Kommer gå bra ska du se Du kommer hinna galant, som du jobbat på tidigare Bara att fortsätta göra din grej mvh kimpa
tack tack det är just sån här pepning ja behöver. men just nu är problemet att ja inte har några delar :S det är ju de spm är lite skit. men ja hoppas verkligen dom kommer till veckan nu iaf hoppas hoppas
Om jag hoppas åt dig, då kommer dom garanterat faktis lita på de. Sj väntar ja på mina klarglas. xeon k7000.
o en massa till motorn, vevaxel, koppling mm de är på balasering just nu Sen ska jag lacka motorn ;P Kika in min tråd på garaget
tackar aa då borde det funka iaf den tråden får ja spana in direkt
nu har ja beställt instegslister från volvo också som kommer komma denna vecka någon som länktar efter bilder kanske ? i morgon tror ja ett mums mums paket kommer hehe
najs, klart vi vill ha bilder , måste bara fråga, hur fick du loss hela mittkonsolen?, försöker få loss min men ja hittar inga skruvar :S
bilder kommer i morgon troligen hehe ja du den är rolig att ta bort om den är den du menar den som sterion sitter i ? den sitter det massor av skruvar bak i från och under den där andra mitt konsolen , den får du bort om du tar bort 2 skruvar under ett täcklock sen är det bata sätta ingång och rycka upp och ner tills den släpper
nu har man även spaklat klart baslådan blir att lacka den i morgon troligen sen så har ja lött in blåa dioder i varje knapp nu också hehe vem vill se bilder ?
nu har man även spaklat klart baslådan blir att lacka den i morgon troligen sen så har ja lött in blåa dioder i varje knapp nu också hehe vem vill se bilder ?
Fan vad gött Jimmy!! Jag ser gääärna bilder!!! ska ut o spackla en timme innan jag far til ljobbet nu.. ha det bäst! Mvh/ Englund
Fan vad gött Jimmy!! Jag ser gääärna bilder!!! ska ut o spackla en timme innan jag far til ljobbet nu.. ha det bäst! Mvh/ Englund
man tackar kanske inte är så bra och meka när man är sjuk men ja kunde inte hålla mej där i från det gör du helt rätt i luktar ju så gott av spakel så man blir ju helt hög heheheh ha de bra på jobbet englund så hörs vi mvh jimmy
man tackar kanske inte är så bra och meka när man är sjuk men ja kunde inte hålla mej där i från det gör du helt rätt i luktar ju så gott av spakel så man blir ju helt hög heheheh ha de bra på jobbet englund så hörs vi mvh jimmy
Ja nog kan du allt vara lite snäll o fixa bilder.. jag förstår att man lätt dras ut till garaget om man är hemma o är sjuk.. skulle jag med göra! varin på lackeingsfirman i linde o köpte spackel idag och fråga om lite råd
Ja nog kan du allt vara lite snäll o fixa bilder.. jag förstår att man lätt dras ut till garaget om man är hemma o är sjuk.. skulle jag med göra! varin på lackeingsfirman i linde o köpte spackel idag och fråga om lite råd
hehe klart ja ska lägga upp lite bilder åt er okej vad fick du för råd ? något som kanske kan vara bra och veta ?
just dom här köpte ja på www.blueride.se men det är ju bara det ja ska ha invändigt det som komer bli utvändigt sen köper ja nog street glow tror ja så ja får bra co h fin kvalitet ja ska snart spana in din tråd ska bara lägga upp lite bilder så alla blir nöjda