3717
Sök

Angående: Göteborgs helgsträffar och alla veckodagar!

501 Inlägg
13 september 2009
Cambrant skrev:
LINDAAAAAA skrev:
Busgrabb skrev:

Och det kan du bekräfta till 100% ?

de där e skitsnack hade dom stått i publiken e dom tvugna att gö tillslag så nooooooot

Snackade med grannen om detta och bad han återkomma med lite info. Han är polis inne på skånegatan för tillfället men är trafikpolis i storgöteborg annars. Det är ren bullshit sa han. Och det stämmer att dom MÅSTE ingripa om dom ser ett lagbrott begås, svensk lag har jag för mig tom.

Den där shalle måste sluta kolla på dom här Csi serierna lol

Människor är såna som använder pengar de inte har, till att köpa saker de inte behöver, för att imponera på folk de inte gillar.

501 Inlägg
13 september 2009
BlueBull skrev:
Stort tack till gsr för den fina showen !!! Men ett stort Minuspoäng till RC Crew Speciellt Den Äldre Tanten med hunden som trodde hon va nån jävla polis med sin hund det är inte så man sköter ett race vi stod 30 cm bakom avspärrningarna ändå kom hon fram med hunden och sa att vi skulle backa lite mer respekt ska man visa inte tro att man är nån polis när man har hand om ett race  för min del blir det inget mer Rc Crew Håller mig till dom trevliga i Gsr istället!!!

yikes

Människor är såna som använder pengar de inte har, till att köpa saker de inte behöver, för att imponera på folk de inte gillar.

Bilmekaniker
1 354 Inlägg
13 september 2009
BlueBull skrev:
Stort tack till gsr för den fina showen !!! Men ett stort Minuspoäng till RC Crew Speciellt Den Äldre Tanten med hunden som trodde hon va nån jävla polis med sin hund det är inte så man sköter ett race vi stod 30 cm bakom avspärrningarna ändå kom hon fram med hunden och sa att vi skulle backa lite mer respekt ska man visa inte tro att man är nån polis när man har hand om ett race  för min del blir det inget mer Rc Crew Håller mig till dom trevliga i Gsr istället!!!

Samma här...

Har Du Plattan i Mattan, Så Har Du För Seg Bil!

Cambrant
13 september 2009
Äsch RC e trevliga, goa och runda smile

705 Inlägg
13 september 2009
KK. My bad då om jag har fel, Men om nån sitter i en bil o bläddrar igenom bilder på bilar´s front och regskylt så trode jag att de va nån snut, men e de fel så ber jag om ursäkt. Om nån har slutat köra bil PGA de jag skrev så beklagar jag det.
Senast redigerat av Shalle89 (13 september 2009)

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

705 Inlägg
13 september 2009
Princezz skrev:
Busgrabb skrev:
Shalle89 skrev:
Dom står civila o tar kort på alla bilar redan så. o dom har Kort på alla som kör.

Och det kan du bekräfta till 100% ?

Det har säkert funnits civila poliser bland publiken som stått o kollat. Men va ska dom gö???
Det dom bryr sig om mest det är att allt går snyggt till och att man har säkerheten samt att det inte står massa människor ute på vägarna m.m.
Så håller sig all publik innanför avspärningarna, bilarna kör lugnt tillbax på returen= ingen bus körning och sladdande och att det finns en grym säkerhet (som det alltid finns på GSR.s race) så låter dom oss oftast köra.

Mvh Sandra GSR crew

Tror inte dom gör ett skit med dom. Dom har kort på min med från en träff. Vad gör dom med dom då? Men som sagt Jag är inte emot race, jag gillar dom. Varför blir det en sån stor sak av de hela?

Jag hade tydligen fel o jag erskänner de, men jag tror själv att de va snuten, sen vad folk vill tro så e de derras sak.
Senast redigerat av Shalle89 (13 september 2009)

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

246 Inlägg
13 september 2009
inga som har tänkt sig åka till kungälv idag? det är träff kl 18??

M.V.H Agneos

501 Inlägg
13 september 2009
agneos skrev:
inga som har tänkt sig åka till kungälv idag? det är träff kl 18??

Nej:cool:

Avstängd
153 Inlägg
13 september 2009
Shalle89 skrev:
KK. My bad då om jag har fel, Men om nån sitter i en bil o bläddrar igenom bilder på bilar´s front och regskylt så trode jag att de va nån snut, men e de fel så ber jag om ursäkt. Om nån har slutat köra bil PGA de jag skrev så beklagar jag det.

Alla kan ha fel ibland smile

Sen så vet väl alla att det inte är lagligt att köra?? Det är en liten risk så e det bara. vi gör allt i våran makt för att dom INTE ska komma in på sträckan utan att ALLA förare får reda på det o hinner flytta sig.
Mvh Sandra GSR crew

¤SANDRA¤
GSR- Göteborgs streetracing CREW

501 Inlägg
13 september 2009
Alla tjötar här på forumet för dom inte har nåt o göra seriöst kom igen nu finns det inget vettigare o tjöta om?

368 Inlägg
13 september 2009
Jösses va folk gnäller på RC då :@ va är det ni tycker vi gör fel då?? kom till mig eller emil å säg det då istället för sitta här å diskutera..!!!

631 Inlägg
13 september 2009
Hehe, Nää, det är coolare att Sitta på ett forum och klaga wink  Gud förbjude att någon skulle våga stå för sina åsikter någon gång...

1 779 Inlägg
13 september 2009
de med publiken och hunder. de finns ju vissa som inte lyssnar på det publikvakterna säger då  får man ta till något som gör att dom lyssnar, men då blir man ju rasist. men sen till zijaa och bluebull, kom inte då de blir bara mindre publik att hålla koll på eller kör ni när ni e på RC racen??
och sen så stod inte många i publiken mer än 10 cm från vägen, då man ser nästan alla stå med fötterna/tårna ute på vägen typ. sen är de så att vi vill att ni ska hålla er en bit in på gräsmattan då vi haft en som sparkade mot en bil då han värmde däck och kom nära kanten.

sen som zarah skrev har ni några att klaga på, ta de med dom personligen istället för att käfta på ett forum.
allt dålig kretik är bara bra för då vet man vad man gör för fel och kan bättre på de, det är första säsongen för nästan alla i RC teamet som dom håller på med att hålla i race så snälla ta de med oss personligen.

Får tacka den publiken som lyssnade och förare som körde i fredags trevligt att de va såpass många som körde fast de blev ett tråkigt slut. 

sen om ja inte redan har gjort de får ja tacka GSR för en trevlig kväll förra veckan med norrmannen och backer m.m. riktigt bra gjort..

Tack för mig smile

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

21 Inlägg
13 september 2009
jag tycker det här är så jävla löjligt är det nått som ni har i mot oss i rc så kom och ta det med mig eller någon annan i rc crew. Vågar ni inte ta det personligen så är det inget specielt att komma med.
som pukko skriver så är det första säsongen för många i RC så vi vill gärna veta vad som vi kan bättra oss på men ta det med oss personligt och sitt inte på nått jävla forum och snacka skit. och ni som står i publiken kan ju vara å snälla att lysna på vad vi säger så slipper det bli en massa tråkigheter och avbrutna race. Hunden ber vi om ursäkt för. MVH Emil Starter i RC

Turbo vin låter härligt

21 Inlägg
14 september 2009
Sen det med polisen och polisvakter i fredags jag vet vilka risker jag tar när jag ställer mig vi startlinjen det blev ett missförstånd med polisvakterna och polisen tog sig in på en annan väg än dom som går in där i vanliga fall. försår inte varför alla gnäller på rc för vad som hände dom tog mig och ingen annan men att ingen såg nått är faktiskt konstigt efter som vi hade mycket publik. men det viktigaste är att ingen har kommit till skada under våra race och det tycker vi är viktigast körkort och böter kan man överleva men att bli påkörd kan ha värre påföljder RÄTTA MIG OM JAG HAR FEL. så snälla se till att hålla er innanför banden dom siter där för eran skull MVH Emil Starter i RC

Turbo vin låter härligt

Cambrant
14 september 2009
Om man inte går till källan och kritiserar så kan dom inte bättra sig. Är man då missnöjd utan att ha gjort det så kan man faktiskt ta och starta ett race och göra det bättre själv!

Både GSR och RC gör ett hästjobb som jag inte tror nån klagar på för fem öre om ni tänker efter. Iaf inte jag då jag haft en underbar sommar med er båda. Men till er som grinar kan väl starta ett tredje racesällskap så får jag ännu roligare nästa säsong smile

Själv tipsar jag direkt till arrangörerna om förbättringar och det har sugits åt sig som en svamp när jag gjort det.

3 390 Inlägg
14 september 2009
Lägg ner disskutionerna om Race, ni vet att detta inte ska disskuteras !

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Bilmekaniker
1 354 Inlägg
14 september 2009
Cambrant skrev:
Om man inte går till källan och kritiserar så kan dom inte bättra sig. Är man då missnöjd utan att ha gjort det så kan man faktiskt ta och starta ett race och göra det bättre själv!

Både GSR och RC gör ett hästjobb som jag inte tror nån klagar på för fem öre om ni tänker efter. Iaf inte jag då jag haft en underbar sommar med er båda. Men till er som grinar kan väl starta ett tredje racesällskap så får jag ännu roligare nästa säsong smile

Själv tipsar jag direkt till arrangörerna om förbättringar och det har sugits åt sig som en svamp när jag gjort det.

säger du det mitt på natten? tongue

Har Du Plattan i Mattan, Så Har Du För Seg Bil!

501 Inlägg
14 september 2009
Häng upp bandet diagonalt så slipper alla luta sig över det varje gång dom kör.. lutar den första sig över bandet så kommer alla andra luta sig med

21 Inlägg
14 september 2009
det kunde vi göra men offtast är det så mycket folk att dom inte skulle fått plats då.

MVH Emil Starter i RC

Turbo vin låter härligt

Sök