ja ni...jag e hos killens föräldrar för första gången därav e jag uppe haha men de börja bli sängdags känner jag haha
Snyggt, du är hemma hos svärföräldrarna för första gången och sätter dig på gorg, det kallar jag beroende
de ligger till såhär asså...killsnack och hans mamma sover..därav fick jag en data i knät av killen för att underhålla mig själv va ska man säga hahaha
ja ni...jag e hos killens föräldrar för första gången därav e jag uppe haha men de börja bli sängdags känner jag haha
Snyggt, du är hemma hos svärföräldrarna för första gången och sätter dig på gorg, det kallar jag beroende
de ligger till såhär asså...killsnack och hans mamma sover..därav fick jag en data i knät av killen för att underhålla mig själv va ska man säga hahaha
Visserligen är dagens ungdomar helt insnöade på att dom ska festa dygnet runt, men måste allt handla om sprit, sex och rock&roll? Varför kan man inte bara kramas, se en trevlig film. Prata? (...nu lät jag som en 50-årig gubbe..sorry)
Själv sitter jag och löser korsord ur gamla 91:an-tidningar jag prenumererade på en gång i tiden. Har inte löst ett enda än så länge. Men det kommer.
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Jag är inget trött + att jag sitter och spelar Tv-spel det håller mig vaken och så kan jag inte sova. Jag ska försöka att göra ett uppdrag på att spel nu så det är därför ja kan ej sova
R.I.P Colin Mcrae 07-09-15 :(. Nu så har jag alla Colin Mcrae spelena till playstation ;).
Har tankat hem 4 säsonger av Knight Rider och tänkte passa på att börja kolla på dom nu när sambon och lillkillen är sjuka och inte gör så mycket mer än sover