Varför väljer ni Max????

Kanelbullen
16 oktober 2009 · 1 722 Inlägg

MAX och Frasses ... finns det något annat val tongue ?? ?

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer
Volvo XC70 (2015)
Mercedes 200 "Bettan" (1985)
bollen1986
16 oktober 2009 · 3 714 Inlägg

Nackdelen med McDonalds är väl att man får beställa Megamenyn med typ 3 extra cheeseburgare för at bli mätt.... i ca 30-45min sen får man ju käka en gång till

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM
christofer_k Vorsprung durch Technik
16 oktober 2009 · 2 432 Inlägg

Max!!!

PatrikTurri
18 oktober 2009 · 139 Inlägg

Max för de e så grymt gott! big_smile synd bara att de inte finns här i hudik..

Hool
18 oktober 2009 · 1 067 Inlägg

Hade det tvivelaktiga nöjet att äta på donken igår..    80kr fattigare och rännskita fick man på köpet..

EN hamburgare kan inte vara 100% nötkött för då skulle den inte hållas ihop när man stekt den.   

För min del så  föredrar jag X Grillen när jag är i Skellefteå annars blir det Max, BK eller Frasses.. 

Är fan hellre hungrig än äter på donken igen ..

BMW 525i E34 "Pingu" (1992)
BMW 325iT "Oxy" (1989)
p12
19 oktober 2009 · 551 Inlägg

100% nötkött.. äckligt att inte ha någta kryddor i måste jag säga. är det kryddor i är det ju inte 100%.

Haters gonna hate.
SNL
20 oktober 2009 · 615 Inlägg

Max har dom godaste hamburgarna punkt slut. SUPREEEEEME!!!
BK har godast pommes men jag har aldrig gillat deras menyer riktigt, hittar ingen favorit alls där.
Donken har inte riktigt fattat hur man gör något utav dem än, ändå äter jag oftare där än på BK,

Let's stance!
Walle#1
22 oktober 2009 · 13 Inlägg

Är det bara smaken på hamburgarna som avgör för er??

Max har tveklöst den sämsta servicen tycker jag, McDonalds leder.
BK har den godaste maten men tappar lite på service.

Audi for life!
Glader9991
22 oktober 2009 · 956 Inlägg

Om det finns 3 st olika hamburgerrestauranger bredvid varandra, Max,Mcdonalds och Buger King ser min lista ut så här:

1. Max.
2. Strunta i och äta.

mangedif Snäll pöjk
22 oktober 2009 · 703 Inlägg

Burger king lätt godast med den grillade smaken i burgaren big_smile
På nummer två kommer absolut MAX! Utan tvekan, hatar McDonalds så jävla hårt, fattiga jävla hamburgare till det priset, smakar ju fan plast! Då kan man lika gärna köpa en färdigburgare i ICA:s kylar och lägga i  yikes Nä fy fan för det stället!

Senast redigerat av mangedif (22 oktober 2009)

Ack vet jag förgasarmotorer!
maccswe
22 oktober 2009 · 200 Inlägg

Max e klart med i toppen , och donken i botten!

Ni som har iphone därute kan gå in i appstore ladda ner maxlocation och få hämta ut en orginalburgare gratis. Det är inte speciellt genomtänkt för man kan i princip hämta ut hur många man vill, erbjudandet löper ut på tisdag!

Enjoy your freebie!

Annevare
23 oktober 2009 · 189 Inlägg

Personligen tycker jag att Sibylla har de godaste burgarna,

Max är nice,


Burger King så tycker jag personligen att det beror hellt vart man äter, jag har varit med om väldigt olika smak upplevelser på Burger King runt om i landet.

vad beträffar "donken" så var jag inte helt övertygad om kvaliten på de burgarna när jag har ätit där, känndes som den legat på uppvärming ett bra tag plus att jag blev jävligt konstig i magen. Inte sjuk eller illamående ska tillägas.

Senast redigerat av Annevare (24 oktober 2009)

“Sure it's quiet, for a diesel. But that's like being well-behaved… for a murderer.” Jeremy Clarkson
TobiasP
23 oktober 2009 · 89 Inlägg

1. BK
2. Max

MVH

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang