Bilder på tjejer

Rally_ Goa Gubbar från Göteborg!
24 december 2007 · 161 Inlägg

Oj här var det full debatt..

om jag ska säga min mening i det hela så kan det va lite tröttsamt med många trådar om ingenting, men för det finns iförsig "övrigt" i forumet och då ska ju dessa trådar ligga där i!

Galleri kan va en rolig grej men att lägga upp hela sin familj m.m där blir ju ingen höjdare att se på, visst är det för var och en att välja vad man vill lägga upp men testa facebook dåwink

Grym sida är garaget iaf och här sitter jag ofta men eftersom man är här så mycket har man ju ibland åsikter om det:) och med åsikter och förslag så blir ju sidan bättre. lite mer bilrelaterat är min jul önskning tack å hej å god jul

Volvo 240 "VOC" (1983)
Volvo 240 "VOC" (1990)
maliin
24 december 2007 ·

Stadia skrev:

maliin skrev:
Hihi, nånstans måste man ju börja med hästkrafter. wink Galleri anser ja som ett valfritt bildalternativ.

Ja men det är det ju också, så det är ju helt valfritt att lägga vad man känner för där. Men jag kan inte förstå varför man ska lägga annat än motor-relaterade bilder där för? Siten heter ju GARAGET.ORG   inte mylittlepony.org   men dom som bestämmer har ju valt att ha det så, vilket jag tycker är lite underligt.
Vill betona att jag inte tycker du gör nåt fel i att lägga upp dina valfria bilder där, eftersom det är "lagligt" så att säga wink

Vad har mylittlepony.org med mina hundar att göra?
Det du försöker säga att man ska enbart ha fordon på denna sida. Varför har du då lagt upp en bild på ngn robotliknande. Detta är tyvärr inte robot-toys.org.
Tänk dig för vad du skriver ist.

maliin
24 december 2007 ·

Stadia skrev:

SatansWrath skrev:
Vilket herrans liv det blev på denna tråden smile
  Kul och se hur folk ser ut och deras bil(ar) eller andra motordrivna fordon, om nu de vill slänga upp en bild på sin sketna häst eller något gosedjur eller rymdraket, låt dem göra det så länge de inte bryter mot reglerna härinne.

  Är man sen inte intresserad av deras svettiga djur/ emo bilder eller vad nu folk har lust att lägga upp så skit i och kolla det i så fall simpelt, PERIOD !

Det är sant det du säger, det är frivilligt att kolla på bilderna, det jag ifrågasätter är mer hur garaget är tänkt att vara? ordet "GARAGET" är för mig ett ord som handlar om motorer och inte gosedjur? Jag anser att det bara tar upp en massa "plats" här, man får sitta å sortera ut vilka trådar som är intressanta och inte, det är det som jag tycker är irriterande, kanske bara är jag?

Vart har du för problem? Jag lade upp tråden för seriösa svar. Inte någon att kladda i för skojs skull. Och som sagt, jag lade upp tråden i forumet såkallat "OFF TOPIC", vet du inte vad det betyder så borde du ta fram en lärobok. För här passar alla möjliga trådar in. Och du borde nog inte vistas på detta forum om det irriterar dig såppas mycket.

Stadia
24 december 2007 · 284 Inlägg

maliin skrev:
Vad har mylittlepony.org med mina hundar att göra?
Det du försöker säga att man ska enbart ha fordon på denna sida. Varför har du då lagt upp en bild på ngn robotliknande. Detta är tyvärr inte robot-toys.org.
Tänk dig för vad du skriver ist.

Snälla, det är skillnad på vad man har som Avatar och vad man har för bilder! Men återigen så är det inte bilderna som är värst, utan alla jävla trådar som handlar om allt utom motor, skrivande stund 6 st ute i spalten till vänster, denna inräknad.

Sista meddelandet för mig i denna tråden, känner att den kört fast totalt, lycka till med dina hundra å allt vad det nu va!

Signing out!

You don't need a reason to help people.
Jensus
24 december 2007 · 151 Inlägg

maliin skrev:

Stadia skrev:

maliin skrev:
Hihi, nånstans måste man ju börja med hästkrafter. wink Galleri anser ja som ett valfritt bildalternativ.

Ja men det är det ju också, så det är ju helt valfritt att lägga vad man känner för där. Men jag kan inte förstå varför man ska lägga annat än motor-relaterade bilder där för? Siten heter ju GARAGET.ORG   inte mylittlepony.org   men dom som bestämmer har ju valt att ha det så, vilket jag tycker är lite underligt.
Vill betona att jag inte tycker du gör nåt fel i att lägga upp dina valfria bilder där, eftersom det är "lagligt" så att säga wink

Vad har mylittlepony.org med mina hundar att göra?
Det du försöker säga att man ska enbart ha fordon på denna sida. Varför har du då lagt upp en bild på ngn robotliknande. Detta är tyvärr inte robot-toys.org.
Tänk dig för vad du skriver ist.

Haha robot-toys.org
hmm verkar som det börjar spåra ut lite nu..
rätt roligt att läsa allas åsikter.
men men det är nog bara att gilla läget skulle jag tro..finns inte så mycket man kan göra åt det..
nej nu ska ja hoppa i duschen=) nice..haaajhaaaj

Play It Loud
BMW E46 328 sedan "Bakaxelras som heter duga" (1999)
maliin
24 december 2007 ·

Stadia skrev:

maliin skrev:
Vad har mylittlepony.org med mina hundar att göra?
Det du försöker säga att man ska enbart ha fordon på denna sida. Varför har du då lagt upp en bild på ngn robotliknande. Detta är tyvärr inte robot-toys.org.
Tänk dig för vad du skriver ist.

Snälla, det är skillnad på vad man har som Avatar och vad man har för bilder! Men återigen så är det inte bilderna som är värst, utan alla jävla trådar som handlar om allt utom motor, skrivande stund 6 st ute i spalten till vänster, denna inräknad.

Sista meddelandet för mig i denna tråden, känner att den kört fast totalt, lycka till med dina hundra å allt vad det nu va!

Signing out!

Och. Gå in på forum. Gå ned och kolla vad det står vid Off topic, eftersom jag tror fortfarande att du inte fattar vad det är även om de angett tydligt vad denna får innehålla så kopierade jag texten och tänkte därför visa dig!

Off topic
Här kan du diskutera allt som inte har med bilar att göra.


Som du ser står det att här kan du diskutera allt som INTE har med bilar att göra.
Du har rätt till din åsikt om bilder såsom ditt kallande av gosedjur då jag har riktiga djur men vad detta forum är till för har du inte en aning om.

Darkie dARKiE
24 december 2007 · 5 031 Inlägg

Tycker det är helt okey att lägga upp bilder på sig själv. Bara kul att se vem som äger bilen osv, tycker jag.

Men sen stör jag mig på folk som lägger upp bilder på fotomodeller / tuttfior som inte ens är dem själva för att locka besökare. Bara patetiskt.

god jul på er

/skog

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade
maliin
24 december 2007 ·

Som jag förstod och märkte så var detta en tråd som påverkade alla. Och det är väl bra! Alltid kul med olika åsikter och svar. Även om alla tycker olika.

Ha en riktigt God Jul. Nu lämnar jag tråden.

twin_cam Smålänning
24 december 2007 · 7 877 Inlägg

En fråga:
Hur många har inte hunden med sig till garaget? eller tjejen?
Någon som inte har liteskräp eller så i sitt garage?

Nej, trodde väll det..

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
pippaaN
24 december 2007 · 987 Inlägg

twin_cam skrev:
En fråga:
Hur många har inte hunden med sig till garaget? eller tjejen?
Någon som inte har liteskräp eller så i sitt garage?

Nej, trodde väll det..

TRUE!

i like it load
Corpze
24 december 2007 · 1 311 Inlägg

pippaaN skrev:

twin_cam skrev:
En fråga:
Hur många har inte hunden med sig till garaget? eller tjejen?
Någon som inte har liteskräp eller så i sitt garage?

Nej, trodde väll det..

TRUE!

jag skyller på garagegrannen när de börjar gnälla om att det är stökigt =P

Kolla mitt projekt: Bygger driftingbil - 2,5l 16v 440hk 540nm
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 57#p669957
Läs mer på www.gatbilar.se/corpze
C70
24 december 2007 · 424 Inlägg

Stadia skrev:

C70 skrev:
Jag tycker att fler tjejer borde lägga upp bilder på sig själva!  big_smile

Där har vi en som borde hålla sig till Lunarstorm och Efterfesten, Du verkar vara mer intresserad av tjejer än bilar?

Hur kom du fram till det?

Får man inte vara intresserad av både tjejer och bilar?

PorscheJezzica
24 december 2007 · 415 Inlägg

Hm, känner mig nästan i behov av att skriva en liten rad här!
tongue

Jag har lagt upp en bild på min sida då jag kan liknas vara, ähum, lättklädd!roll

Jag har lagt ut bilden, ngt retuscherad dock, på mig själv och min bil!
Klädseln jag valt kan säkert argumenteras varför, men det är väl lika som att gå på stranden i en jäkla bikini!

Jag visar inte mer än där!hmm
Dessutom har jag en fin bil som jag är mkt stolt över!

Layouten för en bild kan ge stort utslag på betyget för bilen, visst!
Dock har jag ingen skräp bruksbil som jag försöker höja betyget för, bilen talar som sagt för sig själv och jag har även full info om den!

Ställ en ny ferrari i regn framför en skitig hästtransport, gärna lite lerig oxå och en katt som sitter på huven, ta sedan ett kort!
Gissa betyget!?

Ställ en vanligt stylad fräsch volvo 850 för 30.000kr framför en solnedgång och med havet i bakgrund, ta ett kort!
Gissa betyget?

Bilder på personen i fråga är väl bara en kul grej, inget annat?
Motor relaterad sida, absolut, men jag tror heller knappast det finns så många killar/tjejer som ligger ute på denna sida som har 0% intresse av bilar!!!

Det är jul idag killar och tjejer! Njut av dagen och var snäll, annars kanske inte tomten kommer till er!big_smile

Instagram @PorscheJezzica
Work hard, Play harder!
Lamborghini Huracan 610-4 "Luzifer-1500hk Dubbelturbo" (2015)
Porsche Turbo S "El Diablo" (2014)
Vogge
24 december 2007 · 494 Inlägg

tycker de är störande när de bara en massa halv utviks bilder och inget som hälst genuint bil intresse, typ massa bilder på en tjej sen en bild tagen från google på en skyline där de står "den är såå himla fin!" sedan är de två sidor blogg om deras liv. de ska handla om bilar inte om någon tjej som vill egoboosta sig genom att posta en bild på sig själv på ett bil forum så alla kåta tonorspojkar blir till sig.

Håll er till lunarstorm!!!

Ny bliven Volvo ägare känner mig vilsen:D
Äter kött i ren protest mot vegetarianerna som äter djurens mat!
OverBoosted AUTOBAHNRASER
24 december 2007 · 3 804 Inlägg

jessica1 skrev:
Hm, känner mig nästan i behov av att skriva en liten rad här!
tongue

Jag har lagt upp en bild på min sida då jag kan liknas vara, ähum, lättklädd!roll

Jag har lagt ut bilden, ngt retuscherad dock, på mig själv och min bil!
Klädseln jag valt kan säkert argumenteras varför, men det är väl lika som att gå på stranden i en jäkla bikini!

Jag visar inte mer än där!hmm
Dessutom har jag en fin bil som jag är mkt stolt över!

Layouten för en bild kan ge stort utslag på betyget för bilen, visst!
Dock har jag ingen skräp bruksbil som jag försöker höja betyget för, bilen talar som sagt för sig själv och jag har även full info om den!

Ställ en ny ferrari i regn framför en skitig hästtransport, gärna lite lerig oxå och en katt som sitter på huven, ta sedan ett kort!
Gissa betyget!?

Ställ en vanligt stylad fräsch volvo 850 för 30.000kr framför en solnedgång och med havet i bakgrund, ta ett kort!
Gissa betyget?

Bilder på personen i fråga är väl bara en kul grej, inget annat?
Motor relaterad sida, absolut, men jag tror heller knappast det finns så många killar/tjejer som ligger ute på denna sida som har 0% intresse av bilar!!!

Det är jul idag killar och tjejer! Njut av dagen och var snäll, annars kanske inte tomten kommer till er!big_smile

Jag tror min bil skulle bli en femma om du posea på mina bilder me hmm.. Nä men jag har inget emot sånt där... Verkar va en heldel homsexuella killar här inne som hatar att se tjejer dock hmm ;

EDIT: Ni tjejer o killar som skriver "DET ÄR EN BILSIDA!! inget annat!! lixom... Och?! om jag fick bestämma skulle det va lättklädda tjejer o bilar på varenda planet o hemsida det är ju dom två bästa sakerna i livet?

Senast redigerat av UseDubbelTurbo (24 december 2007)


Bmw osv..
PorscheJezzica
24 december 2007 · 415 Inlägg

Vogge skrev:
tycker de är störande när de bara en massa halv utviks bilder och inget som hälst genuint bil intresse, typ massa bilder på en tjej sen en bild tagen från google på en skyline där de står "den är såå himla fin!" sedan är de två sidor blogg om deras liv. de ska handla om bilar inte om någon tjej som vill egoboosta sig genom att posta en bild på sig själv på ett bil forum så alla kåta tonorspojkar blir till sig.

Håll er till lunarstorm!!!

Har inte sett en enda sån användare här dock som lagt ut utvikningsbilder och är helt ointresserad av bilar, i förhoppning om att få kåta tonårskillar efter sig!
Kanske finns och det är ju lite tragiskt men tror dock inte dem är så många att man vill lägga några min av sitt liv på att klaga över dem!

Instagram @PorscheJezzica
Work hard, Play harder!
Lamborghini Huracan 610-4 "Luzifer-1500hk Dubbelturbo" (2015)
Porsche Turbo S "El Diablo" (2014)
turboforssen Telge Drifting Team
24 december 2007 · 5 398 Inlägg

mycket å gnälla om gillar ni inte bilderna sluta hänga här då å gå ut å skruva på bilen i stället

Den Som Ingen Turbo Har, Han Får Åka Utan Bar :P
http://telgedrifting.forum24.se/
Volvo v70 (1997)
Volvo 960 (1991)
Kungen-EssE
24 december 2007 · 993 Inlägg

Dom flesta tjejer klär "av" sej för att få uppmärksamhet.

det räcker för mejj.


Ja någon här skrev förrut:
"håll er till Lunarstorm"

håller med fullständigt.

annan sak om det är en riktig modell, då är det mer intressant och kolla på.

Senast redigerat av Kungen-EssE (24 december 2007)

Mercedes CLS 55 AMG V8 Kompressor "Performance Package" (2006)
evilaudio
24 december 2007 · 16 195 Inlägg

turboforssen skrev:
mycket å gnälla om gillar ni inte bilderna sluta hänga här då å gå ut å skruva på bilen i stället

helt jävla rätt..

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
turboforssen Telge Drifting Team
24 december 2007 · 5 398 Inlägg

Kungen-EssE skrev:
Dom flesta tjejer klär "av" sej för att få uppmärksamhet.

det räcker för mejj.


Ja någon här skrev förrut:
"håll er till Lunarstorm"

håller med fullständigt.

annan sak om det är en riktig modell, då är det mer intressant och kolla på.

det är ju snyggare med vanliga brudar som visar upp sig, modeller är ju så redigerade  spacklade osv

Den Som Ingen Turbo Har, Han Får Åka Utan Bar :P
http://telgedrifting.forum24.se/
Volvo v70 (1997)
Volvo 960 (1991)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang