4233
Sök

s70 "sunshine" och VW golf 1 cab samt lackering

www.customandpaint.com bygger om, lackerar, servar och lagar bilar. försöker uppdatera så ofta ja får en stund till övers.

1 503 692 Visningar
Uppdaterades senast 5 januari 2019
4 663 Inlägg
14 februari 2009
fy fan så dåligt att du inte kom med sad

1 892 Inlägg
14 februari 2009
Tack själv Jimmy!!
Ja det är ju skandal att du inte kom med!    Det är ju där din kommer höra hemma!!
:S

bil intreserad anläggare
467 Inlägg
14 februari 2009
va tråkigt att den inte kom med:/ hoppas att man får se den ändå:D

//mackan

dARKiE
5 031 Inlägg
14 februari 2009
volvo240R skrev:
fick ett tråkigt och dystert mail av elmia idag och ja är inte utagen att få vara med, så till er alla som trodde ni skulle få se den där så får ja säga tyvärr inte sad men om det är fint ute så kommer ja åka ner med den så kan ni som vill komma till parkeringen och kolla.

mvh jimmy

det lär vara mycket folk runt din bil på parkeringen då!! Menar efter dem kollat in 8ball och adrian!!! Lär alla gå ut och kolla din som inte fick vara där inne ;S skandal!

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

1 964 Inlägg
14 februari 2009
Trådstartare
vet är väldigt besviken ja också sad men men ja lovar att inte ge upp för de, men dom som verkligen vill får väl maila till bilsport och säga att dom vill ha mej där wink eller ringer till dom att dom ska komma ut på ett besök för att kolla på den så kommer den säkert få vara me wink

1 964 Inlägg
14 februari 2009
Trådstartare
pga att ja inte vart anmäld till elmia och då är det väl ingen ide att ja spar på helhets bilden på insidan tongue

https://www1.garaget.org/gallery/archive/17972/570334_bfps1w.jpg
baksätet big_smile

https://www1.garaget.org/gallery/archive/17972/570335_a3dcme.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/17972/570336_8oz7sa.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/17972/570337_wcr8vd.jpg

här har ni dom efter länktade sätena big_smile vad tycker ni nu då wink

6 558 Inlägg
14 februari 2009
fy va surt....kan ju bara säga att dom går miste om en grymt fin bil....kämpa på nu grabben så bilen blir klar .det är nog inte bara jag som e nyfiken....mvh patrik

www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension

Think Better Cars
447 Inlägg
14 februari 2009
synd jimmy grymt snyggt blev de i alla fall big_smile

Mvh // Djem

bil intreserad anläggare
467 Inlägg
14 februari 2009
fan va smygga dom är:D

Lackerare
29 Inlägg
14 februari 2009
Blir ju hur gött som helst jimmy!!ang elmia så e det antagligen så att du har för lite plast och för bra finnish för att stå där inne!!för ibland undrar man om dom ens kollar på bilarna eller om dom bara drar lott!men det kommer mera träffar en elmia så kör på:)ps säg till om du behöver hjälp med nått!!

//wempa
Senast redigerat av wempa (14 februari 2009)

Livet är hårt och hänsynslöst

1 531 Inlägg
15 februari 2009
Som sagt Jimmie det är riktigt surt att dom inte tog med dig. Inredningen är hur j*vla grym som helst. Dom går verkligen miste om nått smile

Sthlm(s)low Familia
1 177 Inlägg
15 februari 2009
Säger bara en sak: PRISVINNARE cool

Du har verkligen lyckats med den bilen, kanon, jag som trodde mina inredningsmodds var bra tongue

Mvh Andro

| Sthlm(s)low @ facebook | | wescrape |

OLAGBG
596 Inlägg
15 februari 2009
wempa skrev:
Blir ju hur gött som helst jimmy!!ang elmia så e det antagligen så att du har för lite plast och för bra finnish för att stå där inne!!för ibland undrar man om dom ens kollar på bilarna eller om dom bara drar lott!men det kommer mera träffar en elmia så kör på:)ps säg till om du behöver hjälp med nått!!

//wempa

för lite plast på bilen, det kan dom ju knappast gå på hehe min e ju plåtbreddad å fick ändå vara med haha

Kan ju oxå vara att just iår är dedt väldig hög nivå på bilarna. ribban höjs ju varje år, inte sant.

Bygget ser iallfall jättebra ut.. ska bli kul å se den IRL i sommar:D

//ola

OLAGBG
VOLVO

821 Inlägg
15 februari 2009
väldigt snygg inredning! den ska du vara riktigt nöjd över!

Mångsysslare
303 Inlägg
15 februari 2009
Blev riktigt snyggt med den färg kombinationen du har valt på din inredning

1 964 Inlägg
15 februari 2009
Trådstartare
racer-putte :   det är bara att bita i det sura äpplet och jobba vidare och hoppas på att sommaren ger bättre utdelning big_smile

Djem : det är synd men bra blir de big_smile

weser : tack så hemskt mycket big_smile

wempa : tack så mycket fredrik big_smile det ligger nog i något du säger för faktist så finns det många av dom bilarna som står inne på elmia(inte alla) som har väldigt dålig finich så i bland så undrar man som du säger om dom drar lott:P

Derbi : det är ett tråkigt beslut men det är bara fortsätta med bygget och hoppas på att det ger bra intryck sen till sommaren när den är klar wink

Galic_Andro : man kan ju alltid hoppas, det är ju upp till folket att avgöra om det är dom som bestämmer på träffarna till sommaren tongue men hoppas att det blir kan man alltid göra tongue

olagbg : precis nivån är riktigt hög i år, men det är kul att du gillar det ja gör big_smile och ja lovar att ja ska göra så gott ja bara kan för att komma ut på så många träffar det bara går till sommaren big_smile

sengstr : tack så mycket big_smile det är ja faktist, försöker göra så bra finich det bara går big_smile för att vara hem tillverkat big_smile

FULLGAS : tack så mycket, det vart faktist bättre än vad ja trodde i från början:D

fortsätt gärna kommentera, det glädjer mej och ger mej stötning så bara hel*ete ska ni veta, det är väldigt många ja har pratat med och skrivit till mej att dom tycker att det va en självklarhet att den skulle vara där och massa sånt där stötande big_smile

tack ALLA som tror på mej och mitt bygge, STORT TACK!

Random Hero
4 047 Inlägg
15 februari 2009
tråkigt me elmia, men de finns mer utställningar o du kommer väl med nästa år ? big_smile

ska du nt ha nackstöd på framsätena ?

Dog food lid. Backwards

OLAGBG
596 Inlägg
15 februari 2009
Klart jag gillar det du gör:D inte många som lägger så mkt krut på inredning i s70 credit för det:D
kommer du med bilen te elmia  får man ju ta sig en titt på parkeringen. ja uställning i sommar längtar man ju redan till smile vintern e låååång å trist ibland hehe

OLAGBG
VOLVO

Skåne
91 Inlägg
15 februari 2009
Grymt jobb, kan inte säga annat än imponerad.

Läste att Gatbilar.se har en tävling där 6 bilar får vara i deras monter. Är själv inte någon
gatbilar besökare men om du skulle registrera dig där och hänvisa till den röstningen så
har du kanske en möjlighet till Elmia iaf.

Du har min röst !

Pilot och utbildad Däcksparkare
1 659 Inlägg
15 februari 2009
Fy fan, inte illa måste jag säga! smile

(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

Sök