På 13 dagar har följande hänt: ... 300 personer har registrerat i forumet. ... 235 bilar och 1180 bilder har lagts upp av er. ... och nästan 12000 besökare.
Det börjar bra, synd att aktiviteten i forumet inte riktigt kommit igång ännu.
MVH Christian
"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Gör inget att det inte skrivs så mycket på forumet. När det blir för många som hänger på det blir det personangrepp och Lunarstormsfasoner. Lika bra att det e lite men seriös trafik på forumet så länge som möjligt. //Janne
Tog en titt på vilken plats av de första man är på (bland dom 20 Första medlemmarna är man) Några har ju försvunnit med tiden! Blev medlem samma dag som garaget.org kom upp! Jörgen
Solfilms montör
En av dom bästa i Sverige samt Europa
På 13 dagar har följande hänt: ... 300 personer har registrerat i forumet. ... 235 bilar och 1180 bilder har lagts upp av er. ... och nästan 12000 besökare.
Det börjar bra, synd att aktiviteten i forumet inte riktigt kommit igång ännu. :)
MVH Christian
Hoho, det var tider det, då jag fortfarande skolkade från föreläsningarna på högskolan för att knappa på gorg (läs: Googla för att lära mig hur f-n man gör :)
Inte så bra och skolka, men gorg var mycket roligare ;)
"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Det börjar bra, synd att aktiviteten i forumet inte riktigt kommit igång ännu.
MVH Christian
Hoho, det var tider det, då jag fortfarande skolkade från föreläsningarna på högskolan för att knappa på gorg (läs: Googla för att lära mig hur f-n man gör
Inte så bra och skolka, men gorg var mycket roligare
Tänkte på att det finns ju faktiskt ett arkiv på internet, men typ alla sidor lagrade Här är garaget... Sidorna har fungarande länkar men funkar inte oklanderligt tyvärr, så det vore skoj om chrizz kunde visa bilder på hur de sett ut vid varje version Om han vill/orkar
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Tänkte på att det finns ju faktiskt ett arkiv på internet, men typ alla sidor lagrade Här är garaget... Sidorna har fungarande länkar men funkar inte oklanderligt tyvärr, så det vore skoj om chrizz kunde visa bilder på hur de sett ut vid varje version Om han vill/orkar
Läste lite i det där arkivet, Chrizz körde ju riktiga lyxbilar innan.
En Saab 9-3 LTT -98 och en Saab 9-5 Aero SportCombi -05
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P