Hallå hallå Jimmy, satan vad det går fort fram!!! Så kul att se! En tankte som sllog mig vad om man skulle göra mätarhållaren mer som smälter in, kanske mer avlång som smyger upp, förstår du hur jag menar? Skulle absolut kunna ha den så där tycker jag, men många verkar protestera, och det enda som man skulle kunna klaga på tycker jag är linjerna isf, annars toppensnyggt, du o lobban har var riktigt flitiga idag ... med Kanonsnyggt Jimmy!! Mvh/Mats
oj vilken diskution om den men vi får väl se vad sm händer med den har lite små ideer i huvet nu kommer ja jobba stenhårt att få den klar till elmia, vi får se hur det kommer att gå
glömde ju ge er lite info, om 2 v så åker alla delar in på lack som behöver det
sen nu när ja har pratat lite med elmia styrelsen o.s.v om ja skulle komma med har ja räcknat ut att ja inte kommer ha råd i slut ändan så om det finns någon som skulle vilja sponsra med ett par däck 225/30R 20 så hör mer än gärna av er till: thebluefear@hotmail.com
i morgon efter jobbet är det dax igen för ett tokryck hoppas ja de va allt för mej för idag
Jäkligt schysst bygge. Måste bara säga OM du nu ska ha den ovanpå. klä om den så den matchar brädan och bygg om den så den inte ser ut som det är en nödlösning. Gjut en pod som sitter i framkant av rutan t.ex. Du är ju jäkligt kreativ annars så bättre än så borde du komma på
vi får som sagt se vad som händer med den ja byggde den för en kul grej den kostade inte många kronor att göra
idag har det inte blivit något mek igen, håller på att planera lite hur ja ska få bilen som ja vill ha den men ja ska nog försöka ta mej ut en sväng i morgon
i morgon hihi när blir du klar ? neej men tills i början av april hoppas ja hon står på alla fyra igen lika blank och fin som en unik diamant önska kan man ju alltid
i kväll blir det mek så det blir bilder i kväll ja lovad
har inte gjort så mycket förutom att tänkt ut hur ja ska göra med dörrsidan i fram, har börjat lite smått på den iaf
helt org
har börjat plocka i sär den lite och början och klä skinn men är inte klar i faket därför det ser ut som de gör, men har ingen kraft kvar i kroppen längre, känner men inge vidare men meka ska ja göra ändå fast lite långsamt varjedag
såg att du lagt igen blinkersen,hade jag varti du hade jag lagt mer svets runt hålet och sen slipat ner det med vinkelslipen innan spacklet åker på..för det kommer bli en rund ring där efter ett tag..oavsett hur fint det ser ut efterspacklingen..det sjunker in med tiden, ser såna allt för ofta på jobbet när folk spacklat igen saker
förlåt allihop att ja inte har uppdaterat så mycket, men ja va ute en kortis förut och tog bort bakspojlern, för till nästa helg åker alla delar in på lack och under veckan som kommer så borde min nya framfkärm komma hem men i morgon ska ja bo där ute
bakspojlern borta
har även valast ut skärmarna lagom bred för att passa mej 2 cm bredare än orginal
i morgon blir det fortsättning av ljudet och allt annat