Tjena, har plockat ner min motor lite granna B230fk motor, Tänkte bara höra vad det skall vara för moment på olika bultar, typ topplocksbultar och till vevstakar och lite bra att veta bultar:) Någon som har en susning? finns kanske någon sida med momenten på? Mvh Rooth
Tjena, har plockat ner min motor lite granna B230fk motor, Tänkte bara höra vad det skall vara för moment på olika bultar, typ topplocksbultar och till vevstakar och lite bra att veta bultar:) Någon som har en susning? finns kanske någon sida med momenten på? Mvh Rooth
Lär stå i Haynesbok, en sådan är alltid bra o ha, rekomenderar att du köper en! O tänk på att sätta dit nya topplocksbultar o bultarna till vevstaksöverfallen om du tar loss dom, de är sträckbult, oftast (alltid?)
har nå program som heter autodata, finns alla modeller men ingen FK motor:/ hitta FT - ET. har dom beskrivnigarna men ingen FK.
/Ekblom
årsmodellen spelar ingen roll eftersom det inte är originalmotrorn:P. FT är ju samma skit typ? eller? bultarna skall bytas!, men momenten har jag inte fått svar på än:P hehe Mvh Rooth