3985
Sök

Angående: Göteborgs helgsträffar och alla veckodagar!

11 Inlägg
12 september 2009
Någon som vet om det är något bus i kväll i gbg? Pm tack! och Polisen tar inte kort civilt, det hade kommit fram rätt så fort, dock igår va dem smartare än vanligt, hoppas allt gick bra igår men killen som de pratade lite med!

705 Inlägg
12 september 2009
Busgrabb skrev:
Shalle89 skrev:
Stefan Varberg skrev:

E väl snart en tidgfråga tills dom står civilt bland publiken och gör ett tillslag.

Dom står civila o tar kort på alla bilar redan så. o dom har Kort på alla som kör.

Och det kan du bekräfta till 100% ?

Till 110%, stog brevid bilen och har sätt den bilen på polis stationen på skånegatan. en silvrig golf.

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

705 Inlägg
12 september 2009
Harp424 skrev:
Någon som vet om det är något bus i kväll i gbg? Pm tack! och Polisen tar inte kort civilt, det hade kommit fram rätt så fort, dock igår va dem smartare än vanligt, hoppas allt gick bra igår men killen som de pratade lite med!

dom har bilder på en polare som har spunnit på starten på ett race, tror inte att han hade polis uniform på sig.

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

5 089 Inlägg
12 september 2009
Shalle89 skrev:
Busgrabb skrev:
Shalle89 skrev:

Dom står civila o tar kort på alla bilar redan så. o dom har Kort på alla som kör.

Till 110%, stog brevid bilen och har sätt den bilen på polis stationen på skånegatan. en silvrig golf.

och då säger du inet till qrew om detta? lyckat gjort utav dig.... men du kör väll aldrig, så du blir inte lidande..

\Lindgren

230 Inlägg
12 september 2009
Bra att det kommer upp "lägligt" till slutet av säsongen...

Det är ju verkligen inte lyckat att dom håller sig bland publiken =/

Sen kan man ju fråga om dom setts till "ofta"? för isof är det kanske dags att rensa upp lite i sms listan?

705 Inlägg
13 september 2009
Jag har varit bortan sen jag såg detta o jag har sagt de till folk men dom tror inte på mig eller bara inte vill tro på de själva, inte mitt fel. O nu har jag sagt till när jag kom tillbax. Listan borde rensas tycker jag. Men det är upp till dom.

(\_/)
(O.o)

11 Inlägg
13 september 2009
Även om polisen tar lite bilder på era snygga bilar, va skulle det göra? dem vill bara ha något att hänga upp på väggen i deras tråkigt kontor, men som sagt tror inte polisen står bland folk och tar kort, isf skulle polisen ALLTID dykt upp fort. Plus att va skulle dem ha kort till? skicka fortkörningsböter till Reg ägaren?

4 506 Inlägg
13 september 2009
Harp424 skrev:
Även om polisen tar lite bilder på era snygga bilar, va skulle det göra? dem vill bara ha något att hänga upp på väggen i deras tråkigt kontor, men som sagt tror inte polisen står bland folk och tar kort, isf skulle polisen ALLTID dykt upp fort. Plus att va skulle dem ha kort till? skicka fortkörningsböter till Reg ägaren?

Jag har blivit fotad utav polisen på bilträff. Vad hände sedan? Ingenting..
Varför fotar dem? Vet ej..

Kan du andas kan du dö.

Avstängd
153 Inlägg
13 september 2009
Ghost_rider1 skrev:
hehe, polisen var smarta inatt i rollsbo big_smile HAHHAHA

dom kom gående till starten hahah big_smile

Någon som har bilder ? big_smile

Smarta och smarta. Dom ska inte kunna komma in på ett race alls.. Det är INTE okej.
Det är därför man har polis vakter.. hmm Trodde jag iaf..??!!

¤SANDRA¤
GSR- Göteborgs streetracing CREW

Avstängd
153 Inlägg
13 september 2009
Busgrabb skrev:
Shalle89 skrev:
Stefan Varberg skrev:

E väl snart en tidgfråga tills dom står civilt bland publiken och gör ett tillslag.

Det har säkert funnits civila poliser bland publiken som stått o kollat. Men va ska dom gö???
Det dom bryr sig om mest det är att allt går snyggt till och att man har säkerheten samt att det inte står massa människor ute på vägarna m.m.
Så håller sig all publik innanför avspärningarna, bilarna kör lugnt tillbax på returen= ingen bus körning och sladdande och att det finns en grym säkerhet (som det alltid finns på GSR.s race) så låter dom oss oftast köra.

Mvh Sandra GSR crew

¤SANDRA¤

Avstängd
153 Inlägg
13 september 2009
Shalle89 skrev:
Jag har varit bortan sen jag såg detta o jag har sagt de till folk men dom tror inte på mig eller bara inte vill tro på de själva, inte mitt fel. O nu har jag sagt till när jag kom tillbax. Listan borde rensas tycker jag. Men det är upp till dom.

Till nästa år kommer vi i GSR att ta bort ALLA från sms listan och göra en ny. Dvs nya anmällningar och så. Men ni som är med på sms listan kommer att få reda på det när det händer. Så håll ut.
Men tyvärr så får man alltid med några röt ägg bland oss.
Men se dom som vi i GSR gör, ju mer polisen kommer desto mer publisering får vi och tillslut så KANSKE det händer något och vi får en laglig bana eller nått???

Så gör som vi. Välkomna poliserna med öppna armar..!!!big_smile

¤SANDRA¤

Avstängd
60 Inlägg
13 september 2009
hehe ja va skulle alla gjort utan GSR tack cambrant
Cambrant skrev:
Lusen skrev:
Cambrant skrev:
WTF har jag missat en galen norrman som sladda runt på racet ?! Det va sjukt dåligt att jag missa den galne norrmannen tongue Nu blir det ju ingen "Bästkustens Street Race - Galen norrman" bara för det sad

Här har du ett filmklipp på vad du missade: http://www.garaget.org/video/4enb4yhbviz0

Usch och tvi. Nu blev jag en bitterfitta bara för att jag missa det! Vad skulle man gjort utan GSR denna sommar kan man ju undra.

Gsr

Avstängd
60 Inlägg
13 september 2009
Busgrabb skrev:
Shalle89 skrev:
Stefan Varberg skrev:

de där e skitsnack hade dom stått i publiken e dom tvugna att gö tillslag så nooooooot

Gsr

Avstängd
60 Inlägg
13 september 2009
precis finns inte en möjkighet att snuten e på racen å tar kort hallå de säjer ju sej själv, men absulut måste vi rensa sms listan
Harp424 skrev:

Gsr

Avstängd
60 Inlägg
13 september 2009
shit zarah du har två varningar va e detta
Zarah_Den_Grymme skrev:
Jo men glansen vet alltid när de händer nått wink men hmm han bakom ratten ska ja låsa in mig hehe nä skoja bara wink men idag är de leeeek iaf wink // RC CREW

Gsr

91 Inlägg
13 september 2009
Stort tack till gsr för den fina showen !!! Men ett stort Minuspoäng till RC Crew Speciellt Den Äldre Tanten med hunden som trodde hon va nån jävla polis med sin hund det är inte så man sköter ett race vi stod 30 cm bakom avspärrningarna ändå kom hon fram med hunden och sa att vi skulle backa lite mer respekt ska man visa inte tro att man är nån polis när man har hand om ett race  för min del blir det inget mer Rc Crew Håller mig till dom trevliga i Gsr istället!!!

Avstängd
60 Inlägg
13 september 2009
nu e de så att publiken fick bestämma vem som skulle ha pokalen men nått måste du ju gnälla om när de gäller gasr
FLindgren skrev:
mican skrev:
FLindgren skrev:
ja vi får väll tacka coffe.dk för att han fick dit norrbaggen Fredrik Aasbö med sin driftingsupra... Riktigt rolig kväll.. dock vann fel bil, men mest kompisar vinner som vanligt;)

vadå mest kompisar menar du med det??
vem skulle vunit tycker du då??

Pojken i den andra vita supran. Dock satt du nog tyvärr å den vinnande bilen nere i mål och missade det han gjorde?

Och ja mest kompisar vinner alltid, så är det:P Eller borde alla kompisarna låtit en okänd norrman från ingenstanns vinna?;P

Gsr

Avstängd
60 Inlägg
13 september 2009
om publiken ville han skulle vinna så hade dom kunnat skrika  NORRMANNEN!!! VILL NI ANDRA SÅ GÄRNA HA POKALER SÅ GÅ Å KÖP ER EN Å STÄLL I HYLLAN TROR DETTA TJAFSET HAR LITE ME AVUNDSJUKA ATT GÖ ME MNE
Busgrabb skrev:
mican skrev:
Busgrabb skrev:

Synd att du inte förstår ironi...

synd att man ska va så avensjuk å dryg... ingen nämd å ingen glömd

Dryg var väl ändå du som var ? Jag var ironisk, det är det en sån -> tongue smily försöker förtydliga.
Du stog väl ändå i publiken och bjöd väl inte på någon show alls ? Inte klaga då.

Jag säger ingenting om att Backer vann men håller med Lindgren om att det är lite så att folk vet vem det är och skriker hans namn då.

Gsr

Cambrant
13 september 2009
LINDAAAAAA skrev:
Busgrabb skrev:
Shalle89 skrev:

de där e skitsnack hade dom stått i publiken e dom tvugna att gö tillslag så nooooooot

Snackade med grannen om detta och bad han återkomma med lite info. Han är polis inne på skånegatan för tillfället men är trafikpolis i storgöteborg annars. Det är ren bullshit sa han. Och det stämmer att dom MÅSTE ingripa om dom ser ett lagbrott begås, svensk lag har jag för mig tom.

Avstängd
60 Inlägg
13 september 2009
Tack Alla Som Sponsrade Oss Igår Speciellt Han Med C70 In Som Gav Oss 500 Spänn Jätte Tack

Gsr

Sök