Jag FATTAR inte varför jag får 2or i betyg på bilen !?

NoCooL
7 december 2007 · 215 Inlägg

Spela roll hur folk röstar ? De kannske inte e pengar dom röstar på utan de jobb som är nerlagt. jag personligen röstar hällre 5 på en Bredad honda osv som det är nerlagt 4 år på för o få den fin än en bil som är köpt ny från fabrik för x antal  hundratusen lax. Köpa en ny dyr fin bil kan vem som hellst göra. Men bredda en bil o lägga ner jobb är det värre med Mvh:NoCooL

Tengu1969
7 december 2007 · 1 396 Inlägg

Förstår om det känns tråkigt.

Men köpte du bilen för din egen eller för andras skull?

Motorer till salu, se www.garaget.org/NiclasT
barrre Evolution Garage
7 december 2007 · 394 Inlägg

UseDubbelTurbo skrev:
herre jävla gud du har 10st 2or och 184 5or hur fan orkar du klaga?!?!

Jag håller med. Dom rösterna KAN ju faktiskt vara folk som ärligt talat inte tycker om bilen.

Jag personligen har väldigt svårt för jänkare omgjorda till nån sorts modern form med godis-lack. Men jag brukar oftast inte ens surfa in på bilar jag inte tycker om... än mindre rösta på dom.

Ger bara 1or till riktiga vrak.

Projekttråd: Volvo 242 med 2JZ
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Toyota Supra TT VVTi "Brukis" (1998)
Opel Commodore Coupé V8 "Kommandoran" (1970)
Volvo 242 2JZ "Den gule" (1975)
MrTobias
7 december 2007 · 1 297 Inlägg

hur skoj vore de om alla fick 5or då? alla skulle ligga på 5.0 i betyg och vinna alla "priser" på sidan.

Decibel
7 december 2007 · 2 911 Inlägg

NiclasT skrev:
Förstår om det känns tråkigt.

Men köpte du bilen för din egen eller för andras skull?

5 poäng till dig!

TLO
7 december 2007 · 1 062 Inlägg

Poängnivån på denna site är ändå inte värd vatten. Inget att hänga upp sig på. Lägg in en bild på nån avklädd brud så har du full pott oavsett skicket på bilen.....alt åk nåt ur en "Fast and the furious" film......då är det med full pott verkar det som.

Att lägga ner tid, pengar, engagemang på att hålla en bil fin är inget som verkar värdesättas tyvärr.

Senast redigerat av TLO (7 december 2007)

"You Go, we go!"
AppleandCoffe Lat och helgalkis
7 december 2007 · 61 Inlägg

Vadå för man poäng för bilen?

Mattsvart
7 december 2007 · 195 Inlägg

Alla har väl olik smak? vore tråkigt annars

Själv så faller inte dom nyare mustangerna i min smak, desvärre.

Germax
7 december 2007 · 12 086 Inlägg

Det är för satt du först skriver att de är sänkfjädrar på bilen sen 4 rader ner står de att de är lowersprings på, det ger ett ganska oseriöst intryck.

328cabbish
7 december 2007 · 827 Inlägg

du e inte ensam om att få låga röstningar... men kan man se hur många 1-3 man fått??

Ingen dör oskuld för livet f*ckar oss alla!
Mercedes 320ce "Amg" (1995)
Izual
7 december 2007 · 4 571 Inlägg

Ja du har ju om inte annat lyckats med en bra kupp.
Kanske ska göra en likadan tråd jag med.

95st 5'or för gnäll i en tråd, herregud vissa behöver terapi för sitt självförtroende tror jag, snacka om bekräftelsebehov...

Trådskaparens Betygsfördelning senaste dygnet
5:   95 röster (79%)
4:   12 röster (10%)
3:   2 röster (2%)
2:   12 röster (10%

Muttley
7 december 2007 ·

gnällröv som bryr sig så otroligt mycket om poäng på ett forum smile de är inte hela världen liksom.! 
jag tar gärna så många låga betyg som möjligt för jag bryr mig ijnte.

Tom Darth Vader
7 december 2007 · 1 644 Inlägg

Många verkar bry sig mycket om sina poäng här, jag fick ett pm häromdan, ang skitbilden som ligger uppe nu. Mörkt, korning, suddigt och på en ful bil:
"Fin bil, gav en femma, du kan väl kolla min"
Lätt översatt: Rösta högt på min bil

Braaaaap?
Mazda RX-7 FD3S "BRAAAAP" (1995)
blacken
7 december 2007 ·

Poängen finns ju där för att delas ut. oavsett valör, sedan så finns det dom som har samma smak som du, och dom som inte har det.  Det är så.

Hmm.
7 december 2007 ·

eXpl0reR skrev:
det jag inte förstår är hur man kan vara så beroende av poäng?

Horizon
7 december 2007 · 296 Inlägg

Du har ju fått en plats på "rekomenderar" nu iaf=)

Mortalis VW-nörd?
7 december 2007 · 4 332 Inlägg

Tror detta bara var en tråd för att fiska röster...tragiskt

ekmarcus Egenföretagare
7 december 2007 · 40 Inlägg

det är ju helt enkelt så att det är den svenska avundsjukan,, när din bil närmar sig 5, så känner sig kanske andra hotade, och röstar ner.. en sak till jag märkt är att tex en helt orginal volvo 940 med vita blinkers, tonade rutor, 15" alufälgar och blinkande neon runt stereon, ofta för högt omdöme.. snacka om röstfiske.. eller? sen kan man hitta riktigt grymma bilar med riktigt låga omdömen.. men som sagt, man ska ju inte haka upp sig så mkt på just det med omdömen, men det är klart att det känns roligt att hamna på topp 250 i mellanåt..


MVH//Marcus

Volvo V70 II D5 "POLESTAR" (2008)
Mortalis VW-nörd?
7 december 2007 · 4 332 Inlägg

ekmarcus skrev:
det är ju helt enkelt så att det är den svenska avundsjukan,, när din bil närmar sig 5, så känner sig kanske andra hotade, och röstar ner.. en sak till jag märkt är att tex en helt orginal volvo 940 med vita blinkers, tonade rutor, 15" alufälgar och blinkande neon runt stereon, ofta för högt omdöme.. snacka om röstfiske.. eller? sen kan man hitta riktigt grymma bilar med riktigt låga omdömen.. men som sagt, man ska ju inte haka upp sig så mkt på just det med omdömen, men det är klart att det känns roligt att hamna på topp 250 i mellanåt..


MVH//Marcus

Men alltså kolla hur många 2or killen har fått, inte f*n är det många, detta är ju bara för att alla ska rösta 5or, och det verkar ju fungera. Har ju ingenting med avundsjuka att göra nu.

Izual
7 december 2007 · 4 571 Inlägg

Mortalis skrev:
Men alltså kolla hur många 2or killen har fått, inte f*n är det många, detta är ju bara för att alla ska rösta 5or, och det verkar ju fungera. Har ju ingenting med avundsjuka att göra nu.

Word

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang