Hade missat 2½ sida sedan sist jag var här Men de betyder att man fick se mera denna gång
Säger som dom andra, du kommer att lyckas med de du tar dig ann så nu är frågan bara vad som blir "nästa" sak som skall bockas av på listan.
Bilar kommer och bilar går, men kärleken till Audi den består! Dock har NISSAN börjat konkurrera om min kärlek...
Nuvarande bil: The Replacement
Föregående bil: Familjens stall
dadde : ja lovar att i morgon kommer det bilder igen
200sx_GT-R : härligt att se att du är tillbaka i tråden tyvärr har ju byggena gått rätt sakta framåt och lär göra det ett tag till, det är bara sunshine som kommer att göras klart och satsas för fullt på fram till elmia. även om ja inte får ställa ut henne så tänker ja köra henne ner
Masen_Racing : tack så mycket gldjer mej att du gillar mina byggen
vivendi:ja mycket snö va det kan inte bilarna flyga ?hehe ja försökte ställa bruksen så nära sunshine ja bara kunde pga i fall att någon ville göra inbrott så gö ja det lite bökigare för dom iaf men nu står hon inne igen tack själv! det va skit kul att få se dej igen Puss!
ja hade inne kundbilen idag som ja lackade delen åt för polering av den där grejen och den vart rätt bra tycker ja
då får man gratulera! Antar att du är riktigt jävla glad nu För får man ett sånt samtal kan man ju inte bli något annat! Då ses vi där uppe, i 4 dagar!