3113
Sök

Lås Tråd Tack!

Vi lever i en orättvis värld..
560 Inlägg
4 juli 2008
Darkie skrev:
eclips3 skrev:
lever mannen eller va ha hänt?  och tramshelvete, är du typ mamman? :S

det är hon verkligen inte, det är min flickvän..

Vilka intriger det finns på Garaget, börjar ju likna Glamour eller Sunset Beach eller nått wink

Even fools they say, can find a way out of the dark.

Med lem
624 Inlägg
4 juli 2008
Exakt samma sak hände en kompis till mig. Han var i Åre och åkte skidor och träffade en tjej där. Ja ni kan ju själv gissa vad som hände med tanke på denna tråden. Men hon hörde inte av sig förrän ungen hade "ploppat" ut.. Det är verkligen surt att det finns såna människor.. Hade hon haft lite vett hade man träffats och pratat om allting istället för att hålla det för sig själv. MVH Anders
Senast redigerat av MrL (4 juli 2008)

Somliga kallar det lyx, Lexus kallar det för standard. ♠
LexusOwnersClub.se

Jesus didn´† Tap
1 146 Inlägg
4 juli 2008
Hoppas det har gått så bra det kan göra.

Pain is temporary, glory is forever. I don´t fuckin´ Tap..

vingåker
68 Inlägg
4 juli 2008
Jag har en tjejkompis så är 17år.Hon har två barn med en kille så är äldre än hon.hon fick dom efter en snabbis en natt.
See ljust på det.Du är blivit pappa och det är rolikt och se barn vuxsa upp. Lycka till som pappa.

Drive Nice!

mmm, blåbärssoppa.
616 Inlägg
1 september 2008
Nog för att jag aldrig tänker klämma ur mig ngn unge, men ibland är man ändå jävligt tacksam att man är tjej.

/ichi

104 Inlägg
1 september 2008
Som många andra skrivit till dig så lider jag verkligen med dig.
Har varit med om samma sak men hade extrem tur.

Hon sa att hon käka piller och hela paketet, dum som man var för 5år sedan så litade man ju på det men fick reda på via en då gemensam vän att så var inte fallet.

Hon hade inte tänkt att berätta något för mig förrän det just var försent men hon fick miss fall.
Får verkligen hoppas att det kommer något gott ur detta. Tyvärr finns det människor som tror att ett barn är ett bra sätt att få mer uppmärksamhet och tänker inte på konsekvenserna.

MvH
/Peter

407 Inlägg
1 september 2008
spruta i munnen eller använd kondom...

274 Inlägg
1 september 2008
HAHA grattis, nu är ditt liv förstört! tänkt dej vad kul när ungen kommer till dej varann helg och ber om pengar till öl smile

fyllo

Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
661 Inlägg
1 september 2008
Fyfan vilken tråd. Nu menar jag inget illa om dig som startade den, utan svaren och denna revolution som bara dök upp ur dimman. Hade nog satt mig ner o snackat med mina bästa kompisar, sen familj för tips och råd. Istället för lägga upp det på ett community där alla vill göra sin röst hörd.

Sen att ditt liv är förstört som vissa skriver, är ju lite senseless.

Lycka till med att bearbeta denna frustration
Senast redigerat av SatansWrath (1 september 2008)

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !

Avstängd
914 Inlägg
1 september 2008
Dålig stil!

Kvinnor asså..

Vissa faller för grupptryck, jag faller för laddtryck!

1 079 Inlägg
1 september 2008
brelasten skrev:
HAHA grattis, nu är ditt liv förstört! tänkt dej vad kul när ungen kommer till dej varann helg och ber om pengar till öl smile

Passande låt: Rally - Fan Fan Fan

18 Inlägg
2 september 2008
det jag tänkte på som ingen verkar ha nämnt är att mamman verkar vara en sån som gillar att festa såå...
om hon inte har märkt nåt kan hon teoretiskt ha festat i ca 0-24 helger och då kan det väl ha slunkit ner lite vodka, öl och diverse andra alkoholdrinkar. nu till det väsentliga ger inte alkohol skador på barnet?

Allmänt envis
12 512 Inlägg
2 september 2008
För barnets skulle får vi hoppas att du har fel Mrduck...

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

pensionär
31 Inlägg
8 september 2008
Edman skrev:
Helt jävla sjukt att vi lever i ett samhälle där ofrivilliga fäder får betala för ett barn som han inte gett sitt samtycke till.

Ofrivilliga fäder???tog han inte fram snoppen själv o lekte gömma körven? eller blev han våldtagen? Jävla gnäll-se till o bli vuxen och ta ansvar för de man ställer till,vad det än gäller håll körven-i-kallsingen om du inte vill betala underhåll 18-20år framöver.

3 268 Inlägg
8 september 2008
försök och flytta ihop med henne och börja som förelder redan nu big_smile

609 Inlägg
8 september 2008
Nog för att du har blivit farsa, men det finns värre och otrevligare saker i livet. Ett horny fruntimmer går det inte att lita på, tur att man envisades med kådis varje gång man var på.. Var hon snygg föresten?

143 Inlägg
8 september 2008
Kaliber_ skrev:
Tramshelvete

Du kanske förstår vad du pratar om i DITT fall, men du känner inte den här tjejen! Hon är ett rakt av psykfall som mått dåligt i flera år och fan vet jag, men d e nåt fel i huvet på henne, med eller utan barn!

!

d där låter som ett ex t mej fast hon bor nog
kvar i skövde fast din beskrivning va klockrent passande..
o nästan ramlat dit på samma fälla som du gjorde fast detta kanske blir real för er 2, hade dock turen kanske man skall säga att ja inte blev far t hennes barn.

hur har d artat sej killen?

Volvo Freak
98 Inlägg
8 september 2008
Fan vad taskigt. Tvinga henne att göra ett fostervatten-test, på på det gör du DNA-test, för är du far till barnet så kanske det skulle kännas bättre än att få veta när det är fött. Egioistiskt av henne!

Vila i Frid Tommie Viinikka

Oldschool
299 Inlägg
8 september 2008
Du gör som du vill. Om du har gjort en tjej med barn så får du försöka ta hand om barnet så gått du kan tycker jag. Hur skulle du känna dig om du växte upp och visste att du har en "pappa som inte vill dig"? Du var ett oönskat barn? Dels är det dålig stil av bruden att inte säga något.

Sök