1686
Sök

s70 "sunshine" och VW golf 1 cab samt lackering

www.customandpaint.com bygger om, lackerar, servar och lagar bilar. försöker uppdatera så ofta ja får en stund till övers.

1 502 369 Visningar
Uppdaterades senast 5 januari 2019
Think Better Cars
447 Inlägg
1 mars 2008
ser bra ut jimmy big_smile

Mvh // Djem

1 964 Inlägg
1 mars 2008
Trådstartare
Darkie skrev:
fyfan va snygg den blir! Fortsätt så!, nu saknar man sin gamla s70 T5 btw ;(

man tackar så jätte mycket big_smile ja kan tänka mej det tongue s70 är fina bilar big_smile bästa bil ja vet än så länge hehehe

1 964 Inlägg
1 mars 2008
Trådstartare
Djem skrev:
ser bra ut jimmy big_smile

man tackar erik big_smile

1 964 Inlägg
1 mars 2008
Trådstartare
nu har ja även gjort ett test under veckan big_smile och svar JA det är kondningen som drar ur strömen ur batteriet. ska det vara så ? någon som vet hur man kan fixa till detta elle vad som måste göras ?

Think Better Cars
447 Inlägg
1 mars 2008
ja kan ta reda på detta om du vill ...

Mvh // Djem

1 892 Inlägg
1 mars 2008
Fyy fan vad läckert Jimmy!!!   Sååå klockrent!!  tongue
Mvh/Mats

Har den bredaste v70in :)
93 Inlägg
1 mars 2008
stilren bil du har.

mvh

BREDASTE V70:IN ;p

Svetsrobotprogrammerare
364 Inlägg
2 mars 2008
fy fan va läckert, nu längtar man hem till sin bil rejält smile

1 964 Inlägg
2 mars 2008
Trådstartare
Djem skrev:
ja kan ta reda på detta om du vill ...

ja gärna forska lite i det om du vill big_smile skulle vara kul och veta.

1 964 Inlägg
2 mars 2008
Trådstartare
krutmats skrev:
Fyy fan vad läckert Jimmy!!!   Sååå klockrent!!  tongue
Mvh/Mats

man tackar så jätte mycket mats. vart köpte du ditt optima? nu vet ja iaf att det är kondningen i min bil det är fel på så det är det säkert i din bil också tongue

1 964 Inlägg
2 mars 2008
Trådstartare
Englund skrev:
stilren bil du har.

mvh

man tackar så hemskt mycket big_smile ja måste bara säga det att ja älskade din gamla v70 big_smile riktigt läcker big_smile

1 964 Inlägg
2 mars 2008
Trådstartare
ReinarT skrev:

man tackar så hemskt mycket big_smile jasså? vart är du någonstanns om man får fråga ? får väl se när det bli nästa gång man får meka lite tongue

1 964 Inlägg
3 mars 2008
Trådstartare
va ute i garaget en kortis igår igen och löde in dioder i ecc enheten bilder på det kan ju läggas upp om ni vill se tongue?

Svetsrobotprogrammerare
364 Inlägg
4 mars 2008
volvo240R skrev:
ReinarT skrev:

man tackar så hemskt mycket big_smile jasså? vart är du någonstanns om man får fråga ? får väl se när det bli nästa gång man får meka lite tongue

Håller till i thailand just nu, ska åka hem imorn bitti smile, hoppas de finns fina bilder att se när ja är hemma big_smile

Säl-Tämjare...
1 024 Inlägg
4 mars 2008
ReinarT skrev:
volvo240R skrev:
ReinarT skrev:

Håller till i thailand just nu, ska åka hem imorn bitti smile, hoppas de finns fina bilder att se när ja är hemma big_smile

Ännu ett gorg beroende ser jag tongue sitter i thailad men kan inte slita sig från gorg big_smile

Vilket jävla drag :)

Svetsrobotprogrammerare
364 Inlägg
4 mars 2008
P-G skrev:
ReinarT skrev:
volvo240R skrev:

Ännu ett gorg beroende ser jag tongue sitter i thailad men kan inte slita sig från gorg big_smile

Klart som sjuttsingen att man måste ju ha Gorg vart man än i världen är big_smile

Säl-Tämjare...
1 024 Inlägg
4 mars 2008
ReinarT skrev:
P-G skrev:
ReinarT skrev:

Klart som sjuttsingen att man måste ju ha Gorg vart man än i världen är big_smile

Dagens sanning tongue vad är klockan hos dig nu? är väll inte så mycket skillnad va?

Ja volvo240R, lägg upp bilder

Svetsrobotprogrammerare
364 Inlägg
4 mars 2008
P-G skrev:
ReinarT skrev:
P-G skrev:

Dagens sanning tongue vad är klockan hos dig nu? är väll inte så mycket skillnad va?

Ja volvo240R, lägg upp bilder

ligger 6 timmar före sverige så klockan är 15:48 här ni, tillbaka till projektet nu, vill vi ha bilder big_smile

Säl-Tämjare...
1 024 Inlägg
4 mars 2008
Tvinga mig inte att koma över till degerfors för att titta, har igentligen inte tid med det tongue

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
5 mars 2008
Här har det hänt lite sen jag var inne och tittade sist. Ser tokbra ut. Ska du ställa ut den i Örebro den 5 april ? Det tycker iaf jag att du skall göra, alltid härligt med stilrena byggen att titta på.
Så skicke ett PM till "VilleV" här på forumet med namn, bil och telenr så vi kan njuta av din bil.

Keep it up, snart Elmia !

/Mikke

EDIT: Här är länken till tråden om träffen i Örebro: http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 5585&p
Senast redigerat av J-P-R (5 mars 2008)

Sök