Det sket sig med provstarten, vi kopplade och jävlades men det verkar som att hallgivaren i fördelaren har gett upp eftersom den verkade funka ibland och ibland inte.
Jag antar att bror letar för fullt efter en begagnad tändplatta så det går göra ett nytt försök, något vi måste ta tag i sen är bränsletryck/flottörjustering eftersom förgasarna flödade soppa något jäuvulusiskt.
Tyvärr har det blivit stillestånd pga att brorsan är mitt uppe i en flytt, det lär väl antagligen inte bli lättare att komma sig för framöver heller när jag bor 20 mil från bilen och brorsan 30...
Jävlar vilken lång tråd! Jag har suttit klistrad flera timmar med näsan hårt intryckt i datan. Du är verkligen duktig med att lägga upp Bilder och Info på projektet! Du å din brorsa är ju proffs med å bygga om kärror! Jag gillar verkligen din/er design, skit bra smak! MEN SNÄLLA kom igång igen med bygget!!!!!
Lät illa det där med avstånden..men..hey. Här i Norrland är ju 30 "ynka" mil ett stenkast Bara att pendla det
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Snyggt bygge! Tänkt fråga angående din skyddsmask, vart har du hittat filter till den? Har nämnligen en likadan fast inte hittat filter någonstans till den!
Just nu står det ungefär ganska halvstill, brorsan har börjat med andra sidan av bilen nu men eftersom han numer bor i Umeå så är det långt mellan gångerna det blir någon skruvning.
Den glada nyheten är att han kanske hittat ett garage i Umeå så när det är fixat ska han ta dit bilen och sen jevflar blir det bilskruvning dygnet runt!
åfan låter bra det men bli långt om man ska fara å kolla hur det går då få du väl fylla garaget med något projekt då Anders. Du få fixa nå kort på hur de gå för henke! och till er som fäljer detta långsamma projekt kan jag tala om att henke fyllde år den 10/10 så grattis igen
ja, vad ska man säga? det är andra gången jag läser igenom hela tråden och jag blev lika imponerad då som jag är nu sjukt grymt bygge! Keep up the EXTREME good work
You haven't lived until you found something worth dying for!