Var nere i Ystad med Vetten och lekte ihop med 30 Vipers, det regnade på lördagen då vi skulle vara på Sturup Raceway. det snurrade Vipers till höger och vänster och vissa fick t o m blå flagg när Corvetten kom farande.
Tyvärr fick Driftboxen inte kontakt med några satelliter, så jag har inga varvtider att visa upp. Men det blev en filmsnutt....
Var nere i Ystad med Vetten och lekte ihop med 30 Vipers, det regnade på lördagen då vi skulle vara på Sturup Raceway. det snurrade Vipers till höger och vänster och vissa fick t o m blå flagg när Corvetten kom farande.
Det blev Nationaldagsfirande på Mora Flygfält - Super Stage (ja en halv i alla fall) åt vänster och 402 meter åt höger.
Tyvärr började växellådan (eller kan det vara short shiften igen?) krångla så fort man kört några varv på Super Stagen så vi vågade inte utsätta den för några starter på 402 meter.
Men brorsan satte 0:47.50 på SS, kan jämföras med mina 0:46.03 med Vipern, gatdäck på båda bilarna.
Nu väntar Gelleråsen med Öhlins på måndag, ska bli kul att få lite tips från deras ingenjörer samt lite spårval från Martin Öhlin i hans Carrera Cup-Porsche!!
Mjo, ur viktpunkt kanske det är värt det men samtidigt är summan lite för stor ändå. Utseendemässigt tycker jag personligen att smådetaljer är finare. Men... Vi vet ju vad du ska ha din vette till - då kan du ju lika gärna kasta ut insidan helt och ersätta med papp.