Även jag blir nog borta från isen i helgen.. Ska eventuellt hjälpa min far med radiosambandet på Sågen i år,så blir ju rätt närgånget och gratis pass etc Är ju något speciellt med WRC.
va ute och körde idag på tripphult.... inga problem blir att åka i helgen också...!
Ska någon köra på söndag? isf skriv gärna till mig här eller fb så kan ja nog komma ut eller om ja får åka ut me någon, vore kul o testa om kameran funkar.. va ett tag sen sist,.
ja ska ut lörda om du vill me ? bor me i kumla så:)
kör så de ryker:D om det inte ryker gasa lite till då:D:P
Även jag blir nog borta från isen i helgen.. Ska eventuellt hjälpa min far med radiosambandet på Sågen i år,så blir ju rätt närgånget och gratis pass etc Är ju något speciellt med WRC.
hehe ja dom är lite speciella wrc körningen galningar säger ja XD hehe bara för man själv inte kan köra så hah
kör så de ryker:D om det inte ryker gasa lite till då:D:P
Själv lutar det åt lite skogshäng i Hagfors eller Sågen i helgen.
Var ute idag på morgonen med rallybilen, jävlar så underbart det är att åka is med riktig bil för omväxlings skull!
Själv lutar det åt lite skogshäng i Hagfors eller Sågen i helgen.
Var ute idag på morgonen med rallybilen, jävlar så underbart det är att åka is med riktig bil för omväxlings skull!
Härligt Jag kommer stå i starten med radiosamband på Sågen lördag och remmen på Söndag
va ute och körde idag på tripphult.... inga problem blir att åka i helgen också...!
Ska någon köra på söndag? isf skriv gärna till mig här eller fb så kan ja nog komma ut eller om ja får åka ut me någon, vore kul o testa om kameran funkar.. va ett tag sen sist,.
ja ska ut lörda om du vill me ? bor me i kumla så:)
Lördag jobbar jag hela dagen därför ja tänkte åka ut på söndag men nu har ja fått förhinder, tack ändå