Turbokonvertering och styling av en 93:as Galant

teamvolvoracing Trucker
31 juli 2009 · 1 220 Inlägg

provstarts filmen vart har den tage vägen? ha d int hänt nånting sen förra updaten?

Vissa är bara bättre än andra!
nosferatos EasyCarbon
3 augusti 2009 · 173 Inlägg

Satan va snygg den blir !! Imponerad

200sx S13 -92
The devil is not as frightful as he is painted
_Johansson_
6 augusti 2009 · 68 Inlägg

Det sket sig med provstarten, vi kopplade och jävlades men det verkar som att hallgivaren i fördelaren har gett upp eftersom den verkade funka ibland och ibland inte. sad

Jag antar att bror letar för fullt efter en begagnad tändplatta så det går göra ett nytt försök, något vi måste ta tag i sen är bränsletryck/flottörjustering eftersom förgasarna flödade soppa något jäuvulusiskt.

john_263 Skogsentreprenör
6 augusti 2009 · 7 Inlägg

Trist.. Jag som hoppades på den skulle gå igång!! Bara att ta nya tag smile Meka på.

al3ks
24 augusti 2009 · 1 Inlägg

Grymt projekt, cred!

Något nytt gjort på bilen?

schruttan
30 augusti 2009 · 218 Inlägg

Händer det nått här ? smile

_Johansson_
30 augusti 2009 · 68 Inlägg

Tyvärr har det blivit stillestånd pga att brorsan är mitt uppe i en flytt, det lär väl antagligen inte bli lättare att komma sig för framöver heller när jag bor 20 mil från bilen och brorsan 30...

teamvolvoracing Trucker
30 augusti 2009 · 1 220 Inlägg

fan anders d ta ju bara 2 timmar hem ju! å sen få du väl press henke lite så d bli nå gjort!! big_smile

Vissa är bara bättre än andra!
Masi hbxservice.com
3 september 2009 · 1 471 Inlägg

e förgasarna orginal bestyckade? funderar på att sätta mc förgasare på min

god gave us turbo lag to give the v8 suckers a slight chanse
TheDragon
1 oktober 2009 · 43 Inlägg

Jävlar vilken lång tråd! Jag har suttit klistrad flera timmar med näsan hårt intryckt i datan. Du är verkligen duktig med att lägga upp Bilder och Info på projektet! Du å din brorsa är ju proffs med å bygga om kärror! Jag gillar verkligen din/er design, skit bra smak! MEN SNÄLLA kom igång igen med bygget!!!!! big_smile

The Ford Mustang.. The Legend Lives On..
Mack Forum- och sitemoderator
1 oktober 2009 · 26 158 Inlägg

Lät illa det där med avstånden..men..hey. Här i Norrland är ju 30 "ynka" mil ett stenkast smile Bara att pendla det tongue

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
teamvolvoracing Trucker
1 oktober 2009 · 1 220 Inlägg

jsg har ju sett att ni ha vare hemma! så nånting måste väl ha hänt me bilen

Vissa är bara bättre än andra!
moltex
5 oktober 2009 · 32 Inlägg

Snyggt bygge! Tänkt fråga angående din skyddsmask, vart har du hittat filter till den? Har nämnligen en likadan fast inte hittat filter någonstans till den!

en liten bil utan servo är som en gokart, kärlek!
_Johansson_
12 oktober 2009 · 68 Inlägg

Just nu står det ungefär ganska halvstill, brorsan har börjat med andra sidan av bilen nu men eftersom han numer bor i Umeå så är det långt mellan gångerna det blir någon skruvning.

Den glada nyheten är att han kanske hittat ett garage i Umeå så när det är fixat ska han ta dit bilen och sen jevflar blir det bilskruvning dygnet runt! smile

Portal Filkörning?
13 oktober 2009 · 852 Inlägg

Det låter riktigt nice!

teamvolvoracing Trucker
13 oktober 2009 · 1 220 Inlägg

åfan låter bra det men bli långt om man ska fara å kolla hur det går tongue då få du väl fylla garaget med något projekt då Anders. Du få fixa nå kort på hur de gå för henke! och till er som fäljer detta långsamma projekt kan jag tala om att henke fyllde år den 10/10 så grattis igen

Vissa är bara bättre än andra!
boyne
25 oktober 2009 · 23 Inlägg

jobba på nu

its better to burn out then to fade awey
Rydholm Ej Medlem
25 oktober 2009 · 369 Inlägg

ja, vad ska man säga? det är andra gången jag läser igenom hela tråden och jag blev lika imponerad då som jag är nu smile sjukt grymt bygge!
Keep up the EXTREME good work big_smile

You haven't lived until you found something worth dying for!
Strobel
29 november 2009 · 28 Inlägg

Har suttit och tittat igenom hela tråden nu. Riktigt imponerad!
Hur går det med bygget?

Volvo 855 (1996)
Kesler
29 november 2009 · 3 650 Inlägg

Läst igenom alla 24 sidorna nu, ser riktigt bra ut, kul läsning och bra jobb! Kanske lite tidigt, men har ni tänkt på lackval än?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang