2284
Sök

Angående: Göteborgs helgsträffar och alla veckodagar!

12 Inlägg
20 september 2009
Ja det var ju kul att komma ut lite på en träff smile var ju ett tag sedan, kom du agneos själv? tyckte jag inte såg dig me din passat, men kanske såg en passat när vi åkte till Göta, var det du?

344 Inlägg
20 september 2009
Jag är väldigt sugen på att dra en sväng genom stan ikväll, när det är massa folk ute.. någon som är på ?

344 Inlägg
20 september 2009
Antagligen inte =/

Gasglad
3 244 Inlägg
20 september 2009
Laud skrev:
Antagligen inte =/

Lite väl sent kanske wink
Va lite folk på Göta, vi i GSR var även på backaplan men han själv som skrev att det var samling där syntes inte till, hmm....

Tack för en trevlig kväll!

//Carfreak

658 Inlägg
20 september 2009
jag kunde ej komma pågrund av farsan åckte till sjukan o hade ej en dator sad hoppas ni ej blev sura sad

344 Inlägg
20 september 2009
Ska nog ut en sväng idag iallafall, med mitt läckande avgassystem -.- bara att säga till om ngn vill följa med, ju fler desto roligare..
Senast redigerat av Laud (20 september 2009)

705 Inlägg
20 september 2009
Japsträff ida kl 19:00 på eriksbergs BK. Be there!
Senast redigerat av Shalle89 (20 september 2009)

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

658 Inlägg
20 september 2009
Laud skrev:
Ska nog ut en sväng idag iallafall, med mitt läckande avgassystem -.- bara att säga till om ngn vill följa med, ju fler desto roligare..

Vilken tid? Kom till Kungälv istället mc donald kl 6!!!

143 Inlägg
20 september 2009
Blir det många från Göteborg som åker till kungälv ikväll eller? Verkar som om det klarnar upp:)

344 Inlägg
20 september 2009
Mr_Rustler skrev:
Laud skrev:

Vilken tid? Kom till Kungälv istället mc donald kl 6!!!

Jag är nog på, hade varit kul ifall japs träffen kunde vara där idag, så det blir lite fler folk..

Cambrant
20 september 2009
Undra om man är välkommen på japsträffarna framöver nu när nåt jävla kinapuffbolag är sista minoritetsägare i Koenigsegg Group?! smile

Intresseklubben
673 Inlägg
20 september 2009
Cambrant skrev:
Undra om man är välkommen på japsträffarna framöver nu när nåt jävla kinapuffbolag är sista minoritetsägare i Koenigsegg Group?! smile

hahah, kanske ;D

/Mvh Andreas

246 Inlägg
21 september 2009
vad tycker ni om en crusning runt stan en gång i veckan?

M.V.H Agneos

KUNG
441 Inlägg
21 september 2009
agneos skrev:

En gång i veckan är nog lite för mycket men en gång i månaden hade nog kunnat vara nått.. smile

12 Inlägg
21 september 2009
agneos skrev:

joo det hade vart skoj om han som fixade träffen kom i tid och kom ochså cool

246 Inlägg
21 september 2009
Lowe_90 skrev:
agneos skrev:

menar du mig eller Mr_Rustler ??

M.V.H Agneos

91 Inlägg
21 september 2009
agneos skrev:
Lowe_90 skrev:
agneos skrev:

Agneos du bara snackar skit. Annordnar massa träffar som du inte dyker upp på ... tar du detta oseriöst så ska du inte skriva på forumet.

246 Inlägg
21 september 2009
BlueBull skrev:
agneos skrev:
Lowe_90 skrev:

Agneos du bara snackar skit. Annordnar massa träffar som du inte dyker upp på ... tar du detta oseriöst så ska du inte skriva på forumet.

för det först det var min första träff som jag tog upp och inte kom och du ska inte bryr dig vad jag gör, garabbarna hade ändå roligt utan mig så jag tror inte att det spela så himla roll att jag inte kom.

försök var lite trävligt mot folk som skriver här, jag gjorde en tråd angånde crusning runt stan och frågade vem som kommer så du svara: nej, tycker du att det är bra svar som man svara eller?

här är tråden om du har glömt http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=151290
Senast redigerat av agneos (21 september 2009)

M.V.H Agneos

Cambrant
21 september 2009
Grappar chilla ner och sluta bry för mycke smile

Alla kan vi få förhinder i form av brutet ben, överraskande sex på torktumlarn eller liknande som gör att man skiter i nån träff "from time to time" wink

www.ah.fm och lite godis så blir allt bra!

12 Inlägg
21 september 2009
agneos skrev:
Lowe_90 skrev:
agneos skrev:

lol lol

Sök