Jag vill byta mitt proton (inte PROSON) 6-kanal slutsteg (THD på 0.008% dvs lite mer high end) och ett 5.1 försteg proton med tillhörande fjärr nypris 15.500:- mot en liten bil! behöver inte vara besiktigad men ska vara FIN och ha möjlighet för besiktning!
Intressanta byten är:
Golf, micra, fiat eller annan SMÅbil!
gärna lite stylad för skojs skull
Men som sagt. inga vrak!
Ju mindre ju bättre!
bilder finns på www.minhembio.com/Leo86 vill du ha bättre bilder så säg till för dom som är där e inte dom bästa. sakerna är nästan nyskick!
Byter min 40-42 tums HD 1080p samsung LCD tv med HDMI mot en av lite mindre modell (ca 30-35). Krav: HDMI och 1080p. (42 tum är för stort som datorskärm )
Byter min 40-42 tums HD 1080p samsung LCD tv med HDMI mot en av lite mindre modell (ca 30-35). Krav: HDMI och 1080p. (42 tum är för stort som datorskärm )
http://www.blocket.se/vi/33838019.htm bytes mot annan bil! gärna volvo 855 eller golf vr6, eller förslag! allt kan vara av intresse! endast intresserad av besiktigad och skattad bil...
bröte som finns i mitt galleri under fliken,:saker som ligger å skräpar, plus en mountainbike med stötdämpare eventuellt en ps3a med spel bytes mot veteranbil för 4-siffrigt värde "pengar ingår oxå givetvis". man får med mer beroende på bilens skick.
Byter bort en mobiltelefon sony ericsson j10i2. anv ca: 6mån kvitto finns. bytes mot grejer till volvo 940 som 100ah generator, sportratt med nav, dörrar baklucka framskärmar motorhuv (röda) skin stolar. kom med förslag. inget fel alls på mobilen sparsamt använd. mobilen finns i stockholm.