6916
Sök

Bytes tråden!

Bitter optimist.
1 561 Inlägg
6 maj 2011
Byter gärna några sedlar mot breddade 4x100 13-14"

Galen, inte dum.
1 324 Inlägg
6 maj 2011
Stoner_fuzz skrev:
Byter gärna några sedlar mot breddade 4x100 13-14"

Tråden kommer att låsas om pengar är involverade då det bryter mot garagets regler. Ta i PM!

606 Inlägg
7 maj 2011
bmw 518i -90 med stum motor (vet ej felet ) men den har fin kaross! bytes mot nästan vadsomhelst som kan va roligt å ha! måste hämtas på trailer  bilen står i örnsköldsvik!

Kan det lagas ska det lagas! :)

954 Inlägg
7 maj 2011
hej ja har ett zachry r3500d steg som ja vill byta mot ett liknande mitt lämnar då 3500rms i 0,5 ohm

415 Inlägg
8 maj 2011
alltså jag vet inte tongue Jag har ett Xbox 360 pro med 14 orginalspel och två handkontroller och två guitarrer till GH big_smile
Gh 3 GH world tour och GH 5. Samt andra spel haha big_smile

Det står fan bara och samlar damm. Kollar lite på film via det ibland. Kanske du har någon rolig bil som bara tar plats på gården eller liknande tänkte jag big_smile

Vill dock den ska vara skattefri om du ville evt göra byte av våra dammsamlare ^^

Ford ligger lite extra varmt om hjärtat ^^ Även dom gamla oplarna är frän smile
Hinner aldrig spela då jag ligger borta mycket i mitt jobb. Skulle vilja ha en typ Taunus eller något man kan köra i under sommaren och bygga lite ljud i smile Har jag mer nytta av än en console som bara står hemma ingen spelar på tongue

Vill du ha något extra emellan är jag inte omöjlig smile

20 Inlägg
8 maj 2011
940 skit fint skick dock lite små små sköönhetsfel bytes gärna mot något kul i vw väg elle annan bil kom med förslag?

Bilintresserad, älskar doften av bränt gummi

1 232 Inlägg
8 maj 2011
har en gammal uppsättning av radio,förstärkare,kassetbandare, dvs bra kvalite`en bergsprängare jvc boomblaster, ett par sängben till 1.20 säng, en sån här omgjord reg skylt "lownslow", m.m har en massa grejer som jag vill byta mot förslag. p.s hämtas på plats elr möts inom 3mils radie. har även en shysst mountainbike med dämpare m.m kom med förslag, skickar bilder vid intresse.
Senast redigerat av lownslow (8 maj 2011)

2 419 Inlägg
8 maj 2011
Malkurrag skrev:
alltså jag vet inte tongue Jag har ett Xbox 360 pro med 14 orginalspel och två handkontroller och två guitarrer till GH big_smile

Det står fan bara och samlar damm. Kollar lite på film via det ibland. Kanske du har någon rolig bil som bara tar plats på gården eller liknande tänkte jag big_smile

Vill dock den ska vara skattefri om du ville evt göra byte av våra dammsamlare ^^

Hinner aldrig spela då jag ligger borta mycket i mitt jobb. Skulle vilja ha en typ Taunus eller något man kan köra i under sommaren och bygga lite ljud i smile Har jag mer nytta av än en console som bara står hemma ingen spelar på tongue

Annars kan du skicka allt till mig för fraktkostnaden cool

415 Inlägg
8 maj 2011
strandberg31 skrev:
Malkurrag skrev:

Tänker inte skänka något wink Då är det lika bra man behåller skiten!

2 419 Inlägg
8 maj 2011
Malkurrag skrev:
strandberg31 skrev:
Malkurrag skrev:

asch då du kan få en abs enhet till volvo 740 i byte tongue

415 Inlägg
8 maj 2011
strandberg31 skrev:
Malkurrag skrev:
strandberg31 skrev:

asch då du kan få en abs enhet till volvo 740 i byte tongue

Jag har juh skrivit ut vad det är jag vill ha i byte tongue Och jag har inte ens en Volvo haha. Jag kör Saab 9000 wink

Galen, inte dum.
1 324 Inlägg
8 maj 2011
Behöver ett Geforce GTX280 eller högre.

byter en jävla massa verktyg (borrar, skiftnyckelset, hammare, ja... Du kan få ta verktyg + elverktyg från verktygsförrådet tills du och jag är nöjd.
Senast redigerat av eddhedd (8 maj 2011)

415 Inlägg
9 maj 2011

Kastar även med ett MDS classic slutsteg big_smile

Om du har ett seriöst byte så kan du skicka ett mail till mig. Malkurrag@gmail.com
Den mailen är kopplad till min mobil så då får jag det direkt och kan svara.

606 Inlägg
9 maj 2011
är ute efter ett terarium! gärna komplett med lampor osv  kan tänkas byta mot en bilstereo eller nå annat jag har liggandes  stereon är en 3 månader gammal Kenwood KDC-5047U tar cd usb aux och kan styra ipod/iphone 4x50 watt fungerar riktigt bra och är snålt använd ej spelad med baslåda osv endast original högtalare skriv om ni har ett terarium ni vill bli av med har nog en del annat roligt jag kan erbjuda med!

Kan det lagas ska det lagas! :)

723 Inlägg
9 maj 2011
http://medium.tradera.com/543/120976543_1.jpg

http://medium.tradera.com/605/120976605_1.jpg

VOLVO V70N 00-

Passade inte min 855 som säljaren lovade så nu har jag ett par lysen som jag inte kan använda.

Har även lite ps3 saker i blocket annons http://www.blocket.se/vi/33750907.htm

Sedan lite mätare bl.a. laddmätare oljetemp/tryck mätare lambda/volt mätare

Intresserad av saker till x70 eller 850. Pengar går också bra.
Senast redigerat av Glimbrink (9 maj 2011)

Kolla gärna in mitt projekt: V70 T5 98

Sladdgalning
297 Inlägg
9 maj 2011
Bmw'n mot Mc i mellanklassen, kan lägga mellanskillnaden!

Skriv pm så får vi se smile

Bmw 316 -89
Volvo 244 - 89
Fiat Uno - 88
Bmw 525 - 89

108 Inlägg
9 maj 2011
Glimbrink skrev:
http://medium.tradera.com/543/120976543_1.jpg

http://medium.tradera.com/605/120976605_1.jpg

VOLVO V70N 00-

Passade inte min 855 som säljaren lovade så nu har jag ett par lysen som jag inte kan använda.

Har även lite ps3 saker i blocket annons http://www.blocket.se/vi/33750907.htm

Sedan lite mätare bl.a. laddmätare oljetemp/tryck mätare lambda/volt mätare

Intresserad av saker till x70 eller 850. Pengar går också bra.

Vad hade du tänkt dig för laddtrycksmätaren ? tongue Skicka pm så vi inte skräpar i tråden smile

Osponsrad
1 631 Inlägg
9 maj 2011
Jag har ett hundgaller utan fästen passandes 745:a mot ngt intressant i byte..

En volvo 740 med påbörjad toppapackningshaveri för inbyte mot sedlar eller ngt annat skoj inom stereoavdelningen.

För avhämtning inom 5 mil.

Roger Rodas 19751031 - 20131130. (Han dog samtidigt som PW)

415 Inlägg
9 maj 2011
MDS Slutsteg samt baslåda 12" inbytes mot sedlar eller något annat roligt med hjul smile
Skriv i PM.

1 944 Inlägg
9 maj 2011
https://www1.garaget.org/archive/44/43636/217417/217417-2312978.jpg

bytes mot något, kan lägga pengar mellan.

skriv pm vid intresse.

har du jätte tråkigt får du gärna slänga en kommentar i någon av mina projekttrådar :)
Saab 900NG - Breddning
Volvo Amazon - Polisbil
Volvo V70N - Bruksbil

Sök