1611
Sök

s70 "sunshine" och VW golf 1 cab samt lackering

www.customandpaint.com bygger om, lackerar, servar och lagar bilar. försöker uppdatera så ofta ja får en stund till övers.

1 502 483 Visningar
Uppdaterades senast 5 januari 2019
400 Inlägg
6 mars 2008
Tja!
Har tittat igenom hela tråden nu och bilen är ju Riktigt snygg !!
Fortsätt så blir den ju asgrym smile
Kommer helt klart spana in den på Elmia !

Ride Like You´ve Never Been Hurt

1 964 Inlägg
6 mars 2008
Trådstartare
ReinarT skrev:
P-G skrev:
ReinarT skrev:

Klart som sjuttsingen att man måste ju ha Gorg vart man än i världen är big_smile

Dagens sanning tongue vad är klockan hos dig nu? är väll inte så mycket skillnad va?

Ja volvo240R, lägg upp bilder

ligger 6 timmar före sverige så klockan är 15:48 här ni, tillbaka till projektet nu, vill vi ha bilder big_smile

ja lovar big_smile bilder kommer komma på lör big_smile kommer troligen plocka ihop hela bilen då om allt blir som det är tänkt.

1 964 Inlägg
6 mars 2008
Trådstartare
P-G skrev:
Tvinga mig inte att koma över till degerfors för att titta, har igentligen inte tid med det tongue

hehe ja lovar till helgen kommer det nya bilder big_smile

1 964 Inlägg
6 mars 2008
Trådstartare
man tackar så mycket big_smile okej ja kan tänka på det där med träffen iaf big_smile ja är bra sugen men är inte helt hundra men ja ska tänka på de iaf big_smile
aa 2 v kvar till elmia och ska jobba som en tok i helgen med bilen är det tänkt mvh

1 964 Inlägg
6 mars 2008
Trådstartare
CroZZeN skrev:
Tja!
Har tittat igenom hela tråden nu och bilen är ju Riktigt snygg !!
Fortsätt så blir den ju asgrym smile
Kommer helt klart spana in den på Elmia !

man tackar så jätte mycket big_smile
hehe det gör du rätt i den kommer att finnas någonstanns ute krig elmia om vädret nu till låter (inge snö elle halt)

Har den bredaste v70in :)
93 Inlägg
6 mars 2008
volvo240R skrev:
Englund skrev:
stilren bil du har.

mvh

man tackar så hemskt mycket big_smile ja måste bara säga det att ja älskade din gamla v70 big_smile riktigt läcker big_smile

hehe tackar. bygger en ny nu..

mvh

BREDASTE V70:IN ;p

Svetsrobotprogrammerare
364 Inlägg
6 mars 2008
volvo240R skrev:
ReinarT skrev:
P-G skrev:

Dagens sanning tongue vad är klockan hos dig nu? är väll inte så mycket skillnad va?

Ja volvo240R, lägg upp bilder

ligger 6 timmar före sverige så klockan är 15:48 här ni, tillbaka till projektet nu, vill vi ha bilder big_smile

ja lovar big_smile bilder kommer komma på lör big_smile kommer troligen plocka ihop hela bilen då om allt blir som det är tänkt.

Gött de, ska försöka hinna plocka ihop min bil i helgen ja med big_smile

1 964 Inlägg
8 mars 2008
Trådstartare
Englund skrev:
volvo240R skrev:
Englund skrev:
stilren bil du har.

mvh

man tackar så hemskt mycket big_smile ja måste bara säga det att ja älskade din gamla v70 big_smile riktigt läcker big_smile

hehe tackar. bygger en ny nu..

mvh

vassegoo big_smile jo tack ja har sätt de big_smile när har du tänkt att den ska visas för första gången ? ska även den bli laserblå som den förra ?cool

1 964 Inlägg
8 mars 2008
Trådstartare
ReinarT skrev:
volvo240R skrev:
ReinarT skrev:

Gött de, ska försöka hinna plocka ihop min bil i helgen ja med big_smile

låter härligt de big_smile nu är dagen här som ja tror alla har länktat efter den dagen ja ska försöka få ihop hela bilen, men delarna från lackeraren har ine kommit än men ska komma någongång under helgen här big_smile

400 Inlägg
8 mars 2008
Gött smile
Antingen är jag (jo jag Är...) senil dement, eller så fanns de inga bilder på stereo bygget?
smile

Ride Like You´ve Never Been Hurt

1 964 Inlägg
9 mars 2008
Trådstartare
hehe joo det finns en liten men det är inget spec att se det är bara halv färdigt ser inte bra ut alls :S kommer att göras om direkt efter elmia och då lovar ja att lägga upp bilder på det big_smile

tyvärr vart det inget mek under denna dag pga att inga delar har kommit men hoppas verkligen att dom kommer komma i morgon annars så är det nästan kört för min del :S

1 964 Inlägg
9 mars 2008
Trådstartare
egentligen så skulle bilen ha blivit hel denna helg men tyvärr har den inte de pga att lacken han knövlat men ja har iaf vart ute i några minuter och monterat dit ögon locken igen ursäkta kvaleten på bilden

http://www.garaget.org/gallery/archive/17972/275870_q8ini2.jpg
en liten bild iaf mer kommer till veckan hoppas ja iaf big_smile

1 964 Inlägg
10 mars 2008
Trådstartare
nu är det dax för gissninglek igen tongue fick hem en liten sak idag tongue vad kan denna innehålla?

http://www.garaget.org/gallery/archive/17972/277018_aaw2px.jpg

1 892 Inlägg
10 mars 2008
volvo240R skrev:
nu är det dax för gissninglek igen tongue fick hem en liten sak idag tongue vad kan denna innehålla?

http://www.garaget.org/gallery/archive/17972/277018_aaw2px.jpg

hmm vad faaasen kan det där vara...  bromsskivor smile ?
mvh/ mats
vad fin Sunshine är!!

1 964 Inlägg
11 mars 2008
Trådstartare
hehe neej inte broms skivor tongue det har ja ju redan nya brembo (slitsade och hållborrade) big_smile

ger en liten ledtråd blink blink tongue

Joas_86
11 mars 2008
volvo240R skrev:
hehe neej inte broms skivor tongue det har ja ju redan nya brembo (slitsade och hållborrade) big_smile

ger en liten ledtråd blink blink tongue

Det är säkert någon trimm lol

Snygg den börja bli nu.

Lycka till !

1 964 Inlägg
11 mars 2008
Trådstartare
hehe neej inget trim tongue det sitter fram på bilen och ja har en sådan på dom sista visade bilderna men "hållarna" är trasiga på den vänstra tongue forsätt gissa nu heheh big_smile

1 997 Inlägg
11 mars 2008
volvo240R skrev:
hehe neej inget trim tongue det sitter fram på bilen och ja har en sådan på dom sista visade bilderna men "hållarna" är trasiga på den vänstra tongue forsätt gissa nu heheh big_smile

De e inte en blinkers? eller ev. en hel strålkastare?

Gillar ditt projekt! Bilen kommer bli riktigt grym!
Lycka till med o få den klar till elmia, jag kommer iaf spana in den där:cool:
Mvh/Fredrik

1 964 Inlägg
11 mars 2008
Trådstartare
hehe jajjemen en blinkers är det big_smile tack hoppas mina delar kommer och vädret är bra i så fall kommer man att kunna kolla på min bil på elmia området troligen parkeringen tongue

1 964 Inlägg
11 mars 2008
Trådstartare
har har vi bilden på den big_smile

http://www.garaget.org/gallery/archive/17972/277627_p7irv5.jpg
nya blinkers big_smile

monterad

http://www.garaget.org/gallery/archive/17972/277628_rgfo6p.jpg

Sök