Lås Tråd Tack!

Kaliber_ LEGITIMERAD KLAPPSÄNKARE
27 november 2007 · 153 Inlägg

Lås Tråd Tack

Senast redigerat av Kaliber_ (16 september 2008)

Alla skriver alltid citat i hopp om att verka smartare än vad man är, men det känns lite löjligt att försöka verka smartare med andras ord...
neckwomen_88
27 november 2007 ·

Jag skulle nog försökt få till en träff med henne, på NEUTRAL mark, med någon OBEROENDE person närvarande. Då kan ni ju prata igenom det här ordentligt...viktigt att ni är öppna och ärliga mot varandra, har sett hur det slutar annars, ugly är ordet.

hon kanske helt enkelt var för rädd för att antingen våga kolla upp det (enligt det-man-inte-vet-mår-man-inte-dåligt-av) eller för att säga något till dig tidigare?
Personligen har jag svårt att tro att en 19-årig tjej med dom förhållandena skulle vilja ha barn, men det är ju olika krets till krets.

jag ska inte, men är bra sugen på att ge dig en riktig moral-känga, men som man säger, man lär av sina misstag

...som man även säger, "lär av andras misstag ty livet är för kort för att begå dom alla själv"

Senast redigerat av neckwomen_88 (27 november 2007)

Anna_ GirlsGoFast
27 november 2007 · 172 Inlägg

Usch, det borde inte vara lov! Stackars dig och stackars unge som kommer oönskad till världen! Otroligt egoistiskt av mamman att bära sig åt på detta sättet! sad
Och varför i all världen man skulle vilja sätta ett barn till världen vid den åldern och under de premisserna...?! Att man som tjej inte skulle märka att mensen är borta i 24 veckor? Tror inte det va! Det luktar blåsning lång väg tyvärr. Klart att det finns tjejer som fortsätter att ha mens som vanligt under sin graviditet, men har förstått att det är väldigt ovanligt.

Hoppas iaf att du kommer över chocken och tar hand om babyn på bästa sätt när den tiden kommer. Ett barn har rätt till bägge sina föräldrar.

Kanske förresten lurt att kolla så att det verkligen är du som är pappan? Med tanke på att du inte känner den här tjejen och att hon verkar kapabel till en del, så skulle jag kolla att hon inte lekt "gömma korv" med fler om jag var dig.

Lycka till killen! smile

http://www.girlsgofast.com
http://200sx.kicks-ass.net/anna_/
GirlsGoFast - klubben för biltokiga tjejer! Nu över 750 medlemmar! =)
Kaliber_ LEGITIMERAD KLAPPSÄNKARE
27 november 2007 · 153 Inlägg

Anna_ skrev:
Usch, det borde inte vara lov! Stackars dig och stackars unge som kommer oönskad till världen! Otroligt egoistiskt av mamman att bära sig åt på detta sättet! sad
Och varför i all världen man skulle vilja sätta ett barn till världen vid den åldern och under de premisserna...?! Att man som tjej inte skulle märka att mensen är borta i 24 veckor? Tror inte det va! Det luktar blåsning lång väg tyvärr. Klart att det finns tjejer som fortsätter att ha mens som vanligt under sin graviditet, men har förstått att det är väldigt ovanligt.

Hoppas iaf att du kommer över chocken och tar hand om babyn på bästa sätt när den tiden kommer. Ett barn har rätt till bägge sina föräldrar.

Kanske förresten lurt att kolla så att det verkligen är du som är pappan? Med tanke på att du inte känner den här tjejen och att hon verkar kapabel till en del, så skulle jag kolla att hon inte lekt "gömma korv" med fler om jag var dig.

Lycka till killen! smile

Givetvis ska jag begära ett DNA-prov.. Men det är jävligt stor risk att det är mitt barn.. Jag tycker oxå synd om ungen! Hur fan ska d gå när man ska berätta längre fram i tiden varför man inte va ihop med mamman ens i början.. Ska jag va helt ärlig så det enda som står i huvet på mig nu e adoption! Bättre att ett par som inte kan få barn, men verkligen vill ha barn, får ett och uppfostrar det på rätt sätt än att man själv som knappt har tid att hålla reda på sig själv skall få en (ok jävligt kallt av mig att uttrycka mig såhär, men missförstå mig rätt) till last på axlarna.

Senast redigerat av Kaliber_ (27 november 2007)

Alla skriver alltid citat i hopp om att verka smartare än vad man är, men det känns lite löjligt att försöka verka smartare med andras ord...
TobbeE_87 Fritidsforskande yrkesförare
27 november 2007 · 938 Inlägg

Kan bara säjja att ja tycker synd om dej sad  Fy fan vilket jävla svin den tjejen måste vara... Du kan inte komma undan på nåt vis heller då du ändå bad henne fixa "dagen efter piller" å hon gick me på de å inte säjjer nåt förän nu när de är för sent å göra nåt åt ungen ?  Bara en tanke...

Å som sagt, tycker synd om dej...

Jag gasar tills det rasar, sen tar vi lite till... :)
MVH // Tobbe, *BECE**
Anna_ GirlsGoFast
27 november 2007 · 172 Inlägg

Kaliber_ skrev:
Givetvis ska jag begära ett DNA-prov.. Men det är jävligt stor risk att det är mitt barn.. Jag tycker oxå synd om ungen! Hur fan ska d gå när man ska berätta längre fram i tiden varför man inte va ihop med mamman ens i början.. Ska jag va helt ärlig så det enda som står i huvet på mig nu e adoption! Bättre att ett par som inte kan få barn, men verkligen vill ha barn, får ett och uppfostrar det på rätt sätt än att man själv som knappt har tid att hålla reda på sig själv skall få en (ok jävligt kallt av mig att uttrycka mig såhär, men missförstå mig rätt) till last på axlarna.

Förstår din frustration! hmm

Det låter tyvärr inte som adoption ett alternativ för blivande modern, så på det skall du nog inte hoppas för mycket. Är en tjej desperat nog att ljuga på det sättet för att få ett barn, så kan du nog räkna med att hon tänker behålla det till varje pris. Antingen hon har möjligheter till att försörja och ta hand om barnet eller inte... roll

Egentligen är det inte klokt att man som kille kan få sin ekonomi förstörd för lång tid framöver och tvingas ta ansvar för ett oönskat barn på ett enda litet misstag. Det borde vara lag på att bägge parter skall få vara med och bestämma, eller åtminstonde att killen fick vetorätt och kunde avskriva sig allt ansvar. Tar tjejen ett sånt här beslut på egen hand borde hon tvingas ta fullt ansvar både vad gäller uppfostran och ekonomi. Tycker synd om barn som får en så dålig start på livet. sad

http://www.girlsgofast.com
http://200sx.kicks-ass.net/anna_/
GirlsGoFast - klubben för biltokiga tjejer! Nu över 750 medlemmar! =)
Kaliber_ LEGITIMERAD KLAPPSÄNKARE
27 november 2007 · 153 Inlägg

Bara för att tillägga detta då så mår jag inte spec dåligt för mig själv utan jist för att barnet kommer födas oönskat!

Alla skriver alltid citat i hopp om att verka smartare än vad man är, men det känns lite löjligt att försöka verka smartare med andras ord...
Saabturbogirl Saab tokig tjej
27 november 2007 · 43 Inlägg

Fy f*n vilken hemsk tjej... är hon helt pantad i huvudet eller mad ??!!!
Tycker riktigt synd om dig killen.. Det ska du veta.. Fattar inte hur vissa människor fungerar.. Stackars barn och stackars dig...

Finns det inget du kan göra alls mot detta?? Tänkte bara juridiskt eller så.. Så du inte får sota för detta 5 eller 10 år senare... Eller när barnet är fött och hon tvingar dig att punga upp underhåll...

Förstår att du mår dåligt av allt detta.. Hoppas allt löser sig...
Jag vet att detta kommer låta riktigt hemsk m.m men hoppas hon får missfall inom det närmaste...  För barnets skulle och din..

*Tk, Max, Sara & Sötnosen <3*
Saab 9-5 2,3 T Vector "Stg Design" (2002)
loudness
27 november 2007 · 4 554 Inlägg

har med vart med om de där på en midsommar, men köpte piller och sånt åt henne så de inte gick å fuska med de för man vet ju aldrig.. hoppas de löser sig, iaf riktigt surt om de nu är ditt barn som hon gått och dragit på tills nu

matteeee Ingen himmel är så blå som min
27 november 2007 · 2 972 Inlägg

Är hon (och du) säker på att barnet är ditt? Hon kanske hoppat i säng med fler på fyllan under samma period..!

/Mattias
Hyundai Kona Electric "This is the way" (2020)
alain www.bimmerpower.org
27 november 2007 · 3 995 Inlägg

Det finns hjälp som du kan få, spara den sms som hon skickade till dig som bevis att hon inte sakt innan till dig att hon var gravid, går till socialkontoret som tillhör din kommun och förklara det hella som det var, ibland kan dom hjälpa en och visa sig förståndigt. Dom kan inte tag bort barnet men kan hjälpa dig att gå genom detta och fråga dom efter hjälp med  en DNA test för se om det är du som är far.
Hon kan inte ljuga att hon inte visst. Hon förstör inte bara ditt ungdomsliv men även sitt.
en tips: nästa gång att du vill sätta på en, ser till att du har med dig det som behövs. MVH:

Senast redigerat av alain (27 november 2007)

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
BMW 530i (2003)
BMW X5 4.4i (2006)
Daaze Rent A Retard !
27 november 2007 · 674 Inlägg

kan säga att jag har vart med om exakt samma sak, trodde först att hon bara ljög men så va det inte tongue

det kan mkt gärna vara så att hon ljuger men man vet aldrig, ganksa tung sak att bara driva med så där.. hmm

OM det nu skulle vara så att hon talar sanning så fråga henne om ni kanske kan träffas på en ungdomsmottagning där ni bor eller i närheten, och ha ett möte med kurrator och och den andra( kommer inte på vad det heter) och försöka komma på en lösning, en bra sak kan ju vara( kanske e sjävlklart) är att prata med mo o far om råd och hjälp.

om det är nått mer du kanske undrar över så pm så löser vi säkert det tongue

hare// J

307 Km/h ++
502 Hk
650 Nm
SweetBabyDoll Queen Of Hearts
27 november 2007 · 1 300 Inlägg

Jävla kärring!

Hon kan inte ha mycket att tänka med.

Men säg till henne att det är hon som får ta hand om barnet för du kan ju ge hela vårdnaden till henne om du vill.


Synd om ungen bara.

Men det finns väl inte så mycket att göra?

För abort tiden är väl ute och om det gick att göra abort nu så skulle hon väl ändå inte göra det verkar det som...


Vilken bitch! mad

I do it my way
John87 Stolt Volvoägare
27 november 2007 · 4 913 Inlägg

Ungen kanske var hennes sätt att bilda en mer seriös relation med dig?

Nu blir du farsa och då kommer ni närmare varandra..

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
decib3L Körv
27 november 2007 · 3 535 Inlägg

John87 skrev:
Ungen kanske var hennes sätt att bilda en mer seriös relation med dig?

Nu blir du farsa och då kommer ni närmare varandra..

Låter ju som en kidnappning tongue

Truckdriving Man
John87 Stolt Volvoägare
27 november 2007 · 4 913 Inlägg

decib3L skrev:

John87 skrev:
Ungen kanske var hennes sätt att bilda en mer seriös relation med dig?

Nu blir du farsa och då kommer ni närmare varandra..

Låter ju som en kidnappning tongue

Jo, men rätt logiskt om man tänker efter.

Har blivit drabbad av ett sånt fall innan och då var det med den anledningen sad

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
Tom Darth Vader
27 november 2007 · 1 644 Inlägg

Och det skulle inte vara första gången någon/ett par skaffar barn för att "rädda" ett förhållande.

Helt ärligt så lider jag med dig, ett sånt fruktansvärt bakslag från ingenstans. Fyfan!

Senast redigerat av DoWahDiddy (27 november 2007)

Braaaaap?
Mazda RX-7 FD3S "BRAAAAP" (1995)
decib3L Körv
27 november 2007 · 3 535 Inlägg

Säkerheten är alltid viktig när man ska skjuta skarpt cool

Truckdriving Man
henkebenke
27 november 2007 · 1 703 Inlägg

Ungen lär ju vara ett försök från hennes sida att casha in pengar utan att växa upp och skaffa ett jobb lixom.
Många verkar ha den inställningen tyvärr.

Volkswagen typ1 "Restolooker" (1962)
Bostrom RS
27 november 2007 · 886 Inlägg

Låter som en extremt omogen tjej...att fatta ett sånt beslut själv är ju inte schysst alls. Och stackars unge...fy fan hmm

Focus RS
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang