Har även ett simota stainless steel dubbelkonat filter som nån kan få.Aldrig använt då jag fick 2 st vid beställning.Nypris 595 kr Anslutning 77mm. Den som hämtar det får det
Front tjolen plus baktjolen på minCRX bortskänkes till första person som orkarpalla sej hit o hämta de.. Fronten är lite skadad.. baken är väll sådär.. Kom o hämta bara
Gammal (80-tal) elorgel av fabrikat Farfisa skänkes till den som vill komma o hämta. Finns i Sunnansjö utanför Ludvika. Kollar inte tråden ofta så PMa för mer info. Fridens.
Kom på att jag har en ratt i läder till en Audi 100 åxå. Passar den gamla godingen som fanns i slutet av 80-talet innan C4 kom. Jag hade den monterad i en -86:a. Orkar inte skicka så kom o hämta om det är av intresse.
Front tjolen plus baktjolen på minCRX bortskänkes till första person som orkarpalla sej hit o hämta de.. Fronten är lite skadad.. baken är väll sådär.. Kom o hämta bara
740 framljus med blinkers och listen under och en grill med ribbor "randig" med sportgaller bakom sääänkes!
även 60mm säkning runt om till sierra.. det är köpesfjädrar inte kapat själv.. kanske inte bästa skicket på lacken på dom men syns att dom är röda och dom är gratis så va fan!
Har en IKEA TROMSÖ lofftsäng Ca 4 år gammal Storlek 200*140 ( http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/10019952 ) Bortskänkes INNAN söndag.. annars åker den till återvinning.. perfekt för små lägenheter.. Mjuk o skän och Inte Inknullad.. pga att det INTE går