Japsträff Nu på sönda (imon) KL 19:00 Vid Eriksbergs BK! Be There!
--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Yes, skitkul, creds till GSR för ett välarrangerat event. Dagens ris går till saabkillen(cambrant?) som gjorde årets mest hjärndöda omkörning på insidan på vägen hem.
Specialsvarv.se - Hårda bussningar till hårda bilar.
Yes, skitkul, creds till GSR för ett välarrangerat event. Dagens ris går till saabkillen(cambrant?) som gjorde årets mest hjärndöda omkörning på insidan på vägen hem.
Det var nog INTE jag. Crusade själv hemåt lite tidigare, innan racet var slut, med farthållaren på 80 på den 110 vägen får jag pratade i telefon hela vägen. Svårt att köra om nån då. Minns iaf att alla körde om mig pga av den låga farten. Däremot har ju Putte_P här på gorg en väldigt liknande bil som mig i mörker. han bor i kungsbacka också om det skedde där bortåt. Jag bor i Partille.
DIEZEL_NET skrev:
cambrant ska alltid göra så fula omkörningar ..!! fan ta dig för det cambrant
Det var nog INTE jag. Crusade själv hemåt lite tidigare, innan racet var slut, med farthållaren på 80 på den 110 vägen får jag pratade i telefon hela vägen. Svårt att köra om nån då. Minns iaf att alla körde om mig pga av den låga farten. Däremot har ju Putte_P här på gorg en väldigt liknande bil som mig i mörker. han bor i kungsbacka också om det skedde där bortåt. Jag bor i Partille.
DIEZEL_NET skrev:
cambrant ska alltid göra så fula omkörningar ..!! fan ta dig för det cambrant
Nämn en gång jag gjort en ful omkörning?
hehehehehe säg som det e sluta neka
Människor är såna som använder pengar de inte har, till att köpa saker de inte behöver, för att imponera på folk de inte gillar.
Putte_P var det inte, den bilen känner jag igen. Nämnda saab körde om mig på insidan, och även bilen som låg i innerfilen lite framför mig, ute i väggrenen altså.
Putte_P var det inte, den bilen känner jag igen. Nämnda saab körde om mig på insidan, och även bilen som låg i innerfilen lite framför mig, ute i väggrenen altså.
Han bor i kungsbacka tror jag. Och när vi ändå är inne på omkörningen så kan jag ju nu säga att det inte var jag, för i nån väggren körde jag verkliigen inte!