1397
Sök

Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

829 Inlägg
9 februari 2012
Även jag blir nog borta från isen i helgen.. Ska eventuellt hjälpa min far med radiosambandet på Sågen i år,så blir ju rätt närgånget och gratis pass etc smile Är ju något speciellt med WRC.

692 Inlägg
9 februari 2012
Newman skrev:
armen skrev:
va ute och körde idag på tripphult.... inga problem blir att åka i helgen också...!

Ska någon köra på söndag? isf skriv gärna till mig här eller fb så kan ja nog komma ut eller om ja får åka ut me någon, vore kul o testa om kameran funkar.. va ett tag sen sist,.

ja ska ut lörda om du vill me ? bor me i kumla så:)

kör så de ryker:D om det inte ryker gasa lite till då:D:P

692 Inlägg
9 februari 2012
Scoore skrev:
Även jag blir nog borta från isen i helgen.. Ska eventuellt hjälpa min far med radiosambandet på Sågen i år,så blir ju rätt närgånget och gratis pass etc smile Är ju något speciellt med WRC.

hehe ja  dom är lite speciella wrc körningen smile galningar säger ja XD hehe bara för man själv inte kan köra så tongue hah

Das Auto
455 Inlägg
9 februari 2012
Hur ser det ut med isåkning idag? Några som ska ut nånstans? smile

829 Inlägg
9 februari 2012
st4hl skrev:
Hur ser det ut med isåkning idag? Några som ska ut nånstans? smile

Tripphult ska jag och looi till om någon timme typ smile

Gtjim: Jaa absolut tongue Det är spektakulärt smile

36 Inlägg
9 februari 2012
Scoore skrev:

Själv lutar det åt lite skogshäng i Hagfors eller Sågen i helgen.

Var ute idag på morgonen med rallybilen, jävlar så underbart det är att åka is med riktig bil för omväxlings skull!

829 Inlägg
9 februari 2012
ownz-u skrev:
Scoore skrev:

Själv lutar det åt lite skogshäng i Hagfors eller Sågen i helgen.

Var ute idag på morgonen med rallybilen, jävlar så underbart det är att åka is med riktig bil för omväxlings skull!

Härligt smile Jag kommer stå i starten med radiosamband på Sågen lördag och remmen på Söndag smile

692 Inlägg
10 februari 2012
hopp nu närmar sig morgondagen (lördag) tänkte bara höra efter nu o se hur många de e som kommer vara med ute i tripphult  under lördagen ?

ensålänge e de ja o 2 till

-->*Persson*<--
287 Inlägg
10 februari 2012
jag kanske kommer dit å kollar, om jag hittar ^^,

"Drive It Like You Hate It"

692 Inlägg
10 februari 2012
PerssonTheKung skrev:

det är enkelt annars kan du ju komma till kumla så kan ja visa vägen:)

829 Inlägg
10 februari 2012
Jag skippar som sagt smile Jag kikar istället  på andra som kör fort och på bredden smile

692 Inlägg
10 februari 2012
Scoore skrev:
Jag skippar som sagt smile Jag kikar istället  på andra som kör fort och på bredden smile

heh smile

198 Inlägg
10 februari 2012
Jag åker upp iallfall under lördagen dag eller kväll de spelar ingen roll, men ikväll blir de comventum med bror

PerssonTheKung skrev:

-->*Persson*<--
287 Inlägg
10 februari 2012
Okej, vi åker in till comventum vi oxå smile

"Drive It Like You Hate It"

17 Inlägg
10 februari 2012
Ingen som är ute och åker på lången på dagarna? Isen lär vara ganska tjock där med?

692 Inlägg
10 februari 2012
nilchen skrev:
Ingen som är ute och åker på lången på dagarna? Isen lär vara ganska tjock där med?

var ligger den?

17 Inlägg
10 februari 2012
gtjim skrev:
nilchen skrev:

var ligger den?

Mot hovsta. Stället heter kårsta. En rätt liten sjö...

135 Inlägg
10 februari 2012
lången funkar fint.. bara att åka

mickenyman.se
687 Inlägg
10 februari 2012
gtjim skrev:
Newman skrev:
armen skrev:
va ute och körde idag på tripphult.... inga problem blir att åka i helgen också...!

Ska någon köra på söndag? isf skriv gärna till mig här eller fb så kan ja nog komma ut eller om ja får åka ut me någon, vore kul o testa om kameran funkar.. va ett tag sen sist,.

ja ska ut lörda om du vill me ? bor me i kumla så:)

Lördag jobbar jag hela dagen därför ja tänkte åka ut på söndag men nu har ja fått förhinder, tack ändå smile

Kanon..
1 473 Inlägg
12 februari 2012
i500 skrev:
lången funkar fint.. bara att åka

Vart åker man ner på sjön?

Sök