hej ha märkt att min radio mottagning ha blivit sämre på min scorpio och undra om det finns nån atendförstäkare som man kan köpa ? som man kan bytta ut mot den gammle förstäkaren eller måste man köpa en ny hoss ford ?
japp kostar inte mkt. men va ja har hört så har modernare stereor redan förstärkare inbyggt och därför gör de ingen skillnad om de e nya grejer...nån som vet om de stämmer?