ja har fortsatt bygga på garaget ) liteväl seriöst men får man tag i virke får man ju ta de man får tag i
första takstolen på plats
tillslut va alla 9 st på plats ja vet att ja har över demesionerat lite takstolarna består av 225*45
även ytter glesen som pressen ska ligga på börjar komma på plats, men allt är inte på plats än, men tillveckan när mer virke kommer får borde det bli klart så vad tycker ni?
har även budat på ett krom kit med massa smått och gott på ebay det märks senare hur de går och vad det landar på. åter kommer kanske senare med biler eller i morgon ös på med komentarer så ja blir sugen att fortsätta
Detta bygge kommer jag följa! Har gått igenom alla sidor för ditt S70-bygge, å vet att du e en jäkel på å bygga bilar så det här lär va i samma höga klass, tror ja iaf
Gillar din inställning, har du inget garage, bygg ett tillfälligt men ändå funktionellt å snyggt!
väggarna är på väg upp tyvärr vart de lite för mörkt att ta kort på de idag, kom precis in, och själklart är det stabilt ja skulle kunna om ja vill hissa upp hela golfen i EN sån där bakbjälke utan problem men ja bjuder på lite andra bilder ja fixade med i går kväll
baksätet och sidopaneler ur
passagerar stolen ur
sånt här skit hittade ja överallt att det va hopplagat med på instrumentbrädan, blir att byta och bygga om, så ja slipper sånt här bonmek, dax att göra om från början och göra rätt
instrumentbrädan på väg ur
hela bräddan ur i morgon kommer bilder på garage bygget
Herre jissanes vad du trixar och fixar...Själv så har jag varit husfru i helgen och servat patrik med kaffe medans han har modellerat om trädgården med grävare...
Golfen börjar bli isärplockad till hundra delar också Perfekt...nått att göra i vinter då
Jag har varit iväg och lämnat in det sista pappret till polisen idag. så nu väntar jag bara på svar från dem och sen är det upp till WUC. så håll tummarna för att jag ska få en väldigt bra julklapp
ja det är mycket på gång, och ursäkta bilderna som inte kommit på väggen än men de kommer och i helgen lär det komma massa bilder får då blir det full fart garaget ska göras klart och motorn ska ut bla och taket sitter kvar det lyfter inte i första taget