2143
Sök

Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

17 Inlägg
13 februari 2012
leksak skrev:
i500 skrev:
lången funkar fint.. bara att åka

Vart åker man ner på sjön?

Vid badplatsen om du vet?

52 Inlägg
13 februari 2012
drog med mig ett gäng och åkte ner till tipphult... slut resultatet blev http://www.youtube.com/watch?v=Vg7C4jzjygA
enjoy ! wink

1 231 Inlägg
13 februari 2012
armen skrev:
drog med mig ett gäng och åkte ner till tipphult... slut resultatet blev http://www.youtube.com/watch?v=Vg7C4jzjygA
enjoy ! wink

haha gick brett med snowracern! wink men kansek borde användt hjälm, man tror inte det blir så stor smäll men isen är hård kan jag lova tongue

52 Inlägg
13 februari 2012
HAHAHA jo vi kände de ett par gånger wink HAHAH  nästa gång hjälm och bättre kläder vi hade mjukisar och t-shirt under jackorna.... hade bara tänkt åka bil på isen men sen så såg vi en bobb och hittta ett rep då börja det hända grejer...tongue

70 Inlägg
13 februari 2012
leksak skrev:

Om du kommer från Örebro svänger du ner mot Närkes Kil och sedan följer du vägen tills du åker över en bro och där tar du vänster ner för en brant backe sen kommer du rätt ut på isen. Rekommenderas inte om du har låg bil dock.

Medläääääm!
160 Inlägg
13 februari 2012
Någon här inne som vet vilket datum Arvaby är? Är det första helgen i Mars som gäller? smile

Kanon..
1 473 Inlägg
13 februari 2012
AiRB0x skrev:
leksak skrev:

Om du kommer från Örebro svänger du ner mot Närkes Kil och sedan följer du vägen tills du åker över en bro och där tar du vänster ner för en brant backe sen kommer du rätt ut på isen. Rekommenderas inte om du har låg bil dock.

Jag kör hoj så allt jag egentligen behöver är en parkeringsplats för bil och släp tongue
Men det är ju lite trevligare att hålla till där annat folk kör o inte brumma runt på andra sidan sjön.

Kanon..
1 473 Inlägg
13 februari 2012
nilchen skrev:
leksak skrev:
i500 skrev:
lången funkar fint.. bara att åka

Vid badplatsen om du vet?

Ingen aning men antar det är samma väg som ovanstående sa?

70 Inlägg
13 februari 2012
leksak skrev:
AiRB0x skrev:
leksak skrev:

Jag kör hoj så allt jag egentligen behöver är en parkeringsplats för bil och släp tongue
Men det är ju lite trevligare att hålla till där annat folk kör o inte brumma runt på andra sidan sjön.

Aha okej. Då är nog inte den vägen det lättaste då den är smal och brant. Men det finns lite andra ställen man kan svänga ner på också om du fortsätter på vägen och tar höger vid fyrvägkorsningen. Finns säkert nånstans du kan parkera sen bara köra hojen sista biten. Sjön är rätt liten så om du inte åker under spången längst bort på andra sidan så behöver du inte oroa dig för att åka ensam.wink

Kanon..
1 473 Inlägg
14 februari 2012
AiRB0x skrev:
leksak skrev:
AiRB0x skrev:

Aha okej. Då är nog inte den vägen det lättaste då den är smal och brant. Men det finns lite andra ställen man kan svänga ner på också om du fortsätter på vägen och tar höger vid fyrvägkorsningen. Finns säkert nånstans du kan parkera sen bara köra hojen sista biten. Sjön är rätt liten så om du inte åker under spången längst bort på andra sidan så behöver du inte oroa dig för att åka ensam.wink

Okey.
Är det norra delen ni kör på eller har jag missuppfattat helt då vart du menar?

Håller mest till uppe i Kilsbergen o bortanför Fjugesta men det är sån bit att åka när man bara är sugen på att bränna av lite en vardagsförmiddag när man är ledig.

829 Inlägg
14 februari 2012
Nu är det grymt med snö ute. Ut och lek med er!

70 Inlägg
14 februari 2012
leksak skrev:
AiRB0x skrev:
leksak skrev:

Okey.

Håller mest till uppe i Kilsbergen o bortanför Fjugesta men det är sån bit att åka när man bara är sugen på att bränna av lite en vardagsförmiddag när man är ledig.

Asså vi kör på hela sjön. Som sagt är den inte speciellt stor. Du märker när du kommer dit o börjar köra :p

1 270 Inlägg
14 februari 2012
johanisraelsson skrev:
Någon här inne som vet vilket datum Arvaby är? Är det första helgen i Mars som gäller? smile

Inte säkert det skulle bli nått i år, för han visste inte om det skulle komma snö så det gick att få till en bana. Så han skulle bestämma sig i veckan nu eller om det var förra!
Det är iaf det jag har hört smile

829 Inlägg
14 februari 2012
Utåt marieberg nu för min och Looi´s del.

350 Inlägg
14 februari 2012
Scoore skrev:
Utåt marieberg nu för min och Looi´s del.

Redan? Fullt med folk över allt jue?

I'm not a complete idiot, some parts are missing!
Birdy Birdy in the sky, Fell a Poo Poo in my eye, Me dont care Me dont cry, Me just happy cows dont Fly!

Kanon..
1 473 Inlägg
14 februari 2012
AiRB0x skrev:
leksak skrev:
AiRB0x skrev:

Okey.

Asså vi kör på hela sjön. Som sagt är den inte speciellt stor. Du märker när du kommer dit o börjar köra :p

Ah okey, ja men dåså då är det ju bara jag parkerar nånstans o kör ner helt enkelt smile

829 Inlägg
15 februari 2012
Någon här inne som äger den mattsvarta Bmw kombin? big_smile Spännande slut haha

70 Inlägg
15 februari 2012
J_Erixzzon skrev:
johanisraelsson skrev:

Inte säkert det skulle bli nått i år, för han visste inte om det skulle komma snö så det gick att få till en bana. Så han skulle bestämma sig i veckan nu eller om det var förra!
Det är iaf det jag har hört smile

Från Järnnäves facebook "djävla förbannade skit har ett stummfrusigt gärde men ingen snö jag skjuter upp 10års racet till nästa år.sorry"
Senast redigerat av AiRB0x (15 februari 2012)

-->*Persson*<--
287 Inlägg
15 februari 2012
men nu har det ju kommit lite snö iaf? blir inget iaf?

"Drive It Like You Hate It"

70 Inlägg
15 februari 2012
Nej det behövs vara rätt mycket snö för att få upp ordentliga vallar.

Sök