eplamojje :jag har ett par jätte enkla namn i huvet om ja ska vara ärlig men som ja inte berättat för någon än. det va ett väldigt bra tips där morgan tack
kicka: nja de vet ja inte men lite har hänt iaf:P spännande dom lyssnar ja gärna på kram
UPDATE TILL DOM SOM HAR MISSAR DETTA SÅ KOMMER SUNSHINE FINNAS ATT TITTA PÅ I VINKÅKER PÅ LÖRDAG PÅ VINGÅKERSTRÄFFEN:D
165 sidor senare är jag på sista sidan, tragiskt, har suttit fastklistrad framför datorn hela dagen och läst nästintill varje ord som skrivets på tråden, kände att jag måsta regristrera mig och skriva, satans vilket bra jobb du gjort på s70n, golfen blir då fan häftig den med.
När jag blir stor som dig är min dröm att också total renovera en volvo, 855 elr v70 förhoppningsvis! Dom är bara för go
En fråga bara som jag satt o vänta på rätt länge, har du funderat på och byta lyktor bak på s70? Tror det skulle fräscha upp rätt rejält i ändan
tack så mycket allihop och visst är det tråkigt på färgen
kejtarn: det glädjer mej att du orkar sitta och kolla egenom min tråd . ja vet att den är lååång. jag testade själv för några månader sen att titta egenom den och tröttnade efter hälften. men det är riktigt roligt att höra att du gillar mina bilar jag hade gärna bytt bakljus om det hade gått till klarglas men det finns inte och jag har varit i kontakt med företag som kan tillverka dessa, men då behövs det en miljon för detta och då får man även 1000st som man kan sälja, hade ja haft dom pengarna hade ja inte tvekat en sec, men ja har inte ens i närheten dom pengarna
nu kommer ja vara ledig från garaget ett par dagar, EFTERSOM JA FYLLER ÅR IDAG och till helgen blir det fest och då ska ja vara riktigt full ja åter kommer till veckan med mer info och bilder om ni vill ha
NU är Sassie och Jimmy snart här... Och vad Jimmy inte vet är att jag mixtrat lite med hans födelsedagsfika.
Han vet att jag sagt att jag ska baka en kladdkaka. Utöver det har jag bakat VW Bubblor också...
Jimmys födelsedagsfika! Kladdkaka och citronbubblor!
Nybakt citronbubbla...
Tyvärr ville inte bubblorna släppa ur silikonformarna, men jag hoppas ni ska se att det är bubblor ändå. Första satsen blev mer lik en bilkrasch, men de här får duga. Citrongula med citronsmak också, för att bryta fint mot kladdkakan!
Ni får en tjuvkik, och sedan får vi se om ni får mer rapporter om dagens festligheter vid ett senare tillfälle!
Nu ska jag skutta ner i källaren och hämta bullar ur frysen också!