3232
Sök

s70 "sunshine" och VW golf 1 cab samt lackering

www.customandpaint.com bygger om, lackerar, servar och lagar bilar. försöker uppdatera så ofta ja får en stund till övers.

1 503 651 Visningar
Uppdaterades senast 5 januari 2019
1 892 Inlägg
25 januari 2009
Hallå hallå Jimmy, satan vad det går fort fram!!!  Så kul att se! big_smile
En tankte som sllog mig vad om man skulle göra mätarhållaren mer som smälter in, kanske mer avlång som smyger upp,  förstår du hur jag menar?
Skulle absolut kunna ha den så där tycker jag, men många verkar protestera, och det enda som man skulle kunna klaga på tycker jag är linjerna isf, annars toppensnyggt, du o lobban har var riktigt flitiga idag big_smile  ... med
wink
Kanonsnyggt Jimmy!!
Mvh/Mats

Joas_86
26 januari 2009
FLindgren skrev:
Nej inte mätarhållaren där, är verkligen inte snyggt tycker jag. Gör om utblåsen för luften i mitten och sätt dom där istället isåfall:P

NEJ vrf inte ? Något nytt kanske ?

nej som alla andra a-stolpen har vi aldrig sett lol

Jag gillar de verkligen. Kör på med detta alltså !

/joas

1 964 Inlägg
26 januari 2009
Trådstartare
oj vilken diskution om den tongue men vi får väl se vad sm händer med den har lite små ideer i huvet big_smile nu kommer ja jobba stenhårt att få den klar till elmia, vi får se hur det kommer att gå tongue

1 964 Inlägg
26 januari 2009
Trådstartare
glömde ju ge er lite info, om 2 v så åker alla delar in på lack som behöver det big_smile

sen nu när ja har pratat lite med elmia styrelsen o.s.v om ja skulle komma med har ja räcknat ut att ja inte kommer ha råd i slut ändan så om det finns någon som skulle vilja sponsra med ett par däck 225/30R 20 så hör mer än gärna av er till: thebluefear@hotmail.com

i morgon efter jobbet är det dax igen för ett tokryck hoppas ja big_smile de va allt för mej för idag wink

mvh jimmy

Hamster
817 Inlägg
26 januari 2009
Jäkligt schysst bygge.
Måste bara säga OM du nu ska ha den ovanpå. klä om den så den matchar brädan och bygg om den så den inte ser ut som det är en nödlösning. Gjut en pod som sitter i framkant av rutan t.ex.
Du är ju jäkligt kreativ annars så bättre än så borde du komma på wink

Hamster
817 Inlägg
26 januari 2009
Oh!! Bygg en mätarhållare i ratten vet ja! smile Det är udda och showigt. Du har ju tillgång till at kunna dra kablarna i rattnavet.

Eller i takkonsolen...
Senast redigerat av Keller (26 januari 2009)

Plugghäst med motorintresse
70 Inlägg
27 januari 2009
Håller med Keller. Där har du en "tokig" idé i din smak.
För som de är nu är det lite Wall-E ögon över det hela.

Men annars har du varit super duktig, min lille chef. wink
Kommer hem imorgon så då är det väl bara på med blåstället igen wink

Kram
      Kicka

Dirigo // Jag styr

1 964 Inlägg
27 januari 2009
Trådstartare
vi får som sagt se vad som händer med den tongue ja byggde den för en kul grej big_smile den kostade inte många kronor att göra tongue

idag har det inte blivit något mek igen, håller på att planera lite hur ja ska få bilen som ja vill ha den big_smile men ja ska nog försöka ta mej ut en sväng i morgon big_smile

Think Better Cars
447 Inlägg
28 januari 2009
När tror du att du kommer vara klar då jimmy big_smile?

Mvh // Djem

1 964 Inlägg
28 januari 2009
Trådstartare
i morgon wink hihi när blir du klar tongue ? neej men tills i början av april hoppas ja hon står på alla fyra igen lika blank och fin som en unik diamant tongue önska kan man ju alltid wink

i kväll blir det mek så det blir bilder i kväll ja lovad big_smilebig_smilebig_smile

4 663 Inlägg
28 januari 2009
klart hon blir en unik diamant big_smile  längtar efter bild updaten ikväll

299 Inlägg
28 januari 2009
Ser bra ut som fan jimmy smile ska hon stå på elmia i vår elle?smile

//Andreas Johansson.
-->Volvo 940 LTT<--

1 964 Inlägg
28 januari 2009
Trådstartare
tack så mycket big_smile

har inte gjort så mycket förutom att tänkt ut hur ja ska göra med dörrsidan i fram, har börjat lite smått på den iaf big_smile

https://www1.garaget.org/gallery/archive/17972/555640_y01vuq.jpg
helt org

https://www1.garaget.org/gallery/archive/17972/555643_plg8sw.jpg
har börjat plocka i sär den lite och början och klä skinn men är inte klar i faket därför det ser ut som de gör, men har ingen kraft kvar i kroppen längre, känner men inge vidare men meka ska ja göra ändå wink fast lite långsamt big_smile varjedag tongue

70 Inlägg
29 januari 2009
Lungt chefen. ja kommer på lördag. och kanske imorgon.

om ja inte fastnar med louise och spelar monopol förstås wink

/Kicka

Dirigo // Jag styr

1 964 Inlägg
29 januari 2009
Trådstartare
ja men då fasnar du nog på hennes bil wink men i kväll ska ja ut igen big_smile idag har ja verligen lust big_smilebig_smile

70 Inlägg
29 januari 2009
volvo240R skrev:
ja men då fasnar du nog på hennes bil wink men i kväll ska ja ut igen big_smile idag har ja verligen lust big_smilebig_smile

Bra det vännen.... Kram:D

Dirigo // Jag styr

3 714 Inlägg
29 januari 2009
Läste igenom hela tråden nu och måste säga att du gör ett grymt arbete tongue

kul att se någon som inte lämnar bort allt arbete

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

162 Inlägg
29 januari 2009
Snyggt jobb min älskling big_smilebig_smile Kommer bli GRYMMMMMMMMMMMM när du är klar big_smilebig_smilebig_smile

Billackerare/Billjudmontör
1 171 Inlägg
29 januari 2009
såg att du lagt igen blinkersen,hade jag varti du hade jag lagt mer svets runt hålet och sen slipat ner det med vinkelslipen innan spacklet åker på..för det kommer bli en rund ring där efter ett tag..oavsett hur fint det ser ut efterspacklingen..det sjunker in med tiden, ser såna allt för ofta på jobbet när folk spacklat igen saker

1 964 Inlägg
30 januari 2009
Trådstartare
förlåt allihop att ja inte har uppdaterat så mycket, men ja va ute en kortis förut och tog bort bakspojlern, för till nästa helg åker alla delar in på lack och under veckan som kommer så borde min nya framfkärm komma hem big_smile men i morgon ska ja bo där ute wink

https://www1.garaget.org/gallery/archive/17972/557358_fiedor.jpg
bakspojlern borta big_smile

https://www1.garaget.org/gallery/archive/17972/557360_sxlo3w.jpg
har även valast ut skärmarna big_smile lagom bred för att passa mej big_smile 2 cm bredare än orginal big_smile

i morgon blir det fortsättning av ljudet och allt annat big_smile

Sök