Här kommer lite bilder ifrån mässan som var i Helsingfors i oktober. Precis som förra året så var det väldigt många svenskar med över, så det blev en riktigt lyckad helg
1 ”Ice Cold” Peugeot 406……Jeppe Kalström, Tukholma 2 ”Gold Digger” Toyota MR 2 ……Johan Östlund, Ruotsi 3 Nash 1948……Jimmy Kyrk, Nåkab, Ruotsi 4 Ford 1934……Björn Torninger, Ruotsi 5 Pontiac Roaster Pick Up 1927……Tomi Kangas, Lapua 6 Studebaker 1927……Hannu Jaakkola, Pohjanmaa 7 ”Zpite” Toyota Mr 2……Suzzi , Ruotsi 8 Toyota Minivan ……Lasse Larssen, Tanska 9 C2 Citroen……Henrik Anttonson, Ruotsi 10 Toyota Supra……Peter Fält, Ruotsi Luokat
Best Tuning…… BMW , P 3 Petri Niskanen Best Hot Rod…… Ford Coupe 31, Harri Tirkkanen Best Custom…… Chevrolet Fleetline –51, Timo Buch Lapua Best Show Car…… ”Zlayer” , Mazda Rx 7 Lokas Kooz, Ruotsi Best Original…… Ford Edsel 1959, Timo Hakala, Uusikylä Best Race Car…… Nissan 200 Svante Storbjörk, Hämeenlinna Best Street Machine…… Mustang 1966 Janne Glimren, Norrköping, Ruotsi Best Truck……Scania, Risto Koso Projekti Ford 1932…… Hersti Autoshop, Tuusula Paras Somistus…… Nissan Sunny, Tommi Tuominen Peoples Choise……Volvo Cabriolet, Anders Linde, Helsingborg
Hehe Coffe.....kom inte min muta fram:D ....trodde du skulle "glömma" modellbilderna ....hehe, bra jobbat iaf....riktigt grymma bilder. Gillade särskilt den första Lungt om man snor bilderna och lägger upp på min sida på gorg eller? //Henke
Enormt bra bilder coffe! Kult å se på;) Og morsomt med kommentarene inntil! PeterF må bare holde de jævla klærne sine på!
//Filipino
Tackar. Hahaha, ja det får han gärna göra
KingOfTheRoad skrev:
Hehe Coffe.....kom inte min muta fram:D ....trodde du skulle "glömma" modellbilderna ....hehe, bra jobbat iaf....riktigt grymma bilder. Gillade särskilt den första Lungt om man snor bilderna och lägger upp på min sida på gorg eller? //Henke
Hehe, nej den måste ha kommit bort på posten Lugnt, bara att använda den. Du har sett att det finns en massa fler bilder här också --> http://www.coffe.dk/xtreme07.html