ser riktigt nice ut, hur gjorde du med dioderna i knapparna?
hehe en hemlis nej då ja köpte dioder på blueride och sen så tog ja bort orginal lampan, borrade upp hållet så att 5mm diodern gick ner i hållet sen så tog ja lim pistolen och limmade fast dom, sen så kopplade ja kablarna som medföljer till den rosa kabeln på org kontakt stycke ( den som styr spänningen vilken styrka du vill ha med hjälp av reostaten) och sen den andra kabeln till jord bara skit smidigt men tog ett par timmar att fixa me men bra blev de, fast den ena knappen får du plocka i sär i molykyler och såga bort en plastbit för att få bort lampan och sen borra ett hål i baksidan av knappen så du får in den nya dioden och dess kablar
Tjenare Jimmy, hur går det för dig med allt? jag äbndrade hju adressen på mitt visa, sedan dess har jag inte hört nånting ifrån dom.. inte faaan vet jag hur detta slutar.. :S mår du nmå bättre idag?? Hur går byggnationerna?? Mvh/ Mats
Tjenare Jimmy, hur går det för dig med allt? jag äbndrade hju adressen på mitt visa, sedan dess har jag inte hört nånting ifrån dom.. inte faaan vet jag hur detta slutar.. :S mår du nmå bättre idag?? Hur går byggnationerna?? Mvh/ Mats
tjenare mats joo det går sakt men säkert ska nog försöka åka förbi min lackerare idag och prata lite ja ska gå in direkt och se vad dom har skrivt joo lite bättre är det allt men undrar hur det kommer gå när ja ska lackera bas lådan in och utvändigt i kväll hehehe. annars går det sakta men säkert framåt men kan inte göra så mycket nu innan ja får delarna från alla ställen