2417
Sök

Inför: Gatebil 2008 på Mantorp park! 27-29/6

1 752 Inlägg
11 januari 2008
Trådstartare
Den 27-29/6 går slaget om Gatebil av på Mantorp park! Vill ni vara med i den eviga kampen mellan tjejer o killar!?
Gör då en intresseanmälan antingen till mig(Kalle_Ponken) eller Lotta(Theangel6) här på garaget. Har ni någon vän eller bekant som inte är medlem här på Garaget så är även dom mer än välkomna till o vara med i slaget, men vi vill gärna att ni skickar iväg ett mejl med info och bilder om just den bilen till mig eller Lotta.

Hemsida
Vi har fixat en egen hemsida till detta evenemang där ALL information kommer o läggas upp!Och den uppdateras så fort som det har kommit in nån ny info! Så se till o kolla den med jämnamellan rum så ni håller er uppdaterade o lär er känna varandra redan innan det drar igång;)
http://sog-2008.webs.com/

Allmänt
Det finns krav från Mantorp park sida på utseendet på bilarna, och alla bilar kommer individuellt bedömda utav mig,Lotta och ytterliggare 2 personer. Minsta kravet som gäller är styling eller har en allmänt uppseendeväckande utsida/motor/multimedia.

Vi hoppas på MINST 200 bilar! Så vill ni ta chansen till o ställa ut på området,köra på banan,testa ljudanläggningen och vara med på en av årets största fester!
Anmälan
Din anmälan skickar du antingen till mig eller till Lotta via pm här på garageteller via Msn/mejl! Det vi vill ha med i eran anmälan är följande uppgifter:
Namn
Bil
Reg och mobilnummer
Vilka aktiviteter ni vill delta i under Gatebil
Gatuadress o postnummer
Hur många ni blir
Ev om ni har med nån servicebil
o gärna ålder med

För o kolla deltagarlistan så får ni gärna kolla in hemsidan http://sog-2008.webs.com/ då det började bli en hel del namn o lägga upp hela tiden! smile

Dom som inte är medlemmar här på Garaget kommer att skrivas in på hemsidan.
Glöm inte när ni gör anmälan att ni skickar med bilder,byggbilder/info och gärna lite info om dej själv.

Vi kommer att ha en uppsamling så vi åker in till Mantorp park i samlad skara och denna uppsamlingen kommer att äga rum på lastbilsparkeringen vid Mcdonalds Mjölby som ligger precis vid e4:an.

Så var inte blyg nu!!Gör din anmälan redan idag!Killar som tjejer(vi ser gärna att antalet tjejer är lite större än killarna;)

Boende
Om boendet på campingen inte faller i smaken så kan annat boende(vandrarhem) ordnas! Och ju tidigare ni är ute dessto större är chansen att ni får ett rum:) Vill ni veta mer om detta så är det mej (Kalle_Ponken) ni ska skriva till isånna fall.

Prislista
Nu kommer dom efterlängtade prisuppgifterna...fick äntligen tag på micke för att det skulle bli rätt innnan vi valde slänga ut listan...det här det som gäller för er:
När det gäller priserna för övriga deltagare så har vi tagit fram ett rabatterat paketpris för dem som deltar genom Sog-2008. Kravet för att nyttja

detta paketpris är att man:

anmäler sig genom Sog-2008.
Avser att deltaga under hela Gatebil arrangemanget (festival pass)
Kör med ”sticker” på sin bil. (detta är vårt sätt att skilja ut dem vid entrégrinden)

Och innebär att dessa deltagare ej betalar 250 Kr för att ställa ut bilen inne på området, som annars är praxis.

Priserna som gäller är:

Entré torsdag

Entré fredag                          200 kr

Entré Lördag                         200 kr

Entré söndag                         200 kr

Festivalbiljett torsdag             850 kr

Festivalbiljett fredag               750 kr

Festivalbiljett lördag               450 kr

Helgbiljett, fredag-söndag       500 krHelgbiljett, lördag-söndag       350 kr

Camping                               400 Kr (per bil, hela festivalen)

Camping                               800 Kr (per buss, hela festivalen)

Körning på banan                  350 Kr/dag

Utställning bil                        250 Kr / dag (betalas ej av Sog 2008)

Helgpris gäller endast dagtid!!!!!Gäller ej på festivalsområdet.Ni som kommer på torsdagen ska välja torsdagens festivalbiljett som gäller till söndagen+ det ni vill göra+campingen...ni andra ska välja fredagens festivalbiljett som gäller till söndagen+ det ni vill göra + camping...
Utställningen kostar dock inget som Micke påpekar!!!!Kostar vanligtvis 250kr/dag att ställa ut där...så vi har fått ett bra pris av Mantorp....
Inom kort kommer info om hur ni ska gå tillväga när det gäller betalningen...

OMRÖSTNING
Som alla vet så är det nedräkning på gång nu...vilket betyder att jag kommer ändra looken här..vad som ändras är deltagarnas bilar..ni kommer endast ha ett foto liggandes...ett tjejalbum och ett killalbum...eller så lägger jag in 2 nya album..nu ska vi få iång en röstning av Snyggaste tjej/kill bil..ni får rösta på 3 bilar ..med andra ord 3 tjej bilar 3 killbilar..maila till mig vilka ni röstar på...egen bil får ej röstas på..min mail är charlottacg@hotmail.com..röstning kan ske fram till den 15 juni då vi kommer att summera vilka bilar som blivit framröstade...dom som röstar ska i mailet uppge namn,mobilnummer och mailadress...de som röstar deltar i lottning av fribiljett inför nästa års Slaget Om Gatebil..vilket innebär att man får allt gratis..camping,körning samt helgsfestivalsbiljett...ingen ide att försöka fuska här i röstning då vi kollar upp mailarna och mobilnummer...so let the voice talk...

Övrigt
Ni som har tanken på att åka ner till Elmia i påsk har nu chansen o få ett gratis Garaget.org-nyckelband! Skicka iväg ett mejl till antingen mej eller Lotta så för vi det vidare till Chrizz sen så ger han oss band som vi kommer o dela ut där nere sen. Så ta chansen o få ett vackert nyckelband helt gratis nu;)

Vi vill oxå ha in Telefon och regnummer utav samtliga deltagare!!det går alldeles utmärkt att pm:a eller mejla till bägge oss om detta!smile
Kalles_Lill@hotmail.com
charlottacg@hotmail.com

http://sog-2008.webs.com/
Senast redigerat av Kalle_Ponken (3 juni 2008)

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

2 283 Inlägg
11 januari 2008
Jag kanske är trög men är detta under touren?

R.I.P. Michael Jackson!

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
11 januari 2008
Pikey skrev:
Jag kanske är trög men är detta under touren?

Gatebil är den 27-29 juni..alltså månaden innan...där måste du haka med på..

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
11 januari 2008
vi vill ha så mycket idéer som möjligt av er...förslag vad ni skulle vilja ha som inte finns med på Gatebil...vi ger förslagen till Mantorp och dom ser vad som går att genomföra..sen förslag på tävlingar mellan tjejerna och killarna skulle vi vilja ha

1 779 Inlägg
11 januari 2008
hehe ja va nog lite trög innan då. tongue satt å tänkte att de va samma som touren :d hehe..

men jag e på de vet ni. big_smile ni har ingen tid man ska vara på mantorp eller tongue

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
11 januari 2008
akakaboto skrev:
hehe ja va nog lite trög innan då. tongue satt å tänkte att de va samma som touren :d hehe..

men jag e på de vet ni. big_smile ni har ingen tid man ska vara på mantorp eller tongue

Allt sån info kommer hamna på hemsidan....tiden har vi inte fått än...men kommer

1 752 Inlägg
11 januari 2008
Trådstartare
Intresset verkar ju vara lite svalt än så länge o det kan ju iofs vaa förståligt...tongue Men jag kan avslöja att dom på Mantorp park räknar/hoppas med att det ska komma ca 120 000 besökare under den helgen så...big_smile o som sagt, detta är en otroligt bra chans för dej som vill synas lite extra i sommar då det bland annat utställning inne på området!smile Så blyga inte nu...wink

Gödseldräng
4 529 Inlägg
11 januari 2008
om jag får 740in färdig som jag vill att den ska bli så är jag på smile
lovar den kommer inte se ut som alla andra 740 wink

4 670 Inlägg
11 januari 2008
jag ställer upp och åker med:)

när planerar ni o få upp en hemsida då?
Senast redigerat av mickius (11 januari 2008)

1 503 Inlägg
11 januari 2008
Jag är på smile

RB25DET, probably the best motorsound in the world!

2 655 Inlägg
11 januari 2008
Det är ju löningshelg så då kan man ju bränna många hundralappar i soppapengar.. smile Jag är på.

1 752 Inlägg
11 januari 2008
Trådstartare
Gött o se att intresset ökar sakta men säkert iaf!wink Ni som inte har skrivit nått till mig eller Lotta (Theangel6) personligen är mer än välkomna till o göra det!smile skulle underlätta en del för oss då så det uppskattas verkligen...smile

Mvh Kalle

1 752 Inlägg
11 januari 2008
Trådstartare
Streckkoden skrev:
Det är ju löningshelg så då kan man ju bränna många hundralappar i soppapengar.. smile Jag är på.

Hehe det tänkandet gillas verkligen!!big_smile hoppas att fler tar efter...wink

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
12 januari 2008
mickius skrev:

Hemsidan är på gång:P...går allt enligt planerna så ska den vara igång imorgon:P...

1 752 Inlägg
12 januari 2008
Trådstartare
theangel6 skrev:
mickius skrev:

Hemsidan är på gång:P...går allt enligt planerna så ska den vara igång imorgon:P...

Härligt!big_smile du får ge honom en snäll klapp på huvudet från mig Lotta!smile

neckwomen_88
12 januari 2008
Lillebror som gör hemsidan?

Jag tror att det kommer bli skitkul, tänker absolut ta chansen att visa upp bilen lite smile

1 779 Inlägg
12 januari 2008
då ska man bara lägga semester så man kommer med på både gatebil och GoT2008. :p hehe. perfekt. två veckor vadera big_smile

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
12 januari 2008
neckwomen_88 skrev:
Lillebror som gör hemsidan?

Jag tror att det kommer bli skitkul, tänker absolut ta chansen att visa upp bilen lite smile

Sonen som gör hemsidan...han håller på för fullt med den:P...

4 670 Inlägg
12 januari 2008
snäll son du har=) hur går det för honom då?

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
12 januari 2008
mickius skrev:
snäll son du har=) hur går det för honom då?

han jobbar för fullt med den:P...känner mig som en boss nu...jag hoppas verkligen den kommer upp här nu under kvällen

Sök