tripphult banan är riktigt tråkig:( men  det borde vell gå att snäva till den lite  lite mer kurver så det blir lite match går vell använda mitten lite mer?

Speciellt kul är den inte,men jag kör där pga just att jag bor i Kumla och det är SÅ nära dit smile Orkar inte köra flera mil för isåka liksom.

Blev inbjuden på något ovanför Sala i helgen tror jag det var.. isåkningen var 7mil ute på isen.. Sånt som är trist när man har så nära. annars är det väl sottern ut mot Kilsmo som gäller smile

829 Inlägg
8 februari 2012
Jag och Micke ska ut på tripphult och borra lite om ett par minuter. Han är på biltema nu så. Möter man några där ute eller blir man helt ensamma? smile

692 Inlägg
8 februari 2012
Scoore skrev:
gtjim skrev:
Scoore skrev:

Speciellt kul är den inte,men jag kör där pga just att jag bor i Kumla och det är SÅ nära dit smile Orkar inte köra flera mil för isåka liksom.

Blev inbjuden på något ovanför Sala i helgen tror jag det var.. isåkningen var 7mil ute på isen.. Sånt som är trist när man har så nära. annars är det väl sottern ut mot Kilsmo som gäller smile

naa ... söderhavet ? i hällabrottet sägs det vara folk som kört på men ej plogad bana

1 948 Inlägg
8 februari 2012
ownz-u skrev:
Bara isarna håller tills imorgon så är jag nöjd, tänkte provköra lite rallybil och filma under morgontimmarna.

Har någon vart ut på lången eller multen i år?

Multen ska inte ha varit plogad förra helgen... tänkte åka dit och kolla läget imorgon. Men bra plogad/stakad bana i Mariedamm om du vet vart det ligger? knappt en mil ytterliggare in i skogen när du passerat multen smile

829 Inlägg
8 februari 2012
Tripphult håller. Har en 740 åker där nu,så jag drar dit.

692 Inlägg
8 februari 2012
Scoore skrev:
Tripphult håller. Har en 740 åker där nu,så jag drar dit.

okej^^

-->*Persson*<--
287 Inlägg
8 februari 2012
det var ett väldans tjat om is tongue  va ska alla göra i helgen är det någon som ska ut eller ska alla vara tråkiga å sitta inne som förra helgen yikes

"Drive It Like You Hate It"

198 Inlägg
8 februari 2012
I helgen blir de is åkning på dan senare på kvällen vet ja inte...

PerssonTheKung skrev:
det var ett väldans tjat om is tongue  va ska alla göra i helgen är det någon som ska ut eller ska alla vara tråkiga å sitta inne som förra helgen yikes

829 Inlägg
8 februari 2012
Nyss hemkommen från Tripphult. Skitskoj big_smile

Går definitivt att köra på isen.

Das Auto
455 Inlägg
8 februari 2012
Var och mätte Mellanfjärden på Hjälmaren förut, 30cm på de flesta ställena och upp emot 40 lite här och där. Sjukt nice! Så det går självklart att köra på isen utan problem! wink

Medläääääm!
160 Inlägg
8 februari 2012
st4hl skrev:
Var och mätte Mellanfjärden på Hjälmaren förut, 30cm på de flesta ställena och upp emot 40 lite här och där. Sjukt nice! Så det går självklart att köra på isen utan problem! wink

Fan vad gött! big_smile

692 Inlägg
8 februari 2012
gött ^^ jo just lördag under dan blir de iskörning tripphult  sen på kvällen vet ja ej tongue tror  eller ja hoppas de blir mycke folk i helgen:)

52 Inlägg
8 februari 2012
va ute och körde idag på tripphult.... inga problem blir att åka i helgen också...!

mickenyman.se
687 Inlägg
8 februari 2012
armen skrev:
va ute och körde idag på tripphult.... inga problem blir att åka i helgen också...!

Ska någon köra på söndag? isf skriv gärna till mig här eller fb så kan ja nog komma ut eller om ja får åka ut me någon, vore kul o testa om kameran funkar.. va ett tag sen sist,.

Abiit, excessit, evasit, erupit
145 Inlägg
9 februari 2012
gtjim skrev:
st4hl skrev:

Där är det imellan 26 - 28 cm.. på de 5 ställena jag mätte i söndags. Än sålänge är det väl ingen som gjort nogon bana för bil där iaf men får se om man får tid på söndag att fixa nått..

Det är ju svenska i helgen så tror det blir att åka iväg och kolla på dom stora pojkarna och flickorna när dom rattar bil ist..

Abiit, excessit, evasit, erupit - Han har farit, försvunnit, undkommit, störtat iväg.

Sök