man tackar så mycket okej ja kan tänka på det där med träffen iaf ja är bra sugen men är inte helt hundra men ja ska tänka på de iaf aa 2 v kvar till elmia och ska jobba som en tok i helgen med bilen är det tänkt mvh
ligger 6 timmar före sverige så klockan är 15:48 här ni, tillbaka till projektet nu, vill vi ha bilder
ja lovar bilder kommer komma på lör kommer troligen plocka ihop hela bilen då om allt blir som det är tänkt.
Gött de, ska försöka hinna plocka ihop min bil i helgen ja med
låter härligt de nu är dagen här som ja tror alla har länktat efter den dagen ja ska försöka få ihop hela bilen, men delarna från lackeraren har ine kommit än men ska komma någongång under helgen här
hehe joo det finns en liten men det är inget spec att se det är bara halv färdigt ser inte bra ut alls :S kommer att göras om direkt efter elmia och då lovar ja att lägga upp bilder på det
tyvärr vart det inget mek under denna dag pga att inga delar har kommit men hoppas verkligen att dom kommer komma i morgon annars så är det nästan kört för min del :S
egentligen så skulle bilen ha blivit hel denna helg men tyvärr har den inte de pga att lacken han knövlat men ja har iaf vart ute i några minuter och monterat dit ögon locken igen ursäkta kvaleten på bilden
en liten bild iaf mer kommer till veckan hoppas ja iaf
hehe neej inget trim det sitter fram på bilen och ja har en sådan på dom sista visade bilderna men "hållarna" är trasiga på den vänstra forsätt gissa nu heheh
hehe neej inget trim det sitter fram på bilen och ja har en sådan på dom sista visade bilderna men "hållarna" är trasiga på den vänstra forsätt gissa nu heheh
De e inte en blinkers? eller ev. en hel strålkastare?
Gillar ditt projekt! Bilen kommer bli riktigt grym! Lycka till med o få den klar till elmia, jag kommer iaf spana in den där:cool: Mvh/Fredrik
hehe jajjemen en blinkers är det tack hoppas mina delar kommer och vädret är bra i så fall kommer man att kunna kolla på min bil på elmia området troligen parkeringen