3391
Sök

Angående: Göteborgs helgsträffar och alla veckodagar!

3 390 Inlägg
14 september 2009
Vill ni att tråden ska låsas ? Skärp er nu !

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

21 Inlägg
14 september 2009
till RouziMotorsport det är alltid en massa problem med publiken i bersjödalen vet ej varför.
sen det med att ha publik på andra siden har vi testat med, men då blev det en jävla massa spring fram och tillbaka mellan dom olika sidorna mitt i bland bilarna i linen, burnen och även efter start linjen konstigt nog men jag tackar för tankarna och hoppas att se dig nästa säsong.

MVH Emil Starter i RC

Turbo vin låter härligt

246 Inlägg
14 september 2009
nu slutet på diskussionen bergsjön dalen är inte rätt plats till race eftersom det finns massa barn som tränar där och de kmr o kolla efter träningen så ta en plats där man  nå den bara med bil så det kommer inte blir mycket folk tror jag big_smile

M.V.H Agneos

501 Inlägg
14 september 2009
WeDo skrev:
Vill ni att tråden ska låsas ? Skärp er nu !

cool

Människor är såna som använder pengar de inte har, till att köpa saker de inte behöver, för att imponera på folk de inte gillar.

Avstängd
60 Inlägg
14 september 2009
folk klagar väl för att dom inte e nöjda, sug åt er i stället. o de där med att prata face to face e ni i rc ganska dåliga på//GSR STARTER

Gsr

11 Inlägg
14 september 2009
Ville bara tacka för en sommar med många trevliga Kvällar, Super jobb av er i GSR och RC! ses nästa år hoppas jag!!

Avstängd
60 Inlägg
14 september 2009
vi i GSR fortsätter tills de blir snö, sen blir de sli å sladd i snön!!!! väl mött//GSR

Gsr

368 Inlägg
14 september 2009
Harp424 skrev:
Ville bara tacka för en sommar med många trevliga Kvällar, Super jobb av er i GSR och RC! ses nästa år hoppas jag!!

Klart vi ses nästa år smile i vinter med kanske // RC Crew

Intresseklubben
673 Inlägg
14 september 2009
LINDAAAAAA skrev:
vi i GSR fortsätter tills de blir snö, sen blir de sli å sladd i snön!!!! väl mött//GSR

Detta gillar vi smile då kan man ju ta bort sina planer för gå i ide under vintern.. det värmde lite big_smile tack för bra och roliga kvällar med er gsr.

/Mvh Andreas

Cambrant
15 september 2009
Amagad. Ordna ett vinterally nånstans hade vart kul smile

Med-Lem.
94 Inlägg
15 september 2009
Järnringen i partille ? big_smile

Cambrant
15 september 2009
Zip skrev:
Järnringen i partille ? big_smile

Hade vart perfekt för ett snörally smile

246 Inlägg
15 september 2009
hoppas det blir mer träff innan kalla vädret kommer igång big_smile

M.V.H Agneos

Rejsa ?
2 959 Inlägg
15 september 2009
Eftersom man inte får prata race här så regga er på RC:s forum www.racecommunity.org och tjöta där.
GSR har mig veterligen inget forum ?

Autotech

KUNG
441 Inlägg
15 september 2009
LINDAAAAAA skrev:

Hahaha det blir hela året då eftersom det inte blir någon snö i gbg.... big_smile

368 Inlägg
15 september 2009
RC har ett forum http://racecommunity.forum24.se/ tills vidare wink

91 Inlägg
15 september 2009
LINDAAAAAA skrev:
folk klagar väl för att dom inte e nöjda, sug åt er i stället. o de där med att prata face to face e ni i rc ganska dåliga på//GSR STARTER

Word!!!wink

368 Inlägg
15 september 2009
Busgrabb skrev:
Eftersom man inte får prata race här så regga er på RC:s forum www.racecommunity.org och tjöta där.
GSR har mig veterligen inget forum ?

http://racecommunity.forum24.se/ detta är det som gäller nu christian wink

91 Inlägg
15 september 2009
Akakapukko skrev:
de med publiken och hunder. de finns ju vissa som inte lyssnar på det publikvakterna säger då  får man ta till något som gör att dom lyssnar, men då blir man ju rasist. men sen till zijaa och bluebull, kom inte då de blir bara mindre publik att hålla koll på eller kör ni när ni e på RC racen??
och sen så stod inte många i publiken mer än 10 cm från vägen, då man ser nästan alla stå med fötterna/tårna ute på vägen typ. sen är de så att vi vill att ni ska hålla er en bit in på gräsmattan då vi haft en som sparkade mot en bil då han värmde däck och kom nära kanten.

sen som zarah skrev har ni några att klaga på, ta de med dom personligen istället för att käfta på ett forum.
allt dålig kretik är bara bra för då vet man vad man gör för fel och kan bättre på de, det är första säsongen för nästan alla i RC teamet som dom håller på med att hålla i race så snälla ta de med oss personligen.

Får tacka den publiken som lyssnade och förare som körde i fredags trevligt att de va såpass många som körde fast de blev ett tråkigt slut. 

sen om ja inte redan har gjort de får ja tacka GSR för en trevlig kväll förra veckan med norrmannen och backer m.m. riktigt bra gjort..

Tack för mig smile

Helt plötsligt är alla från Rc smarta och kan prata!

Kära pucko det jag menar med det hela är att jag varken blev tillsagd att flytta på mig eller att jag stod nära någon banderoll det enda jag såg framför mig helt plötslig var en kaxig tant med en hund som trodde hon va någon polis  !!  Sen om det är ett gäng kaxiga snorungar från Bergsjön som kallar er rasister eller inte lyssnar på er är en annan sak men jag kan lova dig att  hundar  aldrig kan lösa ett problem i bergsjön snarare göra problemet mycket värre!!!    jag har absolut inget emot Rc tycker det är bra det ni gör kul och underhållande men ni löser problemen på ett helt fel sätt!

368 Inlägg
15 september 2009
Sluta diskutera de här nu då annars låser dom ju tråden..!!! vi har ett forum likså gsr så ta det där istället  smile

racecommunity.forum24.se/

Sök