Bilder på tjejer

loudness
24 december 2007 · 4 554 Inlägg

de e ju klart man ska ha nån bild på sig själv hur ska man annars veta vem man ska kola efter på träffarna?

Ramrod
24 december 2007 · 674 Inlägg

JesperGustafsson skrev:
Haha , det roliga är att jag laddade upp en avatar på en tjej. jag får 50-60 besökare varje dag troligt vis för att jag har den avataren inte för att jag är gullig och söt smile

Det är ju bara fel & missledande om du inte ÄR den personen på bilden.

Senast redigerat av Ramrod (24 december 2007)

With great freedom comes great responsebility
Volvo 850 "MR500" (2011)
Volvo XC70 2,4T "Cop Car" (2000)
High_Octane
24 december 2007 · 105 Inlägg

Till er som bara gnäller. om ni ska gnälla kan ni lika gärna gnälla på nått vettigt som bensinskatten lr den privatägda bilprovningen, men att gnälla på att ni får se tjejer det är bara tragiskt och lite gay faktiskt.

Aldrig har vi varit så kära, Länge leve det militära.
High_Octane
24 december 2007 · 105 Inlägg

ps har ingenting emotgay.

Aldrig har vi varit så kära, Länge leve det militära.
Jensus
24 december 2007 · 151 Inlägg

High_Octane skrev:
ps har ingenting emotgay.

HAHA..tongue

Play It Loud
BMW E46 328 sedan "Bakaxelras som heter duga" (1999)
Ramrod
24 december 2007 · 674 Inlägg

Har absolut inget imot att tjejerna här laddar upp bilder på sig, som visar vem dem är.   De som gnäller är garanterat sådana människor som säkert visar ett ägande betenden i förhållanden. Svartsjuka jävlar som inte tål exponeringen för de får dem själva att känna sig små & osäkra..     För övrigt kan jag bara säga God jul på dig Maliiin & alla andra sötnosar där ute

With great freedom comes great responsebility
Volvo 850 "MR500" (2011)
Volvo XC70 2,4T "Cop Car" (2000)
Stadia
24 december 2007 · 284 Inlägg

Detta är trots allt en bil-sida, En bild på sig själv är ju relevant eftersom det kan vara skoj att veta hur ägaren till bilen ser ut. Å andra sidan så förstår jag överhuvudtaget inte varför moderatorerna tillåter bilder på personer och husdjur och gud vet allt som finns ute, Siten är väl till för bilar, right? Stör mig personligen på trådar i stil med "Hjälp mig med min flickvän" m.m

Kan tillägga att jag inte läser dessa trådar eller kollar på era husdjur, förstår bara inte vad det gör på en bilsida, finns andra sidor för sånt, så jag förstår väl dom som kommenterar er som lägger ut bilder på annat än bilar.

Ha en trevlig Jul



maliin skrev:
Måste bara ställa en fråga. Hur många här inne stör sig på att tjejer laddar upp bilder på sig? Har nämligen sett många som fått klagomål för att laddat öpp bilder på sig.

Enligt mig är det bara en kul grej om alla har en bild på sig. Skadar inte att veta hur vi ser ut här inne. Bara för att bilder laddas öpp betyder inte d att garaget gått o blivit lunarstorm, efterfesten? *hmm*



Ha en riktigt GO JUL allesammans! *muah* tongue

You don't need a reason to help people.
twin_cam Smålänning
24 december 2007 · 7 877 Inlägg

Varför störa sig? Är väll trevligt med annat än bilar också wink

Är ju liksom upp till var och en... Om inte annat ett perfekt sätt för vissa med snygga bilar (inte jag sad ) att hitta modeller som kanske vill posa framför bilen wink

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Stadia
24 december 2007 · 284 Inlägg

twin_cam skrev:
Varför störa sig? Är väll trevligt med annat än bilar också wink

Är ju liksom upp till var och en... Om inte annat ett perfekt sätt för vissa med snygga bilar (inte jag sad ) att hitta modeller som kanske vill posa framför bilen wink

Citerar "Är väll trevligt med annat än bilar ocksåwink" Finns återigen andra sidor för sådant som inte är bil-relaterat. Men det är ju moderatorerna som bestämmer och dom tycker ju att det är Ok, så jag säger bara min personliga åsikt!

Och vill man ha en tjej som poserar framför bilen så är det bilrelaterat och då är det ju bara att skapa en sån tråd, det har jag ingenting emot, men när man börjar snacka om sina privata problem om tex sin flickvän/familj eller slänger upp 30 bilder på sin hund? Då har man hamnat fel anser jag!

You don't need a reason to help people.
Bjork OEM <3
24 december 2007 · 6 957 Inlägg

Ser inte tjejen bra ut, ja då stör dom sig, så e de bara.

Orka bry sig de e ju JUL tongue

Nu ska vi åka, ciao

OEM <3
maliin
24 december 2007 ·

Dom enda hästkrafterna ja har är isåf hundarna. Slädhundarna är draghundar och tävlar i hundspann. Smaka på den du! tongue


Stadia skrev:
Detta är trots allt en bil-sida, En bild på sig själv är ju relevant eftersom det kan vara skoj att veta hur ägaren till bilen ser ut. Å andra sidan så förstår jag överhuvudtaget inte varför moderatorerna tillåter bilder på personer och husdjur och gud vet allt som finns ute, Siten är väl till för bilar, right? Stör mig personligen på trådar i stil med "Hjälp mig med min flickvän" m.m

Kan tillägga att jag inte läser dessa trådar eller kollar på era husdjur, förstår bara inte vad det gör på en bilsida, finns andra sidor för sånt, så jag förstår väl dom som kommenterar er som lägger ut bilder på annat än bilar.

Ha en trevlig Jul



maliin skrev:
Måste bara ställa en fråga. Hur många här inne stör sig på att tjejer laddar upp bilder på sig? Har nämligen sett många som fått klagomål för att laddat öpp bilder på sig.

Enligt mig är det bara en kul grej om alla har en bild på sig. Skadar inte att veta hur vi ser ut här inne. Bara för att bilder laddas öpp betyder inte d att garaget gått o blivit lunarstorm, efterfesten? *hmm*



Ha en riktigt GO JUL allesammans! *muah* tongue

Stadia
24 december 2007 · 284 Inlägg

maliin skrev:
Dom enda hästkrafterna ja har är isåf hundarna. Slädhundarna är draghundar och tävlar i hundspann. Smaka på den du! tongue

Förstår inte alls vad du menar med det inlägget, ser bara ordet "hund" 4 ggr, Du tror inte du ska flytta dom till en hundforum? wink
Smakar hellre på en Köttbulle du...Hund anser jag inte smaka alltför gott! wink

You don't need a reason to help people.
C70
24 december 2007 · 424 Inlägg

Jag tycker att fler tjejer borde lägga upp bilder på sig själva!  big_smile

Alecci
24 december 2007 · 2 014 Inlägg

Stadia: Moderatorerna är i allmänhet endast sysselsatta med forumet, inte med medlemmarnas gallerier. Det är andra i administrationen som behandlar sådana frågor.

Alla moderatorer är en del av administrationen, men administrationen består å andra sidan av mer än moderatorer.

Alla har rätt till en åsikt, och även att klaga/gnälla lite om något inte passar dem. Men rikta kritiken/klagandet/gnället till rätt person(er). smile

MC, GL & HF.

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex
maliin
24 december 2007 ·

Stadia skrev:

maliin skrev:
Dom enda hästkrafterna ja har är isåf hundarna. Slädhundarna är draghundar och tävlar i hundspann. Smaka på den du! tongue

Förstår inte alls vad du menar med det inlägget, ser bara ordet "hund" 4 ggr, Du tror inte du ska flytta dom till en hundforum? wink
Smakar hellre på en Köttbulle du...Hund anser jag inte smaka alltför gott! wink

Hihi, nånstans måste man ju börja med hästkrafter. wink Galleri anser ja som ett valfritt bildalternativ.

SatansWrath Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
24 december 2007 · 661 Inlägg

Vilket herrans liv det blev på denna tråden smile
  Kul och se hur folk ser ut och deras bil(ar) eller andra motordrivna fordon, om nu de vill slänga upp en bild på sin sketna häst eller något gosedjur eller rymdraket, låt dem göra det så länge de inte bryter mot reglerna härinne.

  Är man sen inte intresserad av deras svettiga djur/ emo bilder eller vad nu folk har lust att lägga upp så skit i och kolla det i så fall simpelt, PERIOD !

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !
Ford Mustang Mach 1 "Trinity" (2003)
Stadia
24 december 2007 · 284 Inlägg

C70 skrev:
Jag tycker att fler tjejer borde lägga upp bilder på sig själva!  big_smile

Där har vi en som borde hålla sig till Lunarstorm och Efterfesten, Du verkar vara mer intresserad av tjejer än bilar?

You don't need a reason to help people.
maliin
24 december 2007 ·

SatansWrath skrev:
Vilket herrans liv det blev på denna tråden smile
  Kul och se hur folk ser ut och deras bil(ar) eller andra motordrivna fordon, om nu de vill slänga upp en bild på sin sketna häst eller något gosedjur eller rymdraket, låt dem göra det så länge de inte bryter mot reglerna härinne.

  Är man sen inte intresserad av deras svettiga djur/ emo bilder eller vad nu folk har lust att lägga upp så skit i och kolla det i så fall simpelt, PERIOD !

Helt rätt! cool

Stadia
24 december 2007 · 284 Inlägg

SatansWrath skrev:
Vilket herrans liv det blev på denna tråden smile
  Kul och se hur folk ser ut och deras bil(ar) eller andra motordrivna fordon, om nu de vill slänga upp en bild på sin sketna häst eller något gosedjur eller rymdraket, låt dem göra det så länge de inte bryter mot reglerna härinne.

  Är man sen inte intresserad av deras svettiga djur/ emo bilder eller vad nu folk har lust att lägga upp så skit i och kolla det i så fall simpelt, PERIOD !

Det är sant det du säger, det är frivilligt att kolla på bilderna, det jag ifrågasätter är mer hur garaget är tänkt att vara? ordet "GARAGET" är för mig ett ord som handlar om motorer och inte gosedjur? Jag anser att det bara tar upp en massa "plats" här, man får sitta å sortera ut vilka trådar som är intressanta och inte, det är det som jag tycker är irriterande, kanske bara är jag?

You don't need a reason to help people.
Stadia
24 december 2007 · 284 Inlägg

maliin skrev:
Hihi, nånstans måste man ju börja med hästkrafter. wink Galleri anser ja som ett valfritt bildalternativ.

Ja men det är det ju också, så det är ju helt valfritt att lägga vad man känner för där. Men jag kan inte förstå varför man ska lägga annat än motor-relaterade bilder där för? Siten heter ju GARAGET.ORG   inte mylittlepony.org   men dom som bestämmer har ju valt att ha det så, vilket jag tycker är lite underligt.
Vill betona att jag inte tycker du gör nåt fel i att lägga upp dina valfria bilder där, eftersom det är "lagligt" så att säga wink

You don't need a reason to help people.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang