2737
Sök

skyline R33 GTR stulen!

3 Inlägg
15 oktober 2008
Xioz skrev:
därför jag säger köp svenskt! 3 nyklar, inga kopior! ska alltid vara 3 nyklar annars aldrig köpa bilen!  för då finns det 2 nyklar nån stanns i värdlen! import i shit! smile

Lycka till o hitta en svensksåld skyline.

Solfilmsmontör
950 Inlägg
15 oktober 2008
Jonix skrev:
Xioz skrev:
därför jag säger köp svenskt! 3 nyklar, inga kopior! ska alltid vara 3 nyklar annars aldrig köpa bilen!  för då finns det 2 nyklar nån stanns i värdlen! import i shit! smile

R35 FTW!

"Imagination is more important than knowledge..." -Albert Einstein (1879 - 1955)
Att tänka före man talar är som att torka sig innan man skiter.

VW-nörd?
4 332 Inlägg
15 oktober 2008
Xioz skrev:

Vad jag vet har bilar 2 och inte 3 nycklar. Stämmer iaf på min golf, mors nya Polo, pappas s40, min gamla golf, morsans gamla golf, gamla saaben.
Men HEEEEY...kan ju ha fel wink Köp en svensk Skyline R33

Asgammal medlem.
2 246 Inlägg
15 oktober 2008
Kornz skrev:
Jonix skrev:
Xioz skrev:

R35 FTW!

det är ingen skyline

Det som inte dödar gör ont
2 668 Inlägg
15 oktober 2008
Xioz skrev:

stämmer inte saaben har bara 2 och det går att kolla igenom ett lätt knapptryck i bilen

2slow

Mästare
2 947 Inlägg
15 oktober 2008
Men 1 till tändningslåset 1 till dörrarna och 1 till handsfacket eller nåt roll

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)

Livsnjutare
362 Inlägg
19 oktober 2008
Trådstartare
Turbolily skrev:
highway skrev:
TTTTT skrev:
har du kollat upp den där biten om imobilizern än?
Har du kvar alla originalnycklarna till bilen?
Har du hört nåt mer från försäkringsbolaget?
Har du kontaktat efterlyst?

har du kollat upp den där biten om imobilizern än? sitter inte på dom !
Har du kvar alla originalnycklarna till bilen? har gett den till försäkringsbolaget.. fick bara en när vi köpte den!
Har du hört nåt mer från försäkringsbolaget? nej men överklagan pågår smile
Har du kontaktat efterlyst? kan man de efter 3 månader?

MVH

Fick kalla kåren när jag läste det där med nyckeln!
Har en god vän som var på student i landskrona när hans Supra blev stulen. Han fick också bara en nyckel till bilen när han köpte den. Bilen hittades i Flensburg i tyskland på en parkering, dock totaldemolerad! Efter ett tag kom det fram att killen han köpt bilen av, hans vänner hade fått en utav nycklarna till bilen (som säljaren sa att det inte fanns några fler av). Och enkelt åkt och hämtat bilen där den stått parkerad. Han fick dock tillbaka försäkringspengar för bilen, tror dock det krävs en helförsäkring för stöld, minns inte riktigt. Hoppas VERKLIGEN du finner bilen! MVH

jo det du skriver stämmer ganska bra in på det som hänt mig...
killen som bytte vår RX-7a mot skylinen han är inte så villig att prata med oss och är inte särskillt samarbetsvillig...
och strax efter bilen blev stulen satte han in RX-7an på annons....
Senast redigerat av highway (7 november 2008)

vissa försäkringsbolag är bra tills det händer något....

Skogsfan
649 Inlägg
20 oktober 2008
highway skrev:
Turbolily skrev:
highway skrev:

har du kollat upp den där biten om imobilizern än? sitter inte på dom !
Har du kvar alla originalnycklarna till bilen? har gett den till försäkringsbolaget.. fick bara en när vi köpte den!
Har du hört nåt mer från försäkringsbolaget? nej men överklagan pågår smile
Har du kontaktat efterlyst? kan man de efter 3 månader?

MVH

Har en god vän som var på student i landskrona när hans Supra blev stulen. Han fick också bara en nyckel till bilen när han köpte den. Bilen hittades i Flensburg i tyskland på en parkering, dock totaldemolerad! Efter ett tag kom det fram att killen han köpt bilen av, hans vänner hade fått en utav nycklarna till bilen (som säljaren sa att det inte fanns några fler av). Och enkelt åkt och hämtat bilen där den stått parkerad. Han fick dock tillbaka försäkringspengar för bilen, tror dock det krävs en helförsäkring för stöld, minns inte riktigt. Hoppas VERKLIGEN du finner bilen! MVH

killen som bytte vår RX-7a mot skylinen han är inte så villig att prata med mig och är inte särskillt samarbetsvillig...

Men fysatan ifall det är så det hela har gått till. Usch säger jag bara. Hoppas fan du får tillbaka den och om inte så iaf pengar så det täcker!
Halvförsäkring täcker väll även den stöld? Iaf hos länsförsäkrningar. jag tog den på kadetten just för att det då täckte både brand, stöld och skadegörelse utöver det som täcks av vanlig trafik.

Fan i skogen!
Stereon i A3'n levererad av dBakuten.se Tack för en kanonsupport och hjälp Björn!
Projekttråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=114930

Ratthållare PÅ Elite Nivå
5 650 Inlägg
20 oktober 2008
shit vad folk snor roliga bilar tur man har volvo för ingen vill röra den änds me tång=D

Gotlänning på drift.. Konstant!
1 325 Inlägg
20 oktober 2008
Läst igenom hela tråden och rent utsagt det måste kännas som en kniv i hjärtat att få en sådan bil stulen. Men att din kollega som såg bilen inte följde efter när han såg den förstår jag inte, jag själv brukar dock följa efter när jag ser någon av mina polare och ringa för att kolla vart dom skall osv.!

Tror tyvärr med störst sannolikhet att du sett den för sista gången. hmm

Lycka till med försäkringsbolagen för dom är verkligen "a pain in the ass" när det gäller stöld.

MVH!

1 779 Inlägg
20 oktober 2008
har ju gått ett tag nu sen de hände. har inte heller läst igenom hela tråden, men hur har de gått??

mvh tobbe

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

Livsnjutare
362 Inlägg
20 oktober 2008
Trådstartare
Faniskogen skrev:
highway skrev:
Turbolily skrev:

killen som bytte vår RX-7a mot skylinen han är inte så villig att prata med mig och är inte särskillt samarbetsvillig...

Men fysatan ifall det är så det hela har gått till. Usch säger jag bara. Hoppas fan du får tillbaka den och om inte så iaf pengar så det täcker!
Halvförsäkring täcker väll även den stöld? Iaf hos länsförsäkrningar. jag tog den på kadetten just för att det då täckte både brand, stöld och skadegörelse utöver det som täcks av vanlig trafik.

ja visst e det sjukt. !
skulle varit döds straff på det tycker jag !

Livsnjutare
362 Inlägg
20 oktober 2008
Trådstartare
volvo_dude skrev:
shit vad folk snor roliga bilar tur man har volvo för ingen vill röra den änds me tång=D

he he precis vad jag skaffat smile

Livsnjutare
362 Inlägg
20 oktober 2008
Trådstartare
LINGSTROM skrev:
Läst igenom hela tråden och rent utsagt det måste kännas som en kniv i hjärtat att få en sådan bil stulen. Men att din kollega som såg bilen inte följde efter när han såg den förstår jag inte, jag själv brukar dock följa efter när jag ser någon av mina polare och ringa för att kolla vart dom skall osv.!

Lycka till med försäkringsbolagen för dom är verkligen "a pain in the ass" när det gäller stöld.

MVH!

men han va inte riktigt hundra men visst önskar man att han skulle följt efter !
och det sjuka är att försäkringsbolaget inte tog det i sin beaktan !
Hoppas att länsförsäkringar tar sitt ansvar annars kommer jag gå ut i media och där har jag en hel del kontakter !

Livsnjutare
362 Inlägg
20 oktober 2008
Trådstartare
akakaboto skrev:
har ju gått ett tag nu sen de hände. har inte heller läst igenom hela tråden, men hur har de gått??

mvh tobbe

det har varken gått fram eller tillbaka  !
nu är det på med hårdhanskarna !

Gotlänning på drift.. Konstant!
1 325 Inlägg
21 oktober 2008
highway skrev:
LINGSTROM skrev:

MVH!

men han va inte riktigt hundra men visst önskar man att han skulle följt efter !
Hoppas att länsförsäkringar tar sitt ansvar annars kommer jag gå ut i media och där har jag en hel del kontakter !

Synd att han inte var Hundra  hmm
Det tycker jag definitivt att du skall göra!
Lycka till änn en gång. smile

MVH!

Livsnjutare
362 Inlägg
21 oktober 2008
Trådstartare
LINGSTROM skrev:
highway skrev:
LINGSTROM skrev:

MVH!

Synd att han inte var Hundra  hmm
Det tycker jag definitivt att du skall göra!
Lycka till änn en gång. smile

MVH!

tack tack smile

bihfocus
27 oktober 2008

Hetast Just Nu!
1 355 Inlägg
27 oktober 2008
bihfocus skrev:
inte denna då du leta efter

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=100660

kollar man noga ser man ju att de inte e den.. vingen t.ex.

Inspiration comes standard

bihfocus
27 oktober 2008
sorry

Sök