Jag har ändrat mig angående blå kulör, jag ska ha Subarus Blå. Men frågan är om min lackare vill/kan göra ghostflames då jag inte har råd att skicka den till Rolle eller nån annan just nu, även om jag skulle vilja.. :S
Okej då förstår jag hur du menar elda, Fan nu blev jag väldigt fundersam... skulle jag göra den helblå igen? :S
Jag tycker en färg med något diskret Hur går det Mats??? I helgen ska jag köra hårt med Sandras bil så jag hoppas att det kommer upp lite nya roliga bilder på måndag Ha det gott Thomas
HAr gjort lite enkelt i photoshop för att få lite känsla för hur det blir med färgerna. Så inga kommentarer om hur dåligt photoshoppat det är, för det vet jag...
Vit bak och blå front
Blå bak och vit front
Gjorde en med lite flames oxå
En i helvitt oxå
Detta är ju bara förslag från min sida, så kom nu med tips och önskemål. Så ska jag försöka hinna med att ändra bilder och lägga upp. Så Mats kan få våran hjälp att bestämma hur han vill lacka bilen
// Victor
Mitt nya projekt, Brother Edition "Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)
Okej Thomas låter riktigt bra att du får komma igång lite i helgen, skahålla utkik efter bilder
TUSENTACK Victor för du tar dig tid med min lackångest Jag tog en ny bild från sidan om den är lättare att göra om? Tack så mycket!! Jag gillade faktiskt första bäst, men de andra var riktigt coola och man fick sväva iväg igen med idéerna Kan du göra en som är blå med, typ orginalblå eller nått i den tonen?? Jag kan tyvärr inget om photoshop :S
Har inte så mycket tid just nu, men funkar denna färg. Ska fortsätt fixa till lite
Mitt nya projekt, Brother Edition "Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
Gör inga fler nu, utan nu väntar jag på feeedback från Mats. Så får vi se vad som ska utvecklas
(edit: satte nummer på bilderna, för lättare identifiering )
// Victor
Senast redigerat av VictorW (20 maj 2009)
Wow!! Vad ska jag säga jag är så glad att ni engegerar er och speciellt Victor!
Jag är riktigt förtjust i sista bilden! Det jag kan tänka mig är om det blir fel att jag har flygplanet fram o bak som emblem sedan gripen på sidan, men visst fan vore det coolt!
Den första bilden där det är helt blå tycker jag ser cleant ut och ger ett snyggt intryck.
Min största fundering är över reg. besiktning, går dom inte genom hela bilen då? allt som är fel blir anmärkning? eller räcker det att dom gör reg. besikning av bara färgen som skriver den som flerfärgad? För det är väl större chans att bilen inte går genom då jag gör en Reg.besiktning eftersom så mycket annat är gjort med bilen?? Drömmer mardrömmar om dagen D för besiktningen...
Wow!! Vad ska jag säga jag är så glad att ni engegerar er och speciellt Victor!
Jag är riktigt förtjust i sista bilden! Det jag kan tänka mig är om det blir fel att jag har flygplanet fram o bak som emblem sedan gripen på sidan, men visst fan vore det coolt!
Den första bilden där det är helt blå tycker jag ser cleant ut och ger ett snyggt intryck.
Min största fundering är över reg. besiktning, går dom inte genom hela bilen då? allt som är fel blir anmärkning? eller räcker det att dom gör reg. besikning av bara färgen som skriver den som flerfärgad? För det är väl större chans att bilen inte går genom då jag gör en Reg.besiktning eftersom så mycket annat är gjort med bilen?? Drömmer mardrömmar om dagen D för besiktningen...
Det är bara kul att hjälpa till. Jag ville inte använda flygplanet, då jag har för mig att du skulle ha det på sidokjolarna eller är det ändrat. Kan göra om några bilder med flygplanet på. Har några ideer där
Men är det den helblå eller 5A som är intressantast??
// Victor
nu kanske du har skrivit det tidigare men varför inte bara köra på en färg? JAG tror det skulle bli clenare med tanke på att du har/kommer få ett grymt cleant yttre om du förstår hur ja menar!
det kommer säkert bli grymt nice med 2 olika färger också men jag tror det skulle bli snyggast med en färg!