4248
Sök

850 T5 Neon?

850turbo
3 januari 2008
Trådstartare
Tjena!!! imån tänker jag köpa neon vilken färg tycker ni man ska ha inne i bilen?

Själv funderade jag på blå!

Mvh

1 418 Inlägg
3 januari 2008
om du absolut måste ha nått så ta rött.

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.

Maskinbefäl
1 038 Inlägg
3 januari 2008
Beror väl på färgen på instrument belysningen, är snyggast om de två går ihop, annars kan de se skit ut.

/Magnus

Till att börja med. Ber om ursäkt för min applesi (apple dyslexi). Ipaddan och jag är inte alltid överens om vad som skall stå...

509 Inlägg
3 januari 2008
Hoppa över det! lite fjortisvarning kanske? tongue

2 953 Inlägg
3 januari 2008
grönt funkar alltid

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

850turbo
3 januari 2008
Trådstartare
instrumentbrädan är origonal typ vitt lite blått!
men jag vill ha något som lyser upp där inne. Blir så himla mörkt
Senast redigerat av 850turbo (3 januari 2008)

8 156 Inlägg
3 januari 2008
Jag tror nog att blått blir snyggast. Leta efter dioder istället. Neon drar en massa onödig ström (och avger dessutom värme).

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Mångsysslare
303 Inlägg
3 januari 2008
smile va sägs om en pannlampa ... de lär du bli helt ensam om, men om du måste skaffa nått får ja lägga min röst på grön

Meister
6 763 Inlägg
3 januari 2008
FULLGAS skrev:
smile va sägs om en pannlampa ... de lär du bli helt ensam om, men om du måste skaffa nått får ja lägga min röst på grön

De blir nog iaf snyggast big_smile kan du inte bara ha någon vanlig lampa istället.. Neon är ju sååå 2002. wink

1 833 Inlägg
3 januari 2008
Om det är mörkt kan du väl ta Vit färg! big_smile

Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.
www.x40nordic.com - För dig som kör X40/50/30 med eller utan turbo!

Driifter;)
1 630 Inlägg
3 januari 2008
lite rött pörrljus nere ve föttera e la musigt;)

Trimma för att köra fort? NÄ, Brett;)

Volvo tönt... =)
2 349 Inlägg
3 januari 2008
Tycker det är synd att neon är så fjortisstämplat, det är alla APA-förare som har gett neon den dåliga stämplen, själv tycker jag neon är sjukt snyggt... Men sätter man det på bilen så blir man ju som sagt fjortis stämplad...

SAAB♥SUBARU
1 636 Inlägg
3 januari 2008
Tänkte skaffa grönt, dock led. Och säger dom fjortis så säger dom det.. Men man ska inte gå efter vad andra tycker.

933 Inlägg
4 januari 2008
Tribbe skrev:
Tänkte skaffa grönt, dock led. Och säger dom fjortis så säger dom det.. Men man ska inte gå efter vad andra tycker.

WORD  big_smile

Säl-Tämjare...
1 024 Inlägg
4 januari 2008
martincool skrev:
Tribbe skrev:

WORD  big_smile

Det måste nog vara dagens sanning. Har själv funderat på neon, i och under bilen. jag vill h adet så då skaffar jag det. man gör ju om sin bil för att man själv vill ha den och tycker det är snyggt, eller har jag fel?

Vilket jävla drag :)

933 Inlägg
4 januari 2008
P-G skrev:
martincool skrev:
Tribbe skrev:

WORD  big_smile

Det måste nog vara dagens sanning. Har själv funderat på neon, i och under bilen. jag vill h adet så då skaffar jag det. man gör ju om sin bil för att man själv vill ha den och tycker det är snyggt, eller har jag fel?

Helt rätt

Miklen
4 januari 2008
Trådstartare
Ja känner mig lite träffad ja måste ju va en fjortis..nåväl.. Ni som tycker det kan ju komma fram till mig å säga d då så ska ni få en fin axelryckning tebax..

Kör på va du känner för.. d gjorde jag.. ja våga tillåme ha discokula i bagaget ett tag.. big_smile

1 587 Inlägg
4 januari 2008
Disco kula i bagaget big_smile Så grymmt asså.. Jag skulle vilja ha en sån.. En liten som hänger i backspegeln smile Skulle va Dunder niice !! big_smile

Sök