4166
Sök

Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

526 Inlägg
1 juli 2012
werd skrev:
Tiiiseen skrev:
werd skrev:
Vart kan man hitta tryckkärlsrör i örebro med omnejd? Gärna till ok priser...
(alltså grenrörsmaterial)

Grenrör.se köpte en hel sats där för 1500 ink frakt du kan inte komma undan mycket billigare om du inte har firma och kan ta ut de den vägen smile

Hmm, ok. Skulle egentligen bara göra ett adaptergrenrör från original grenrör och då kolla jag på lösa delar på klracing och nån mer och då tyckte jag mig se att grenrör.se va dyra.
Men det lät ju bra, 1500med frakt.

Btw, var du och tog kort på gröndal? Eller blandar jag ihop folk? tongue

jo ra fick hela satsen men de beror väll på vad du ska till också givetvis...  Jo jag va där och tog lite kort när dom körde smile

-->*Persson*<--
287 Inlägg
1 juli 2012
Skoppet skrev:
PerssonTheKung skrev:
Skoppet skrev:

Haha jo det stämmer fan! tänkte föreslå typ 27-28 nu men de blir för snart så man hinner inte fixa någe serriöst hmm

sant, men vem har sagt att det måste vara nära inpå, kan ju vara näst nästa månad lr någe tongue

Jo skulle vara bra nästa månad om inte om 2 smile då hinner jag nog klart med allt ljud i min 740:) iaf vad det gäller basen.
Skulle vara roligt med någon träff där inte så mycket sluskar kommer dock hmm

jo det skulle vara skönt om det kunde finnas en träff utan drägg i deras jävla pilsner volvo som knappt hänger ihopp å bara vill ha igång bråk... eller alla epa raggare. utan ha en träff för BILINTRESERADE!

"Drive It Like You Hate It"

526 Inlägg
1 juli 2012
PerssonTheKung skrev:
Skoppet skrev:
PerssonTheKung skrev:

sant, men vem har sagt att det måste vara nära inpå, kan ju vara näst nästa månad lr någe tongue

Jo skulle vara bra nästa månad om inte om 2 smile då hinner jag nog klart med allt ljud i min 740:) iaf vad det gäller basen.

jo det skulle vara skönt om det kunde finnas en träff utan drägg i deras jävla pilsner volvo som knappt hänger ihopp å bara vill ha igång bråk... eller alla epa raggare. utan ha en träff för BILINTRESERADE!

du klassar nog in i alla klasser johan wink epa raggare är ju den yngre generationen bilintresserade........

-->*Persson*<--
287 Inlägg
1 juli 2012
Tiiiseen skrev:
PerssonTheKung skrev:
Skoppet skrev:

du klassar nog in i alla klasser johan wink epa raggare är ju den yngre generationen bilintresserade........

haha.... nej men jag tror att alla fattar vad jag menar.... drägg över lag....

526 Inlägg
1 juli 2012
PerssonTheKung skrev:
Tiiiseen skrev:
PerssonTheKung skrev:

haha.... nej men jag tror att alla fattar vad jag menar.... drägg över lag....

haha ja självklart va bara tvungen o hugga lite wink

Das Auto
455 Inlägg
7 juli 2012
Några träffar i närheten av Örebro ikv? Och nej, jag tänker inte åka till PowerMeet smile

64 Inlägg
12 juli 2012
nu va det dax för träff ingen! den 3e som gruppen vi som vill ha fler bilträffar i örebro anordnar. hoppas så många som möjligt kan komma! den 28/7

http://www.facebook.com/events/159924780810076/

http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 2#p3562792 budget drift projekt
sponsorer sökes

-->*Persson*<--
287 Inlägg
12 juli 2012
varför lyckas alltid träffarn krocka med dom helgerna som jag jobbar jour...? så jag kommer nog inte, om jag inte kommer i jobbbil förstås, men det är så jävla synd att man inte törs parkera i närheten, för att folk kastar glas, slår på bilarna, kör som idioter inne bland parkerade bilar osv... synd att sånt ska accepteras. stå på er som håller i träffen å mota bort dom som beter sig som svin. tack för mig smile

829 Inlägg
12 juli 2012
Om jag råkar på en som slår på min nya bil eller så kommer det bli ett jävla liv.. fan den finaste bilen jag ägt,så den ska få vara det ett tag till.

983 Inlägg
12 juli 2012
Mja kan du inte dra ihop ett gäng som kan "putta" lite pån oavsett bil personen slår på ?big_smile är lätt på att "putta" lite då jag vill ha bort alla SVIN som bara förstör smile

597 Inlägg
12 juli 2012
Någon som vill ha en lite slant för at fixa min motor??big_smileD:Dbig_smilebig_smile
eller iallfall hjälpa till:D

#silence i kill you#

213 Inlägg
12 juli 2012
häjlper dig sen timmy... men nån som har topp bultar till m50b25 ligger eller vet nån ???? smile måste köra ihelgen

135 Inlägg
16 juli 2012
någon som vet om det finns nån som kan mappa haltech i krokarna?

37 Inlägg
25 juli 2012
Detta kanske är heeeelt fel ställe att skriva på.. men är nyinflyttad till Örebro och letar garage!
Bygger e30 335 turbo.. Jobbar på Örebro Svets och hydraulik!

Hör gärna av er om ni har något intressant! smile)

Mvh Jonathan

Demon Rider
15 Inlägg
25 juli 2012
det är rätt svårt med garage tyvärr smile

Bygg eget tongue

No one orders me around

Med.lem
3 759 Inlägg
25 juli 2012
Jonteaka skrev:
Detta kanske är heeeelt fel ställe att skriva på.. men är nyinflyttad till Örebro och letar garage!
Bygger e30 335 turbo.. Jobbar på Örebro Svets och hydraulik!

Hör gärna av er om ni har något intressant! smile)

Mvh Jonathan

m30? smile

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

mickenyman.se
687 Inlägg
172 Inlägg
26 juli 2012
Jag har vart på universitetet ett antal gånger och jag har svårt att minnas detdär berget... hmm

mickenyman.se
687 Inlägg
26 juli 2012
Knas-n skrev:
Jag har vart på universitetet ett antal gånger och jag har svårt att minnas detdär berget... hmm

Hmm skumt..

Sök