3100
Sök

Inför: Skåne crazy tour 2008.

12 Inlägg
15 januari 2008
hmm..kan försöka tänka ut nått smart o stort ställe på österlen o underlätta för er^^ här e inte så stora områden förutom hamnen..tongue

3 722 Inlägg
15 januari 2008
Kul att så många är intresserade!, Kajli säg till om du behöver hjälp med något!, så ska jag försöka hjälpa så mycket jag kan! bara hojta till! smile

114 Inlägg
15 januari 2008
Skriv upp mig! smile

Saab är Power. Power är makt =)
Nu med Renualten. Får jag nöja mig med en skön bil =)

870 Inlägg
15 januari 2008
Hehe som sagt: Blir bara bättre och bättre smile Vill ju ha sommar nu big_smile Det med att stanna och bada är också bra, fint här nere på sommaren smile

Garaget Video Crew
842 Inlägg
15 januari 2008
Trådstartare
Smajly skrev:
Hur mycket av dom 42 milen är motorväg?
Personligen tycker jag att det ska vara så lite motorväg som möjligt. Ska man göra en sån här tur genom skåne på sommaren så är det som dom flesta säger.. kustvägen som gäller.
Lagom smala och slingriga vägar.. hur skönt som helst.

Ang. loggan så är Jap...s förslag super.. men varför inte ha en svart bakgrund? Svart gör sig bra på tonade rutor som en hel del har och svart gör sig även bra på icke tonade rutor. På så sätt sticker loggan ut mer och blir synligare. Ett 4-kantigt vitt är fruktansvärt tråkigt och inget snyggt på en ruta eller annanstans på bilen.

Måste få tillägga att turen låter bättre o bättre ju mer det snackas här. Blir ju bara så jädra sugen. Jag måste ju bara ordna så jag kan köra med, Touringen isåfall. Men kan ju inte säga 100% säkert redan nu med tanke på tösen.

'

Motorväg mellan malmö-ängelholm

2 126 Inlägg
15 januari 2008
Kajlie skrev:
xtremet4 skrev:
Hej jag undrar om man måste bo i skåne eller
Kan man hänga på ändå.. MVh Pidde

absolut inte alla är välkommna smile
Även om man e sthlmare....

E du säker på att vi vill ha sådana där som han med på touren?! tongue
Nä bara skojar det e ju alltid roligare desto fler man är! Har man inte varit mycket i skåne så e detta helt perfekt!!!big_smile

49 Inlägg
15 januari 2008
Smajly skrev:
Ang. loggan så är Jap...s förslag super.. men varför inte ha en svart bakgrund? Svart gör sig bra på tonade rutor som en hel del har och svart gör sig även bra på icke tonade rutor. På så sätt sticker loggan ut mer och blir synligare. Ett 4-kantigt vitt är fruktansvärt tråkigt och inget snyggt på en ruta eller annanstans på bilen.

Kan man inte skära ut den i vinyl, en modell i svart och en i vit så kan man själv välja vilken som syns bäst på respektives rutor?

Så att den har ltie samma stuk som ringen-dekalen.

//Oscar
Senast redigerat av NEXT (15 januari 2008)

62 Inlägg
15 januari 2008
fall man vill kan man köra en annan väg mellan Landskrona och helsingborg vi har en väg som kallas för gammla landskorna vägen som leder genom lite små byar men väldigt bra väg ligger insidan av motorvägen, och är väldigt fint kör där, ser havet hella tiden nästan..

ett lite tips på vara från motorvägen lite...

Pfffft
906 Inlägg
15 januari 2008
NEXT skrev:
SÅ!
Satte trycken lite snabbt på olika tröjfärger bara för att se hur d skulle kunna se ut.

http://www.garaget.org/gallery/archive/52658/231460_zh1k3j.jpg
Tröjor Ex1

http://www.garaget.org/gallery/archive/52658/231462_a4bhit.jpg
Tröjor Ex4

Gillar den vita tröjan med själva skåne på bäst.
En sån tack! big_smile

Umadbro?

3 722 Inlägg
15 januari 2008
Ingen mer som har jobbat på en logga? Jag ska försöka lägga lite mer tid på en till!. Snart ledig 2 dagar!.

3 722 Inlägg
15 januari 2008
Eller vi nöjer oss med dom 3 bidragen och börjar rösta fram vikken vi ska använda.?

Sempre Inter
537 Inlägg
15 januari 2008
Hej!

Jag ställer upp på att trycka upp ett gäng dekaler till er...

Bäst vore om ni hade originalet i EPS eller liknande. Jag misstänker att han som har gjort filen har det.

Med vänliga Hälsningar
Klas - Dekaltrim.nu

alltså nu har ja kommit överens med Dekaltrim så dom kan sponsra oss med Dom dekalerna så i vitt får dem va.. take it or leave it..?

Elvis
HPC KayTown

119 Inlägg
15 januari 2008
Du kan skriva upp mig sålänge. Men är inte 100% säkert ännu. Måste kolla med jobb:P
Men helt klart en kanon rolig sak:D

Malmöit

Garaget Video Crew
842 Inlägg
15 januari 2008
Trådstartare
Topman_1 skrev:
Du kan skriva upp mig sålänge. Men är inte 100% säkert ännu. Måste kolla med jobb:P

Det e ju på en helg tongue Sjkriver upp dig

119 Inlägg
15 januari 2008
Kajlie skrev:
Topman_1 skrev:

Haha,, Ja, men jag har ett Konstigt jobb;)
Jobbar 24timmar om dagen 7dagar iveckan på sommarn;)

Tänkte på en sak bara. Dekalerna, När e dom klara ungefär? Skulle man kunna få dom så fort dom är klara? Så kan man sätta på dom bilen och göra lite reklam i sommar när man är iväg:D
Kanske ha någon Typ av Info blad?? lol

Jag vet inte om man skulle kunna ha Datumen på dekalen? Dum ide kanske?
Senast redigerat av Topman_1 (15 januari 2008)

Malmöit

Garaget Video Crew
842 Inlägg
15 januari 2008
Trådstartare
Topman_1 skrev:
Kajlie skrev:
Topman_1 skrev:

Haha,, Ja, men jag har ett Konstigt jobb;)
Jobbar 24timmar om dagen 7dagar iveckan på sommarn;)

Tänkte på en sak bara. Dekalerna, När e dom klara ungefär? Skulle man kunna få dom så fort dom är klara? Så kan man sätta på dom bilen och göra lite reklam i sommar när man är iväg:D
Kanske ha någon Typ av Info blad?? lol

Jag vet inte om man skulle kunna ha Datumen på dekalen? Dum ide kanske?

Det enda jag vet är att vi inte kommer dela ut dekalerna från startdan, pga att man vet aldrig vem som kommer att komma till slut hmm

Sempre Inter
537 Inlägg
15 januari 2008
nja datum skulle ja inte lägga ut för de kan ändras eller?  Flygblad kan ju varje person som är ansvarig för varsin stad typ skriva ut min logga o tejpa upp den här o där.

dekalerna får ni på plats tycker jag.

Elvis
HPC KayTown

Gorgilus addictus
4 773 Inlägg
15 januari 2008
Är det okej om man hoppar på touren i k-stad?smile. Isåfall är jag på big_smile

Allt för den där jävla hatten!

870 Inlägg
15 januari 2008
Vi kanske borde skriva upp i vilken stad alla kommer i, inte säkert att alla kommer till Malmö till starten?

3 722 Inlägg
15 januari 2008
Ja jag hade tänkt hoppa på i helsingborg,..

Sök