Bilder på tjejer

Kungen-EssE
24 december 2007 · 993 Inlägg

turboforssen skrev:

Kungen-EssE skrev:
Dom flesta tjejer klär "av" sej för att få uppmärksamhet.

det räcker för mejj.


Ja någon här skrev förrut:
"håll er till Lunarstorm"

håller med fullständigt.

annan sak om det är en riktig modell, då är det mer intressant och kolla på.

det är ju snyggare med vanliga brudar som visar upp sig, modeller är ju så redigerade  spacklade osv

dom kan iaf sin sak wink big_smilelol

Mercedes CLS 55 AMG V8 Kompressor "Performance Package" (2006)
evilaudio
24 december 2007 · 16 195 Inlägg

cherylee skrev:
jag tycker att d e trevligt me folk som har bilder på sig själva.. men att ladda upp bilder på sin röv osv.. lite överdrivet.. kanske besöka porrigt eller hotzone då istället.. men men, detta e trots allt en bil community.. :S
men men man ska nog va tyst då nakna brudar o bilar verkar tillhöra varann.. själv gillar jag d inte ett dugg..

frågan e varför du inte gilllar de??


så jävla "kul" höra brudar som går me sina killar på bilevents.. "åh kolla den där jävla horan som hänger på bilen"


antingen så måste ju ni brudar känna nån form av konkurens elle så e ni själv för fega att visa upp er..

fast dock hålla me om att vissa brudar som står halv nakna vid bilar borde klä på sig då dom inte har kropp för de.

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
evilaudio
24 december 2007 · 16 195 Inlägg

en fråga bara till er alla som klagar å gnäller... hur ser era flickvänner ut om ni ens har några???

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
diamond_ Diamond
24 december 2007 · 540 Inlägg

iofs.. själv har jag lagt upp en lite halvnaken bild på min tjej bredvid min bil...

Men det är inte för att fiska röster.. Jag bryr mig inte om röster.. Jag vet själv att min bil är snygg.. Och för att sen ge er en lite extra bonus skadar väl inte..   Så sluta klaga.. Det är knappt några tjejer här på denna sidan ändååå, tyvärr....

Men Chilla gott folk.. Nu är det Jul och snart ett helt nytt årwink

God Jul..

I'm Rick James Bitch!
Decibel
24 december 2007 · 2 911 Inlägg

maliin skrev:
Måste bara ställa en fråga. Hur många här inne stör sig på att tjejer laddar upp bilder på sig? Har nämligen sett många som fått klagomål för att laddat öpp bilder på sig.

Enligt mig är det bara en kul grej om alla har en bild på sig. Skadar inte att veta hur vi ser ut här inne. Bara för att bilder laddas öpp betyder inte d att garaget gått o blivit lunarstorm, efterfesten? *hmm*



Ha en riktigt GO JUL allesammans! *muah* tongue

Jag stör mig enormt på det, sure, det är trevligt att se vad det är för något man diskuterar med i forumet m.m. Men när man tar en bild med sexistisk inriktning vars syfte är att förmedla något blir jag bara less, och sen har dom mage att klaga på att kvinnor porrifieras på nätet... Suck

Men när gallerierna beflockas av bekräftelsekåta tonåringar vars uppgift är att få kommentarer och fyllda pm-boxar med aktivitet, ptja, då stör jag mig på det.

Ska väl tilläggas att mina åsikter om detta inte riktar sig till någon speciell i denna tråd utan rent allmänt av vad jag märkt förut wink

Senast redigerat av Decibel (24 december 2007)

Severin
24 december 2007 · 1 587 Inlägg

loudness skrev:
de e ju klart man ska ha nån bild på sig själv hur ska man annars veta vem man ska kola efter på träffarna?

De har du rätt ii !!!

Klaesson
24 december 2007 · 399 Inlägg

ja har en bil här på garaget men den e tydligen för ful`:S så den får inte va med. borde inte garaget göra samma sak på alla bilder man lägger upp att de bedömmer dom inan de hamnar på hemsidan? spelar ingen roll för mig om tjejer/killar lägger ut bilder på sig själva.

VOLVO for life
Darkie dARKiE
24 december 2007 · 5 031 Inlägg

Klaesson skrev:
ja har en bil här på garaget men den e tydligen för ful`:S så den får inte va med. borde inte garaget göra samma sak på alla bilder man lägger upp att de bedömmer dom inan de hamnar på hemsidan? spelar ingen roll för mig om tjejer/killar lägger ut bilder på sig själva.

Man kan inte bedöma en bil som en människa. Alla personer är fina på sitt sätt. Visst det kan man säga om bilar också men det är inte samma sak.

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade
HyperSonica Amor Patriae Nostra Lex
24 december 2007 · 2 258 Inlägg

Lås denna tråden...

Sump Runk Rätt O Slätt!
LazyStance SR20 Spirit
24 december 2007 · 335 Inlägg

tycker de är kul att se hur ägarna ser ut, så varför inte ladda upp en bild på sig sj ? jag har de och har haft länge så.. har inte fått klagomål faktiskt

Nissan Silvia "Outsiders PS13" (1993)
abs_motorsport
24 december 2007 · 7 Inlägg

huvudsaken är väl att doom visar vad dom har. de det e ju sin kropp! ni som inte vill se kroppen på dom tryck på en annan användare då!!!!!!!! kul at tjejer även tar sig in här!

Lady_Milla Alecci's fästmö
24 december 2007 · 708 Inlägg

tycker inte de e nått farligt... jag tycker bara de e kul å se vem som äger bilen och såklart e det kul att se vem man pratar med:)

men de e ju som sagt nått man väljer sj inte ett måste smile

Arbeta Aldrig Mot Naturen, Utan Alltid Med Den.
Hmm.
24 december 2007 ·

"störa mig på" det, gör jag absolut inte haha ^^

Gladen
24 december 2007 · 311 Inlägg

Det gillas självklart!

Kristian Glad
Honda CRX ED9 '90
Mugen - DC Sport - VIS Racing - Blox - Buddy Club - WedsSport - 5Zigen - Recaro - GUSS
TobbeE_87 Fritidsforskande yrkesförare
24 december 2007 · 938 Inlägg

Darkie skrev:
Tycker det är helt okey att lägga upp bilder på sig själv. Bara kul att se vem som äger bilen osv, tycker jag.

Men sen stör jag mig på folk som lägger upp bilder på fotomodeller / tuttfior som inte ens är dem själva för att locka besökare. Bara patetiskt.

god jul på er

/skog

Håller med totalt, kunde inte sagt de bättre själv...

Jag gasar tills det rasar, sen tar vi lite till... :)
MVH // Tobbe, *BECE**
Magda
24 december 2007 · 331 Inlägg

Jag har bilder på mig själv men de är inte sexiga på nått vis för det är inte det som är poängen.
Säger som Darkie: Man vill se vem det är som äger bilen. Hur ska man annars känna igen någon på träffarna i sommar?

Killr0y_swe - De är jag de.
24 december 2007 · 354 Inlägg

Jag stör mej inte de minsta. Bara trevligt att ni visar hur ni ser ut! smile

//Mikael
Pojkar vill, KILLAR KAN!!!
http://www.garaget.org/video/9tcl4kh3v0t1
klimpan
24 december 2007 · 2 600 Inlägg

är väll trevligt me bilder så man ser vem man prata me smile jag ha sj bild på mig själv så jag  stör mig inte på de smile

gör som jag kör gubba racer=)
Kia Ceed (2014)
Ramrod
24 december 2007 · 674 Inlägg

Stadia skrev:

twin_cam skrev:
Varför störa sig? Är väll trevligt med annat än bilar också wink

Är ju liksom upp till var och en... Om inte annat ett perfekt sätt för vissa med snygga bilar (inte jag sad ) att hitta modeller som kanske vill posa framför bilen wink

Citerar "Är väll trevligt med annat än bilar ocksåwink" Finns återigen andra sidor för sådant som inte är bil-relaterat. Men det är ju moderatorerna som bestämmer och dom tycker ju att det är Ok, så jag säger bara min personliga åsikt!

Och vill man ha en tjej som poserar framför bilen så är det bilrelaterat och då är det ju bara att skapa en sån tråd, det har jag ingenting emot, men när man börjar snacka om sina privata problem om tex sin flickvän/familj eller slänger upp 30 bilder på sin hund? Då har man hamnat fel anser jag!

Vilken sur pitt!      Fan så tråkig sidan skulle bli om det BARA innehöll bilar.   Eller vilken sida som hellst..   Tänk er Garaget som uppslagsverk.  Tändstift, däck & biljud, & inget annat. Det är som att gå in till en affär som BARA har olja, sen åka till en annan affär som BARA har filter, & en tredje affär som bara har Tändkablar. Hur kul skulle det vara på en skala??   Hur många skulle säga att mediamarkt är en bra affär för att de så mångsidiga???  Det är samma sak här.   ...... Hallå!   Om ni har något som kan kallas för fantasi så slutar ni att gnälla nu!

Senast redigerat av Ramrod (24 december 2007)

With great freedom comes great responsebility
Volvo XC70 2,4T "Cop Car" (2000)
Volvo 850 "MR500" (2011)
jonesono Personal- och beteendevetare
25 december 2007 · 1 082 Inlägg

Decibel skrev:

maliin skrev:
Måste bara ställa en fråga. Hur många här inne stör sig på att tjejer laddar upp bilder på sig? Har nämligen sett många som fått klagomål för att laddat öpp bilder på sig.

Enligt mig är det bara en kul grej om alla har en bild på sig. Skadar inte att veta hur vi ser ut här inne. Bara för att bilder laddas öpp betyder inte d att garaget gått o blivit lunarstorm, efterfesten? *hmm*



Ha en riktigt GO JUL allesammans! *muah* tongue

Jag stör mig enormt på det, sure, det är trevligt att se vad det är för något man diskuterar med i forumet m.m. Men när man tar en bild med sexistisk inriktning vars syfte är att förmedla något blir jag bara less, och sen har dom mage att klaga på att kvinnor porrifieras på nätet... Suck

Men när gallerierna beflockas av bekräftelsekåta tonåringar vars uppgift är att få kommentarer och fyllda pm-boxar med aktivitet, ptja, då stör jag mig på det.

Ska väl tilläggas att mina åsikter om detta inte riktar sig till någon speciell i denna tråd utan rent allmänt av vad jag märkt förut wink

Har en liknande inställning till "fenomenet".
Speciellt det här med bekräftelsekåta tonåringar.. hela sajten är fylld av dem till bredden och det borde räcka så.

Litterarum radices amarae, fructus dulces.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang