ne slut på bil säsongen för min del, ialafall att stå på mässan med bilen. bilen har jag ställt i ide och mig själv har jag ställt på krogen. vore väldigt trevligt om lite bil folk kan ta en fika nångång i vinter eller krog runda, än att det ska vara som det brukar att man inte träffar en jä*** på hela vintern. alla värkar bara försvina då.
Något att spinna vidare på absolut, en kväll med lite filmer från i höstas som ej kan läggas ut på nätet med efterföljande krogrunda kanske vore något? Frågan är bara vart, vi har bara en 28" tv som max men någon kanske har en projektor med duk eller en fet stor tv!? Blir det inte allt för stor skara så finns plats hos oss om det löser sig med projektor och duk, camaro_Z28 och sirmiro här på Garaget.org vet att vi får plats eller hur?
Jodå, visst får vi plats hos dig. Men bara om vi är under 50pers. Men det är helt klart en lockande idé, även om jag har en känsla av att jag kommer vara lite sysselsatt efter nyår...
Någon som vet något om Gelleråsen. Har hört att banan är öppen på Onsdagar eller vad det var. Hur långt in på säsongen har dom isf öppet ?
Tänkte ifall man skulle hinna dra ihop ett gäng och köra
Det är för licenserade förare med MC/bil som uppfyller säkerhetsreglemente.
aha... då hoppar iaf jag det då
Jau. Thed Björk hade nåt 1a oktober, vet inte om de va för allmänheten, men de va väl iaf de sista för i år isf tror jag. Annars vet ja inte om nån klubb arrangerar nån mer bandag i år men de brukar ju va för specifika märken då. Jag tog iaf sista bandagen av ett gäng för en månad sen..
Hur många sitter och lirar typ Race07, GTR, GTREvo eller STCC08? I fall vi vore ett par stycken kunde vi fixa till ett LAN för hundra gubbar Kanske OT men det är bilrelaterat och ett evengemang
Jag har fullt upp med att "bara" lira Colin Dirt, TDU, LFS, NFS PS och GRID, men visst jag är öppen för att ordna något i vinter. Som sagt, det är bilrelaterat, ett evenemang och i Örebro
Hur många sitter och lirar typ Race07, GTR, GTREvo eller STCC08? I fall vi vore ett par stycken kunde vi fixa till ett LAN för hundra gubbar Kanske OT men det är bilrelaterat och ett evengemang
Jag har fullt upp med att "bara" lira Colin Dirt, TDU, LFS, NFS PS och GRID, men visst jag är öppen för att ordna något i vinter. Som sagt, det är bilrelaterat, ett evenemang och i Örebro
Vilket av dem är roligast?
Simbins spel är nog mer simulator medans de som Taway skrev upp är lite åt arkad hållet, dock är de rackarns så roliga. Jag har kört simulatorspel sedans länge och har testat typ Need For Speed Underground men det var inget för mig efter att ha kört genom spelet, smaken är som baken
Det har hänt mycket sedan NFS Underground NFS pro street är riktigt skönt att köra även om vissa tävlingsformer av spelet nästan är lite fjantiga och för orealistiska. Bankörningen där är faktiskt riktigt bra. Colin Dirt är klart roligast av alla spel jag har för det är en jävla fartkänsla. Kan iof bero på att jag har projje och 90". TDU är också roligare än man tror när man låst upp Hardcore mode och kör helt utan drive assists. Den enorma banan gör sitt såklart. Jag tycker faktiskt inte om speciellt många simulatorer. Styrningen är snudd på bättre i Colin Dirt än i både race07 och GTR trots att jag har en G25:a. Förmodligen för att Colin haft bättre budget (simulatorer säljer inte så bra tyvärr). I LFS så är det nästan för realistiskt och det funkar inte när man inte har alla inputs som man har i en riktig bil och det blir då ingen vidare fartkänsla... De roligaste spelen tycker jag är de som är en blandning mellan arkad och simulator.
Min stol är lite ihopfällbar och går in i en kombi så den kan följa med på lan
Jag tycker dock vi ska starta en egen tråd för digitala bilträffar i Örebro...
I princip. Jag var ute och gasade lite mitt på dagen idag för att det var fint väder men kommer nog inte heller köra så mycket när halkan och snön kommer. Ställer dock inte av den förrän i slutet på december, har så mycket jag måste åka runt och fixa med bilen.
Simbins spel är nog mer simulator medans de som Taway skrev upp är lite åt arkad hållet, dock är de rackarns så roliga. Jag har kört simulatorspel sedans länge och har testat typ Need For Speed Underground men det var inget för mig efter att ha kört genom spelet, smaken är som baken
Det har hänt mycket sedan NFS Underground NFS pro street är riktigt skönt att köra även om vissa tävlingsformer av spelet nästan är lite fjantiga och för orealistiska. Bankörningen där är faktiskt riktigt bra. Colin Dirt är klart roligast av alla spel jag har för det är en jävla fartkänsla. Kan iof bero på att jag har projje och 90". TDU är också roligare än man tror när man låst upp Hardcore mode och kör helt utan drive assists. Den enorma banan gör sitt såklart. Jag tycker faktiskt inte om speciellt många simulatorer. Styrningen är snudd på bättre i Colin Dirt än i både race07 och GTR trots att jag har en G25:a. Förmodligen för att Colin haft bättre budget (simulatorer säljer inte så bra tyvärr). I LFS så är det nästan för realistiskt och det funkar inte när man inte har alla inputs som man har i en riktig bil och det blir då ingen vidare fartkänsla... De roligaste spelen tycker jag är de som är en blandning mellan arkad och simulator.
Min stol är lite ihopfällbar och går in i en kombi så den kan följa med på lan
Jag tycker dock vi ska starta en egen tråd för digitala bilträffar i Örebro...
Gör det Tack
Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Jag fundera på en G25a o GRID eller DIRT..dirt är ju betydligt billigare o båda två lär ja inte köpa eftersom ja knappt har tid att spela alls så ja får lägga allt krut på ett spel ..
I princip. Jag var ute och gasade lite mitt på dagen idag för att det var fint väder men kommer nog inte heller köra så mycket när halkan och snön kommer. Ställer dock inte av den förrän i slutet på december, har så mycket jag måste åka runt och fixa med bilen.
Okej okej, jo det är väl bara att inse att säsongen är över, nu kommer alla vinterbilar som 740 fram ist