Har inte hört något negativt alls, men i mina ögon är ssangyong bland de fulaste bilarna här i krokarna Men dom har ju utvecklats till ett stort bilmärke så det ska nog inte vara några problem med dom ..
alltså deras design avdelning måste ju vara ekonomer, så fula bilar. Har sett några sang young på blocket och de kostar ju ändå en del pengar.. men jag känner en vän som ägt en sang young, och de hade inga större problem med bilen. Men om man ska köpa koriansk hade jag tittar mer på hyndai än denna bilen.
var det inte dem där som hade snott former och sånt från bmw x serien? Stod ju något i tidningen om det för ett tag sedan och dem bilarna hade krocksäkerhet 0.
Koreanska bilar håller hög kvalite, Hyundai/Kia håller lika bra som en mitsubishi eller nåt annat asiatiskt. Dom är inte dåliga bara för att dom är billigare, dom är bara lite smartare
vafan gör dom bara suv'ar eller? har hört nå om att dom har nå samarbete med merca
jao bara gå in på deras sida och kolla på rexton 2 står att den har tysk kraft o tekniska spec. så står det att det är merca låda i bilarna så antar att även motor är från merca
vafan gör dom bara suv'ar eller? har hört nå om att dom har nå samarbete med merca
jao bara gå in på deras sida och kolla på rexton 2 står att den har tysk kraft o tekniska spec. så står det att det är merca låda i bilarna så antar att även motor är från merca
Nej, det är bara växellådan som är från merca. Det är deras egna motor..
En av de sista bilarna jag skulle köpt. Tror tammetusan en pappkartong är säkrare. Sen avskräcker priserna också. Ok om de gick på 50k men startpris som en bättre sedan, där går tammetusan gränsen!
Kolla på japanare istället är mitt tipps. //Johannes