3553
Sök

Inför: Garaget-träff Alingsås 5/7-08

Firejennifer
12 februari 2008
Trådstartare
kanoooon big_smile

11 Inlägg
13 februari 2008
låter riktigt trevligt och sugen e man absolut men jobbigt o åka sån bit, ingen mer som skulle va intreserad o campa då? skulle vel va trevligt men sen e det de att man kanske måste söka tillstånd för det o så om det skulle bli många som e sugna på det.

Tyskar kan göra bilar!

Firejennifer
13 februari 2008
Trådstartare
Är det många som vill campa kan jag ringa till kommunen och fråga hur man går tillväga smile

Skattebetalare
87 Inlägg
13 februari 2008
Firejennifer skrev:
Är det många som vill campa kan jag ringa till kommunen och fråga hur man går tillväga smile

Vad är det för fel på Stonecamping vid Vardsjön....? wink

Firejennifer
13 februari 2008
Trådstartare
Fishy skrev:
Firejennifer skrev:

Vilken? :o

IT-Tekniker
376 Inlägg
14 februari 2008
Jag kan nog komma förbi en sväng också.. bor ju i herrljunga så det tar ju inte mer än 20 minuter att åka dit. smile

Firejennifer
14 februari 2008
Trådstartare
billy skrev:
Jag kan nog komma förbi en sväng också.. bor ju i herrljunga så det tar ju inte mer än 20 minuter att åka dit. smile

Låter bra! dra me dig herrljunga smile

Vattenkokare, Driftare
217 Inlägg
14 februari 2008
får jag med några fler så e jag på wink.. varberg ligger ju inte så långt bort smile

Toyota Suprans projekttråd: HÄR
Nissan Silvia S15 projekttråd: HÄR

597 Inlägg
14 februari 2008
Får se om man kommer.smile om bygget blir kalrt så kommer man:)

#silence i kill you#

Skattebetalare
87 Inlägg
14 februari 2008
Firejennifer skrev:
Fishy skrev:
Firejennifer skrev:

Vardsjön eller stonecamping? smile

Firejennifer
14 februari 2008
Trådstartare
Fishy skrev:
Firejennifer skrev:
Fishy skrev:

Vardsjön känner jag igen, haha. Men inte stonecamping?!

Skattebetalare
87 Inlägg
14 februari 2008
Firejennifer skrev:
Fishy skrev:
Firejennifer skrev:

Det är ett helt underbart fenomen! rakt upp och ner, på en parkering bara, utan krussiduller... sånt man brukar få leva med om man drar husvagn genom europ och råkar planera lite fel... smile

Tänkte ju att Vardsjön är ju ett mysigt ställe isåf... smile Där slumrade jag en halvtimme idag smile

658 Inlägg
14 februari 2008
Låter trevligt! En camping eller liknande kunde ju vara något med tanke på att det är 45mil enkel resa smile Tar i så fall med mig en del polare med.

Kilowatts is my living, horsepower is my life.

Firejennifer
14 februari 2008
Trådstartare
Fishy skrev:
Firejennifer skrev:
Fishy skrev:

Det är ett helt underbart fenomen! rakt upp och ner, på en parkering bara, utan krussiduller... sånt man brukar få leva med om man drar husvagn genom europ och råkar planera lite fel... smile

Tänkte ju att Vardsjön är ju ett mysigt ställe isåf... smile Där slumrade jag en halvtimme idag smile

haha jahaaaa... wink okejdå. Vart ligger vardsjön?

Firejennifer
14 februari 2008
Trådstartare
index skrev:
Låter trevligt! En camping eller liknande kunde ju vara något med tanke på att det är 45mil enkel resa smile Tar i så fall med mig en del polare med.

Jag kan ringa kommunen och kolla vad som krävs om folk ska campa där.. Vet att det finns en camping i närheten tongue Hehe!

Skattebetalare
87 Inlägg
14 februari 2008
Firejennifer skrev:
Fishy skrev:
Firejennifer skrev:

Så du menar att det faktiskt finns Alingsåsare som inte känner till vardsjön? coolt...! smile

Precis utanför stan, längs E20, första rastplatsen på vänster sida om man kör söderut, efter plantskolan eller va d nu e för skumt som ligger där.
Finns nåt halvdant gatukök där med

Firejennifer
15 februari 2008
Trådstartare
Fishy skrev:
Firejennifer skrev:
Fishy skrev:

Så du menar att det faktiskt finns Alingsåsare som inte känner till vardsjön? coolt...! smile

Precis utanför stan, längs E20, första rastplatsen på vänster sida om man kör söderut, efter plantskolan eller va d nu e för skumt som ligger där.
Finns nåt halvdant gatukök där med

haha! Jaha, nu vet jag big_smile

1 072 Inlägg
15 februari 2008
Denna tråd har man missat, men helt fel datum hmm

3 390 Inlägg
15 februari 2008
Kanske skulla ta en tur dit iaf tongue   Verkar ju lovande.....

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Firejennifer
15 februari 2008
Trådstartare
WeDo skrev:
Kanske skulla ta en tur dit iaf tongue   Verkar ju lovande.....

Gööööört smile Så jag får inspektera min blivande bil big_smile

Sök