2724
Sök

Angående: Göteborgs helgsträffar och alla veckodagar!

144 Inlägg
16 september 2009
FLindgren skrev:
LINDAAAAAA skrev:
vi hade forum långt förw rc så jo sammA adress bara att de står göteborgsstreetracing
Busgrabb skrev:
Eftersom man inte får prata race här så regga er på RC:s forum www.racecommunity.org och tjöta där.
GSR har mig veterligen inget forum ?

rc:s har haft det forumet dom har nu sen 01 Jan 2006. Och före det har det väll funnits sen jag knappt kunde stå på benen tror jag:P

Och jag skiter helt i dethära men va tusan bråkar ni om igenkligen?? Ni är ju som ett par småbarn som tjaffsar i sandlådan.  Det leder ingenstanns och det blir bara massa missförstånd över nätet. Men väldigt roligt att läsa när ni skriver här lol

Stämmer bra Lindgren. det forumet har funnits bra länge. men tyvär har har forumets admin inte lagt tid på de och det har blivit fel på forumet. så bla går för vissa inte att bli medlem eller samt byta lösen om man glömt det. så då tänkte vi att absolut lättast är att göra ett nytt. och då blev det från samma företag som GSR har skapat sitt forum på.

personligen tycker jag att det är väldigt smidigt att de är samma endelse på adresserna, då behövs ju inte så många adresser att hålla i huvudet.  göteborgsstreetracing för GSR och Racecommunity för RC. och sen bara .forum24.se/

// Mathias
Senast redigerat av Heller_gbg (16 september 2009)

705 Inlägg
16 september 2009
agneos skrev:
Mr_Rustler skrev:
agneos skrev:

en fråga till fotografer, är det inte finnare på ramberg på näterna att fotografera???

Jo visst men det e så sjukt skumma typer där uppe!!! Sist jag va där med polare o fota så kom det massa folk med knivar o kasta stenar på oss big_smile   helt borta!!!

det kan va möjligt för att jag har hört folk går dit bara för att råka på och h sex big_smile big_smile

Där av kallas de för knullberget. XD

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

Avstängd
60 Inlägg
16 september 2009
krig å krig nja men vi har rätt delade åsikter
agneos skrev:
kanske jag borde inte ställa dena frågan här men jag är nyfiken, är det krig mellan RC CREW och GSR.s?????

Gsr

Avstängd
60 Inlägg
16 september 2009
lindgren du börjar störa mej lite väl mycke men inte så jävla tuff när de väl gäller se upp
Heller_gbg skrev:
FLindgren skrev:
LINDAAAAAA skrev:
vi hade forum långt förw rc så jo sammA adress bara att de står göteborgsstreetracing

rc:s har haft det forumet dom har nu sen 01 Jan 2006. Och före det har det väll funnits sen jag knappt kunde stå på benen tror jag:P

Och jag skiter helt i dethära men va tusan bråkar ni om igenkligen?? Ni är ju som ett par småbarn som tjaffsar i sandlådan.  Det leder ingenstanns och det blir bara massa missförstånd över nätet. Men väldigt roligt att läsa när ni skriver här lol

Stämmer bra Lindgren. det forumet har funnits bra länge. men tyvär har har forumets admin inte lagt tid på de och det har blivit fel på forumet. så bla går för vissa inte att bli medlem eller samt byta lösen om man glömt det. så då tänkte vi att absolut lättast är att göra ett nytt. och då blev det från samma företag som GSR har skapat sitt forum på.

personligen tycker jag att det är väldigt smidigt att de är samma endelse på adresserna, då behövs ju inte så många adresser att hålla i huvudet.  göteborgsstreetracing för GSR och Racecommunity för RC. och sen bara .forum24.se/

// Mathias

Gsr

Streetrace is not a crime
112 Inlägg
16 september 2009
Låt dom inte låsa denna tråd!

Vi umgås för att ha trevligt och att det skall hända något i Göteborg på dagarna smile

5 089 Inlägg
16 september 2009
LINDAAAAAA skrev:
lindgren du börjar störa mej lite väl mycke men inte så jävla tuff när de väl gäller se upp
Heller_gbg skrev:
FLindgren skrev:

// Mathias

se upp? vad menas med det?? Ska jag få stryk för att jag visade att rc hade funnits längre? Verkar vettigt smile

\Lindgren

Intresseklubben
673 Inlägg
16 september 2009
Som Ghost_rider1  skriver, lägg ner tjafset nu eller fortsätt via PM. Synd att denna tråden ska låsas pga folk inte kan hålla sig till ämnet eller vara lugna och trevliga. Tack för mig

/Mvh Andreas

246 Inlägg
17 september 2009
är det någon som ska åka till trollhättan 18/9 det blir ganska stor träff ???
Senast redigerat av agneos (17 september 2009)

M.V.H Agneos

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
17 september 2009
FLindgren skrev:
LINDAAAAAA skrev:
Heller_gbg skrev:

// Mathias

se upp? vad menas med det?? Ska jag få stryk för att jag visade att rc hade funnits längre? Verkar vettigt smile

Fan.. att ni bara orkar..

Sump Runk Rätt O Slätt!

Cambrant
17 september 2009
Får väl också blanda mig i trots att jag försökt avstå men jag orkar inte läsa mer av skiten. Kan alla bara avstå och fullständigt skita i nästa inlägg som handlar om GSR eller RC? Älskar er båda! smile

501 Inlägg
17 september 2009
Cambrant skrev:
Får väl också blanda mig i trots att jag försökt avstå men jag orkar inte läsa mer av skiten. Kan alla bara avstå och fullständigt skita i nästa inlägg som handlar om GSR eller RC? Älskar er båda! smile

ska du ha stryk eller jag har haft min saab längre än dig mad

Människor är såna som använder pengar de inte har, till att köpa saker de inte behöver, för att imponera på folk de inte gillar.

Cambrant
17 september 2009
Hahaha ät skit och dö din underbetalda anjovisröv tongue

Btw fått sålt dumpen?
Senast redigerat av Cambrant (17 september 2009)

1 311 Inlägg
17 september 2009
Trådstartare
Cambrant skrev:
Hahaha ät skit och dö din underbetalda anjovisröv tongue

Btw fått sålt dumpen?

yes roll

Cambrant
17 september 2009
Attans då sad

Avstängd
210 Inlägg
17 september 2009
agneos skrev:
kanske jag borde inte ställa dena frågan här men jag är nyfiken, är det krig mellan RC CREW och GSR.s?????

som linda säger ... krig å krig...

det hela började våren 08... rc som jag va med i på den tiden hittade på grundlösa saker som jag skulle ha gjort å gav mig varningar för det...

jag tog inte varningen utan lämnade rc istället .......
strax därefter fick jag höra att förarna saknade mig som del i arragemanget...

så jag startade upp GSR å körde över rc ganska ordentligt...
när jag startade gsr så vart ju inte rc så glada... gsr hade ju allt rc inte hade.... bra race och roligt oavsett väder....
men efter ett bra raceår 08 så kände jag att jag hade annat för mig... just köpt hus å så .... tiden fanns inte till för att arrangera å planera längre...

så jag gav över det jag byggt upp till linda martin mfl som styr gsr i en perfekt riktning  med pressision och starkt engagemang...

gsr har kört riktigt bra race nu 09 vad mer kan man säga... kan bli riktigt grymmt nästa år ....
nu vill jag helst gå i ide å vakna till våren....

arguing on the internet is like compeeting in the specials olympics
if you win you are still a retard

3 390 Inlägg
17 september 2009
Men snälla, lägg ner allt tjaffs om dessa olika föreningar. Ingen behöver citera eller kommentera några fler inlägg ang dessa nu.

Inga mer "jag måste bara få svara/avsluta med"-inlägg.

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

501 Inlägg
17 september 2009
Igen som ska till trolhättan ?

Människor är såna som använder pengar de inte har, till att köpa saker de inte behöver, för att imponera på folk de inte gillar.

368 Inlägg
17 september 2009
Vi ska upp ett gäng smile

246 Inlägg
17 september 2009
DIEZEL_NET skrev:
Igen som ska till trolhättan ?

det är min fråga big_smile

M.V.H Agneos

Sök