Gräsberg: Tack som fan för tipset! En sån blir att köpa! Måste bara fixa pengar till toning..
Turbo_nene: Roligt att du gillar projektet! Kommer nog inspireras lite utav din bil kan jag lätt säga! En riktig pärla du hade. Klart man ska lägga pengar på utseendet, tycker bilen går tillräckligt bra. Har inte lust att lägga 4000+ på trimning.. Isf avgasrör.. Angående lysena så ska jag ta och börja med dem relativt snart, är på praktik i 2 veckor nu. Så blir efter det. Dock blir det nog bara något temporärt, men får se!
UPDATE!Va väldigt länge sen jag uppdaterade nu. Har iprincip inte hänt något sen senaste gången, tyvärr. Har inte haft några pengar att lägga på bilen, så den har bara körts.. De närmaste två veckorna kommer jag praktisera på Mr CAP och bli putsbög

Roligt att lära sig att polera som mästarna
Nu har bilen börjat krångla lite. Bromsarna tar inte som de ska. Misstänker bromsservon elelr abs pumpen. Ska kolla närmare på om det är någon av dessa. Imörn eller ikväll ska jag även byta skivor och bromsbelägg så jag är säker på att det inte är dessa också. Sen behövs de bytas endå!
skitna bromsar!Ska nog köpa biltemas skivor och bromsbelägg eftersom de är så billiga och de har fungerat förut. Men ska jag lägga till lite och köpa deras sportskivor eller ska jag köra vanliga ventilerade?
Har även fått en "spoiler" så jag kan bygga lite front

Ska bygga en front som ser ut som PS bilden ungefär. Får se hur det går, har aldrig byggt med denna tekniken förut.
![https://www1.garaget.org/gallery/archive/73018/558781_i3sz81.jpg]()
Angående devil eyesen så ska jag ta och börja med dem snartast möjligt. Tror inte att det blir under praktiken, utan efteråt. Det blir troligen en formad plexiglasskiva och jävla massa dioder

Ska även fixa Dioder i blinkersen (USA style)

..