4128
Sök

Angående: Göteborgs helgsträffar och alla veckodagar!

501 Inlägg
2 oktober 2009
Cambrant skrev:
LINDAAAAAA skrev:
På Lördag Blir De Map Race I Gbg Anmälningar Sker Siba Järnbrott 20:00-20:55 Väl Mött Gsr

Jag har inte all info men detta leder väl ändå till en rätt stor okontrollerad miljö där folk kan köra för fort och bidra till gångtrafikanters, cyklisters och andras död i värsta fall? Era "kontrollerade" raksträcksrace tycker jag är helt okej men detta låter bara korkat och ren idioti eftersom jag har svårt att tro att vissa personer inte lär hålla 30 eller 50 på vägarna fram till målgången som var vid götaplatsen?

Men jag har inte all info så jag ska inte yttra mig.

Fan va gnällig man kan vara då!

Människor är såna som använder pengar de inte har, till att köpa saker de inte behöver, för att imponera på folk de inte gillar.

Ocean_K
2 oktober 2009
hahahaha nu börjar det likna lite "Fast n furious" scener smile O ni vet ju hur luuuungt o kontrollerade de körde där smile

82 Inlägg
2 oktober 2009
En fågel har viskat i mitt öra och det är bil gömme i varberg ikväll samling kl 20:30 på mios parkering e det nån som e på tongue
Senast redigerat av Mollan_86 (2 oktober 2009)

The Time Of My Life...
Min Crew: Axispaxis
JohannaS och Versailles

246 Inlägg
2 oktober 2009
LINDAAAAAA skrev:
På Lördag Blir De Map Race I Gbg Anmälningar Sker Siba Järnbrott 20:00-20:55 Väl Mött Gsr

vad vinner man då? och vad kostar det o anmäla?
Senast redigerat av agneos (2 oktober 2009)

M.V.H Agneos

501 Inlägg
2 oktober 2009
Mollan_86 skrev:
En fågel har fiskat i mitt öra och det är bil gömme i varberg ikväll samling kl 20:30 på mios parkering e det nån som e på tongue

Varberg är inget jag satsar på längre 2 gånger planerade stor besvikelse varje gång ! Så för min del är varberg bojkottat tills vidare..

Människor är såna som använder pengar de inte har, till att köpa saker de inte behöver, för att imponera på folk de inte gillar.

5 089 Inlägg
2 oktober 2009
Låter ju bara livfarligt. men hoppas någon är ansvarig för allting bara så:) Lycka till smile

\Lindgren

Avstängd
153 Inlägg
2 oktober 2009
agneos skrev:
LINDAAAAAA skrev:

vad vinner man då? och vad kostar det o anmäla?

Gå in på http://www.gsr.forum24.se/ så finns all information där.. Mvh

¤SANDRA¤
GSR- Göteborgs streetracing CREW

Mensa -09
182 Inlägg
2 oktober 2009
DIIEZEL skrev:
Mollan_86 skrev:
En fågel har fiskat i mitt öra och det är bil gömme i varberg ikväll samling kl 20:30 på mios parkering e det nån som e på tongue

Varberg är inget jag satsar på längre 2 gånger planerade stor besvikelse varje gång ! Så för min del är varberg bojkottat tills vidare..

Ja, det är verkligen inget att hänga i granen.... Ingen bra sträcka eller ngt, sjukt besviken förra helgen !

Jag är så smart så jag får smarta människor att känna sig utvecklingsstörda

82 Inlägg
2 oktober 2009
s_cehlin skrev:
DIIEZEL skrev:
Mollan_86 skrev:

Ja, det är verkligen inget att hänga i granen.... Ingen bra sträcka eller ngt, sjukt besviken förra helgen !

men nu pratar ja inte race.. tänkte bara kolla eftersom det inte händer nåt i gbg

The Time Of My Life...
Min Crew: Axispaxis
JohannaS och Versailles

Ocean_K
2 oktober 2009
vekar vara många ute här i gbg....händer ngt speciellt?

KUNG
441 Inlägg
2 oktober 2009
Nått måste väl hända här i dag? yikes

246 Inlägg
2 oktober 2009
vill oxo gå ut, finns det inget i gbg?

M.V.H Agneos

Cambrant
2 oktober 2009
DIIEZEL skrev:
Cambrant skrev:
LINDAAAAAA skrev:

Jag har inte all info men detta leder väl ändå till en rätt stor okontrollerad miljö där folk kan köra för fort och bidra till gångtrafikanters, cyklisters och andras död i värsta fall? Era "kontrollerade" raksträcksrace tycker jag är helt okej men detta låter bara korkat och ren idioti eftersom jag har svårt att tro att vissa personer inte lär hålla 30 eller 50 på vägarna fram till målgången som var vid götaplatsen?

Vafan bättre och tänka innan än efter!

501 Inlägg
2 oktober 2009
Cambrant skrev:
DIIEZEL skrev:
Cambrant skrev:

Bättre säkerhet än GSRs har inte jag sett på race så jag tror nog dom sköter detta på ett fint sätt!

Cambrant
2 oktober 2009
DIIEZEL skrev:
Cambrant skrev:
DIIEZEL skrev:

Bättre säkerhet än GSRs har inte jag sett på race så jag tror nog dom sköter detta på ett fint sätt!

Jag tvivlar inte på GSR säkerhetskunnande för den är topnotch men detta map race låter som det finns faktorer som dom inte kan styra för fem öre och visst då är det inte deras fel heller men ogillar ändå uppmanandet.

Men vi lägger ner diskussionen Diezel, för jag har inte all info och borde inte yttrat mig än smile

Puss o kram  tongue
Senast redigerat av Cambrant (2 oktober 2009)

KUNG
441 Inlägg
2 oktober 2009
Mr_Rustler skrev:
Nån som e sugen på o Glida i stan?????

Va fan jag har ju precis "glidit" genom stan.... yikes

Cambrant
2 oktober 2009
Nu jävlar ska det glidas i stan. Fast inte med en bil wink tongue

Cambrant
3 oktober 2009
"Ångesten kryper sakta över en som ett svart hungrigt moln."

Bilmekaniker
1 354 Inlägg
3 oktober 2009
DIIEZEL skrev:
Cambrant skrev:
DIIEZEL skrev:

Sant! Go for it GSR wink

Har Du Plattan i Mattan, Så Har Du För Seg Bil!

Sök